- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz Kiskokó #10387 üzenetére
"Ebben az esetben, akkor az is azért van, hogy még csak 50-60fokos a gumi, sötétkék és sokkal jobban tapad, mint miután zöld lett és 80fokos ?? Mert nem megfelelő a nyomás a kerékben? (sose nyúlunk hozzá amúgy)"
Igen, simán előfordul, hogy hidegen jó a nyomás, aztán amikor bemelegszik akkor már túl nagy és csak kis felületen érintkezik az aszfalttal. Az baj, ha guminyomást nem állítasz. Ha az autó beállításához nem is nyúlsz, a guminyomást mindig be kell állítani és ezt pályától függően kell (1..2 psi eltérés szokott lenni 2..3 keréknél). A Pro Tyres app mutatja, hogy mennyivel tér el az ideálistól a guminyomás, 3 gyors kör után (amiben nem volt megpördülés), ha az eltérés +-1 között van, akkor jó. 2..3 kör után ez az app mutatja azt is, hogy mennyit kell pumpálni, vagy leereszteni a gumikból:
https://www.overtake.gg/downloads/tyre-buddy.51009/"Nem tudom de teljesen érthetetlen nekem az egész, kicsit úgy érzem minden komolyabb autón a rendes Slick gumik az első 2-3 körben a legjobbak aztán ennyi volt... mindegyik gumiban van 3 kör...azt csá ?"
Nagyjából... A legjobb tapadás az első kb. 3 körben van, utána, jó ideig normális tapadás van, aztán a kopott gumi kezd csúszóssá válni. Kamionnál nagyon hamar kinyírja az első gumikat. Az időmérőn a felvezető kör után egy körünk van, hogy meglegyen a jó idő, ha abba hiba csúszik, akkor legfeljebb egy "átlagos" időt lehet összehozni és a szabályok szerint csak egyszer lehet kimenni a pályára...
Ezt a gumi kopottságát/tapadást is mutatja a Pro Tyres, a jobb oldalon egy csíkkal.A gyári app is működik, csak nem arra való amire gondolod. Azzal inkább a futómű beállítás gumikra gyakorolt hatását lehet nézni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...