Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Yany #47511 üzenetére

    Ez mindig is érdekelt a DLSS kapcsán: a tréning hol zajlik?
    Az nvidia a saját szerverparkján futtat játékokat és azzal tökéletesíti a neurális hálót a játékhoz 0 day készen?
    Vagy ugyanez, de olyan a neurális háló, ami bármely játéknál jó?

    Fenti két lehetőségnél ugye a tréning az nvidiánál van és a neurális háló mondjuk a driverben érkezik.
    Vagy a játék kiadójának kellene tréningeztetni és a DLSS modellt szállítani a játék kódjával?

    Én nem vagyok a téma szakértője, csak most így elképzeltem, hogy hogy működhet.
    Egy alacsonyabb felbontású kép felskálázásához egy olyasfajta neurális háló kellhet, ami a tanulási szakaszban a felskálázott kép és natív felbontásban renderelt kép különbségét minimalizálja.

    Azt gondolnám, hogy a központi tréning a leghatékonyabb, ugyanakkor költség szempontjából az a legjobb, ha a modell tréningjét is outsourceolják a felhasznákra, akikkel egyenként megvetetik az ehhez szükséges hardvert (tensor magok)
    Azt gondolnám, hogy egy modell tréningelése lokálisan is megtegtörténhet úgy, hogy mondjuk minden 100. képkockát lerenderel natív felbontásban is async compute segítségével és a felskálázott és natív kép különbségével korrigálja a modellt. A legjobb persze, ha ezt az elosztottan végzett munkát aztán össze lehet futtatni a nagy közösbe.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák