- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Jött egy órája valami update nekem is, bár eddig se fagyott. Kipróbáltam egy esős estéből éjjelbe futamot, az éjjeli eső lámpákksl már megviselte a 2060-at de a dlss jó lett nagyon. Kb 50fps volt a minimum, de átlag 65-75 közt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Kezdek rájönni miben kell változtatnom. Eddig szinte max első kerékdőléssel mentem majd imnden setupomban, ezzel most nagyon instabil. Próbaképp lehúztam minimum kerékdőlésre, egyből sínautó lett és kezdtek jönni a köridők. Lassan megint elkezdem növelni a kerékdőlést, hogy meddig mehetek el.
-
tusi_
addikt
Kb fel eve nem jatszottam ACC vel, csak AC es abbol is F1.
Tegnap letoltottem az updatet es kiprobaltam.
Fuu. Nekem jobban bejon ez az uj fizika, sokkal realisztkusabb, legalabb is amennyire meg tudom itelni, milyen lehet.
Ami nekem nagyon tetszik az a gazadas es a fekezes. Sokkal jobban toleralja a jatek a smoothos vezetest, a lassan felhuzott gazt es a erzessel elkovetett fekezest. Bratwurston mentem par kort es a fekeszes turn in olyan kiraly lett, mint ac ben, az FFb is sokkal jobb
Sokkal kozelebb erzem magam az autovezeteshez, mint valaha is ACC ben.Persze meg csak a BMW vel mentem, semmi ismeros verda, de eddig tetszik, szvsz vissza szallok acc be. Az idom pocsek, kb 4 seccel lassabb vagyok, mint regebben.
Az elso koromnel keresgettem, hol a kezifek, esetleg ki kene engedni, annyira furcsa volt az F1 utanMikor megyunk megint szerverre. Felakarlak tartani benneteket
eat, sleep, play, replay
-
-
Géjza
őstag
Nah az elveszett gyerek Csuklódat F1-gyel gyógyítgattad?
Egyre jobban tetszik az 1.8 nekem is. Imolában, ahol azért kb minden kanyar kihívás (régi fizikával is), tök jól, aggresszívan lehet tolni, miután a camber-eken igazítottam. Új fizikával az extrém kerékdőléssel bizonytalan, izgága lesz az autó. Legalábbis a Ferrari nálam. Most már bátran merem neki engedni, tegnap még ez nagyon nem így volt. Most már stabilnak stabil, de még mindig alulkormányzott.
Spa-ban 1.5s-re vagyok a legjobbamtól (alienektől ilyen 18.2-ket láttam pole-ban a korábbi 17-es, sőt 16-os köreikkel ellentétben), Imolában 1s-re vagyok. Korábban 40-es pole-ok voltak, most már 42-essel is oda lehet érni az elejére.
-
Géjza
őstag
Ferrarin -4 és -1.5 között lehet állítani elöl, ha jól rémlik. Korábban -3.8-4 körüli beállításokkal mentem. Na ez most nálam teljesen kizárt az új fizikával. Ezzel tiszta, érvényes kört alig bírok összerakni. Csökkentem kellett -2 körülire. Így most van tapadás, van konzisztencia és a köridőm is 1s-et javult.
Hátul is csökkentenem kellett, csomószor már bemelegedve is eldobta a farát kigyorsításkor még 4-es tc-vel is. Azt is -2-re visszavéve rajt után, nem üzemmeleg gumikon 2-es tc-vel sem volt semmi gond (miután elfelejtettem visszarakni a rajt utáni alacsonyabb tc-t 4-esre).
De a semleges egyensúly (vagy enyhén túlkormányzott) az még nincs meg, ezért a kanyarokban sokat bukok (még).
2 dolgot kell módosítanom a régi setupjaimon: első brake duct-ot 3-asra kell fevenni és cambert visszább venni (elöl is, hátul is).
-
tusi_
addikt
Karom meg mindig nem jo, de mar tudok vezetni, csak emelgetni dolgokat nem.
Most toltam egy versenyt bratwurston es vagy 1 seccel lehetek lassabb, mint anno, de nagyjabol pont nem erdekel, jo volt normalis AI ellen menni. (Bar egyszer siman belem jottek hatulrol, vszeg tul lassu voltam neki)
Viszont a BMW szerintem lassu, mount panorama hatso egyeneseben meg a Bentley is gyorsabb, pedig az sem a vegsebessegerol hires. Monza 265, bratwust 270...
En nem allitgattam semmit, tovabbra sem tudom mit hova kell.
De vegre nem nyerek az utolso helyrol, mar uncsi volt. MOst 17. lettem volna, ha nem szamolom el a benzint, ha nem forgatnak meg akkor 14 kb.Monza nalam most 1.48.4 volt, regen mentem 1.46 tetejet is lexussal..
Az uj ficsoroket megneztem, de szvsz randa tole a game. DLSS-t be sem mertem kapcsolni, cyberpunk egyszer megszivatott, amikor rakartam nezni az RTX-re, nem indult vissza a jatek soha tobbet.
FSR meg ultra-n is csunya es nem is latom ertelmet. Vmit reszeltek a grafikan, mondanam optimalizaltak. 23 ellennel rajtnal 117en - fps korlat - all rendesen, csak kulso tv-s visszajatszasban megy le neha 100 ala rajtot vissza nezve.. Ez korabban 75 re is leesett es a rajtnal belulrol is 100 alatt volt.Felbontas 2560x1080 high/ultra grafika...
Grafikai hibak azert vannak bar ez szerintem az unreal szamlajara irhato.
FFB mar majdnem olyan jo, mint az AC ben, de azert meg nincs azon a szinten.Ha vki VR-ozik megmondana, hogy jobb lett-e most? Nagyon vennek egy szemcsit, de csak az ac ra nem vennem. Ott korozgetni elvezetesebb mint acc ben, de ha verseny, akkor a nyomaba nem er szerintem semmi mas game...
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Vao eleg radikalis kulonbseg.
Az egyensuly nekem ugy allt helyre, 1,6-1,5 %os aerot visszavettem 1,3-1,4re palyatol fuggoen. Illetve kb minden setupom hatso rugoit lagyitanom kellett egyel. Bar a ferkanal ez nem valoszinu h mukodik mer kozepmotoros…ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
Ryzen5 5600x, RTX2060, minden epic (kivéve tükör, az high és 120m), DLSS Quality
Az fpsmeter fent van, nem rossz. Az éjjeli esőben már azért beesett 60-ra, de a freesync miatt nem érződik nagy gond.
Video megtekintéseElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Azt írták, hogy fejleszetttek a dőlés fizikán is, és megszűnik a sínautó magas camber mellett. Érthető is, csökken a felület. illetve a toe is jobban hat az egyenes futásra.
Köszi, igen, egyelőre igyekszem visszaépíteni az SA-t amit valahogy sikerült 50-re lebarmolni egyszer. Még nem nagyon erőltetem, kicsit le-le csúszok az apexről, inkább biztosra megyek. Online versenyeken amúgy sokszor kifizetődő, a top 10-et épp csak megcsípem idővel, aztán sokszor 5-6 helyekre beérek, mert egyszer se dobom el, a többiek meg itt ott hullanak.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Nagyon jó lett az új fizika, engem leginkább a klasszik AC-ra emlékeztet GT3 kategóriában. Eddig az volt a fő bajom az ACC-vel hogy sokáig sínautó, aztán meg győzd összeszedni! Most végre van átmenet…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
Jaja, olyanokat lehet megfogni némi drift után, mint eddig sose. Persze a porsche továbbra is parittyaként lövi ki a seggét
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tusi_
addikt
Meg spaban a Malmedyben fogom kiprobalni, ha rateszem a balos razora, akkor most jön-e vmi effekt kormanyrol, az nagyon hianyzott mindig.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ja write only uzemmod
Sokat hozott a patch es eddig azt mondanam, hogy poztiv iranyba vitte a gamet, minden szempontbol. Nekem a kigyorsitas effekt nagyon bejon, nem olyan butan tolja az auto hatuljat, hanem frankon megcsuszik a segge. Illetve a minimalisan tartott gaz kigyorsitas elott es lassan felhuzva stabilitast ad...
Amugy köszi a tippet, megis csak megvettem a valtofuleket es nagyon bevallt
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Azt mondják az M4 az nordspecifikus, emiatt baxom hosszú az 5-6. fokozatok, ezért ezekben nem gyorsul már olyan jól.
VR-re még panaszkodnak, lehet valamelyik hot patch-csel megoldják.
DLSS-t kapcsold be nyugodtan, fasza cucc. FSR-től én sem dobtam hátast.
48.4 nem rossz monzában. Mikor első nap próbálgattam Spa-ban nem tudtam 20 alá bemenni Nurnburgon is csak 57-eseket tudtam, Monzában 49-es körök jöttek csak. Katasztrófa volt , 2-3mp-vel voltam lassabb és nagyon bizonytalan volt az autó, nem tudtam tolni neki. Na mondom ez faxa lesz, jó ez az update.
Lassan azért helyükre kerülnek a dolgok.
-
tusi_
addikt
A 48.4 az 16 fokon volt, azert az 1-2-3 tizedet jelent
Igen baszott hosszu az attetel, a Döttinger höhe meg asszem 2.6 km hosszu, tehat kell a hosszu valto, marcsak hogy benyat is sporoljanak.
Figyi, esteleg ejszaka esoben lehetne gond az fps-ekkel, de a z RX6800 igy is nagyon ritkan megy 70% terheles fole, egyszeruen a cpu nem tud annyit melot adni neki, hogy kimaxolja.
Eddig egyik jatekban sem kellett dlss/fsr, csak a Cyberbug tudja terdre kuldeni a kartyat, meg esetleg rdr2. Ha majd elfogy a szufla akkor bekapcsolom, de addig had porogjon
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
2580x1080-ra bőven elég 6800 nyers ereje, FSR nélkül is.
UWQHD-nél már elkel DLSS. Így most szerintem már epic felett van, visszapillantó 90fps-re van belőve, 200m láthatóság, LOD 100%, stb. DLSS-sel így közel ki van maxolva a 3080, 80-100% között mozog a kihasználtsága. DLSS nélkül koppon menne mindig.
-
Géjza
őstag
Igen, átlagban nincs. De ACC-ben én sem számítottam ekkora ugrásra. 2k-ban 6800XT és 3080 pariban van még ACC-ben is. 4k-ban elhúz 3080, uwqhd meg félúton van a kettő között, itt már nyílik az olló.
Majdnem 1:1-ben lesz a csere (még meg van 6800), kicsit várok még és még drágábban is el tudom adni, mint amennyiért 3080 jött.
-
Rico33
aktív tag
AlderLake az - 1 tized körönként. Homasita matrica még -2.
Amugypediglen jo lett az 1.8, az öreg 3070 alig megy 60%-on, fogyasztás 140w, sokkal hüvösebb, lassan belenyal a 40 fokba.
Ellenben a proci jobban dolgozik-10700k- az eddigi 20% helyett 40 körül van.
2 körül hazaérek, csapathatnánk. -
Géjza
őstag
Plusz amerikai pályák meg pár új autó érkezik nemsokára ACC-ba dagadt szerint:
[link] -
anorche1
őstag
Xbox -ra 2 fele szimulator szeria erheto el, project cars es az assetto corsa.
Ti miert dontottetek az utobbinal?
Gondolkozom, a project cars 2/3 megvasarlasan, utana nezve abban tobb tartalom van (van nordschilfe pl).
Vezetesi elmeny acc -hez kepest milyen?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
fatal`
titán
Újabb hotfix
Changelog
1.8.2
- Fixed a navigation issue on the setup pitstop strategy page with D-Pad or keyboard.
- Fixed a potential crash related to mouse navigation in menus.
- Fixed TAB overlay leaderboard showing erroneous value for mandatory pitstops served.
- Fixed an issue with Ferrari 488 GT3 Evo custom livery templates.
- Fixed missing aero variation readout with the Jaguar G3 and the REX.
- Fixed BMW M4 GT3 dash display incorrectly showing last lap time instead of best lap time.
- Fixed occasional hang on session loading.#3237
PC3 árkád és borzasztó, PC2 elmegy, ACC azért sokkal jobb, de más a tartalom. Az AI meg szar.Azzal a motorral szvsz inkább Automobilista 2
-
biker
nagyúr
-
tusi_
addikt
Mivel nincs netem, ezert ez kimaradt, tegnap direkt mentem online az 1.8 ert. Sokan jelentenek crasht, egy holnapi endurance versenyt toroltek is emiatt.
Verseny spaban M4 3 oras-. Hat azelott spaban 100%on barmilyen autoval a verseny felenel mar vezettem utolso helyrol indulva, most a 16on kozdtottem es meg egy porsche is letolt az egyenesekben
Olyan 252-5 kozott megyek a kemmel vegen, le combs elott ugy, hogy a radilonban 240 el jovok at. Ez azelott meg porscheval is 260 volt. Mondjuk nem zavar, mert en jobb szeretek a vegen, kozepmezonyben harcolni, de nem tudom, hogy ez most setup problema vagy ennyire tapos a bömbi.Masik kocsit meg nem probaltam, de lehet visszamegyek bentley boynak, abban legalabb van ero.
Fizika tovabbra is nagyon bejon. Kerem jelenteni ha van vmi uj patch, ami ezt elb..aeat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ma kiprobaltam az M6-.t es az AMG-t. Hat ezekkel mar nem vagyok gyors, sot, tobbet mentem keresztbe, mint egyenesen. Masok a kanyarcsucspontok, fektavok, kigyorsitasok, mint a F1-ben, vissza kell meg szoknom.
Vagtam en a szarnybol, de a 6 annyira hosszu, hogy nem eleg eros a motor leforgatni a fokozatot. Merci, M6 siman megy 260-t, m4 alig 255-t
Raadasul atallitottam a nezetet is, most a gyarival megyek, rgo latom a tukroket, kormanyt es igy nagyon authentikus, bar sokkal lassabb vagyok. De ez pont nem erdekel
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Az kiderult, hogy minden evead erintett az uj fizikaban, gumi modelben, vagy csak a 2021es?
A 2020 ason nem erzem az uj fizikat, ugyanoylan butan csusznak meg az autok, mint regen.
Illetve az M4en kivul minden kocsi vagy alul, vagy tulkormanyzottnak hat. Konkretan az AMG minden kanyarban megusztatja a farat, nagyon kellemetlen...eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Na megtalaltam a megoldast az M4 re, a hatodik fokozatot ugy ahogy van, el lehet felejteni. Kemmel egyenesben hozza a 262-t, de 5 ben, ugyanugy a blanchimotnal is 5 ben kell maradni. A kocsi programozasa kicsit furcsa, a kormanyon levo ledek mar villognak, hogy tiltasba forgott a motor, megis ott adja le a max erejet, de pillanatokkal kesobb jon is a tiltas es ledadog a motor.
Ez igy nem palya, ugyhogy beszeltem a BMW fonokevel es visszakertem maagm az M6 ulesebe, mint factory drivereat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...