- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- Objektívek topikja
- Kompakt vízhűtés
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Projektor topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz daveoff #8364 üzenetére
pedig ez így van. sőt, ha ugyanazon a pályán mérsz mondjuk más felbontásban, akkor is lehet más a két kártya sebességének az aránya (pl. számos játékban a 290X és a 980 relatíve 5-10%-ot gyorsul a 780Ti-hez képest, ha fullHD-ből átkapcsolsz WQHD-be).
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
Drizzt
nagyúr
válasz daveoff #8364 üzenetére
Pedig mi sem természetesebb. Különféle architektúráknak különféle bottleneckjeik vannak. Lehet olyan pálya, ahol sok a tesszelláció, ekkor az egyik architektúra, amelyik erős ebben, jóval nagyobb arányban fog vezetni, mint egy olyan pályán, amin nem nagyon van tesszelláció. Ilyesmire gondolj, hogy mondjuk az egyik pálya dzsungelben játszódik, a másik meg egy hajón az óceánon. Ez két eléggé sarkított eset, de ilyen nagy különbségek esetén valószínűleg már teljesítményben is van különbség( ahhoz képest, ha mondjuk két dzsungel pályát nézel). Legegyszerűbb ilyen befolyásoló bottleneckek szemléltetésére a memória. Egyik kártya mondjuk 3 gigás, a másik meg 2. Elég ha felbontást növelsz, s messze nem maradnak meg a korábbi arányok. De a kártyán ugyanúgy el tud fogyni a shader, a tesselator, bármi más.
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen