Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • scaleo

    csendes tag

    válasz Milka 78 #1437 üzenetére

    Ez a lapítás ez neklm cis megfordúlt a fejemben.
    Pláne hogy bevallom még két IT-s emberrel is beszélgettem míg a szervizben volt a cucc.
    Elmondásra mindekettő ugyan azt mondta anélkül hogy elárultem volna hogy mit mondott a másik vagy mit írtatok itt.
    Az alaplap mindenkinél mint gyanusított elhangzott.
    Ennek nem örülnék mert Asrock momentán nincs az országban a fülesek meg azt mondják január vége február eleje az érkezés.
    Bár én felvetettem a szervizben hogy minden megoldás érdekel, mert ez a lap is kényszerből lett hisz nem ezt akartam csak ez volt stockon.
    Mondtam cseréljünk bármit akár más gyártóra de nem inkább megtámasztották.
    Hát nagyon nem szeretném megint potyára bevinne pedig nagyon nem lesz mást tenni csak kezdődik megint a hümmögés előről és nem történik semmi.
    Pedig tájékoztattam őket a jogaimról jogaikról amitől eléggé felrándult a szemöldökük.
    Magam is szervizeléssel foglakozom már 27 éve így pontosan tudom mi az amit lehet és kell is tenni ahhoz hogy mindnknek a legjobb legyen. nem olyan nagy ördöngősség csak a hozzáállás kell meg az akarat meg a törődés.

Új hozzászólás Aktív témák