Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Televan74 #9371 üzenetére

    Perpill én sem tervezem lecserélni a húzott 8320-amat emiatt, kíváncsi vagyok, mit fog tudni majd nyújtani vele a 390X. Papíron elégnek kellene hogy legyen mantle és dx12 alá (az hogy dx11 alatt nem viszi ki maxon, nem zavar annyira, amíg ettől függetlenül szépen viszi a játékokat "fél gőzzel" is, lásd 290X)

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Televan74 #9371 üzenetére

    Amin igazából változtatnak a low-level API-k az a többletterhelés és a többszálúsítás. Ami leginkább látszódni fog ebből az a rendelkezésre álló processzormagok kihasználása, tehát előtérbe kerül az adott processzor összesített teljesítménye és háttérbe az egyszálú. Erre az irányra jobban megéri több gyengébb, mint kevés erősebb magot venni. De ettől magának a processzornak a összteljesítménye nem változik meg, csak normálisan ki lehet használni az erőforrásait.
    A Kaveri egy fekete ló ebben a mezőnyben, így azt a legnehezebb behatárolni, vagy általánosítani, mert ott az IGP-je, ami egy csomó dologra használható. Ha az IGP-je nincs használva általános számításra, akkor annyit ér majd, mint egy átlagos négymagos, de ha ki van használva (elég sok lehetőség van), akkor mindennél gyorsabb lesz.
    A Kaveri esetében a fejlesztők gondja, hogy ezeket a képességeket hogyan tegyék elérhetővé úgy, hogy az ne küldje padlóra a többi processzort. Ebbel a low-level API-k kétségtelenül segítenek, de maga a rendszer inkább olyan dolgokra lesz használva, amit amúgy a dedikált GPU oldana meg és nem a processzor. Tehát a Kaveri IGP-je átvesz majd feladatokat a dedikált GPU-któl. Ezek a jelenlegi tervek szerint szimulációs feladatok lesznek. Emellett a tartalomkikódolás lényeges szerepet kaphat a jövőben, mert egyre nagyobbak a játékok, így egyre jobb tömörítés kell hozzájuk. Például az IGP az egyik legjobb lehetőség arra, hogy a kódolt tartalmakat a program futtatás közben tömörítse ki, úgy, hogy az ne kerüljön processzoridőbe. Ez PC-n jelentős gond, mert konzolon erről a lehetőségről dedikált fixfunkciós blokk gondoskodik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák