Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #19201 üzenetére

    Eléggé sokáig baszogatták őket a fejlesztők, mire beadták a derekukat. Ugyanezt megtehették volna 2012-ben is, hiszen ugyanazok a lehetőségeik voltak a hardverben, és akkor is volt AGS DirectX 11-re. A probléma az, hogy egy ilyen modell alapvető problémákat is felvet az API fejlesztésénél. Főleg úgy, hogy az AMD két nagy konzolban is ott van. Nem feltétlenül csak az üzleti szempontokat kell látni, hanem azt is, hogy mennyire káros, ha az API-ba beleraksz egy olyan képességet, ami a konzolban elérhető, és csak azért ezt használja PC-n is a fejlesztő, mert a konzolra megy el az R&D büdzsé 99%-a. Ennek vannak negatív hatásai is.

    (#19203) imi123: Használ, de máshogy.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák