- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
- E-book olvasók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lada22
csendes tag
"jött ki hotfix a fagyásokra"
>> Jó hír, ki is próbálom, nekem tegnap sokszor fagyott."féktávon idegesebb, izgágább az autó, de mintha rövidebb féktávokat tudnék venni"
>> Ezt én is tapasztaltam, de főleg akkor, amikor hosszú féktávon 2 kerék a gumizott íven van, 2 meg a poroson (vagy ezek közti átmenet esetén).Árokszerű kerékvetőkön kigyorsítva pedig (pl. Monzában 2. Lesmo kanyar végén a külső íven) tök olyan érzésem van, mint amikor a valóságban nyomvájúba megyek autóval és tereli a nyomvájú az autót. Az útfelület, rázókövek és a pálya gumis-poros része közti különbség sokkal jobban átjön a kormányon az új FFB-vel.
Szerintem ha pont jó hőmérsékletű a gumi, könnyebb megfogni az autót faroláskor. De ez setuptól is függ.
Talán nehezebb lett vezetni, de ugyanakkor élvezetesebb lett.