Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kmarci25

    veterán

    válasz janaman01 #116458 üzenetére

    Na, hírek a hibás Ulefone Paris-ról. A gerabest support-tal folytatott és igen kiegyensúlyozott levelezés eredménye, hogy felajánlottak 3 megoldási lehetőséget:
    - küldjem vissza, és visszatérítik az árát a GB wallet-be.
    - tartsam meg, és kapok 20 dollár "fájdalomdíjat".
    - tartsam meg, fizessek 100 dollárt és küldenek egy újat.

    Természetesen az első megoldást választottam, írtam nekik levelet, hogy így döntök, kértem visszapostázási címet, és azt a bizonyos RMA számot. Aztán majd, ha feladtam a paypal-tól visszakérem a postköltséget.

    Ezután már "csak" várni kell, és ha visszakerül a pénz a GB-re (bár jobb lenne, ha paypal-ra kapnám), akkor keresni egy olyan készüléket, ami megfelel. (Sajnos az ulefone-tól ezzel elment a kedvem, és feleségemnek sem tetszett igazán...)

    Nem akarom elkiabálni, de eddig jól teljesített a gearbest.

    "There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

Új hozzászólás Aktív témák