Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz paprobert #43959 üzenetére

    Persze. Ennek is a nagy része shader, szóval az ALU-kat ugyanúgy terheli, ahogy a normál grafikai futószalag.

    (#43960) TESCO-Zsömle: Pontosan. A rombolhatóságnak van egy rakás hátránya is. Multi szinten például egyáltalán nem optimális mindent rombolhatóvá tenni. Ettől függetlenül a BF4 óta elég sokat javult itt a helyzet.

    (#43961) b. : Ezek közül egyiknek sem kell RT. Ahol igazából a DXR valós előnyt jelent a raszterizáláshoz képest, az a specular reflection.

    Egyébként a DXR-t egyelőre nem használják arra, amit leírtál. Majd talán 5-6 év múlva. Ott egyébként sokkal több haszna is lesz a sugárkövetésnek, mert alapvetően már maguk az egyes felületek leképezése is sokban függ ettől, de ahhoz magát a leképezést kell sugárkövetésre építeni. Viszont ma a leképezés még mindig raszterizálás, és csupán egy-két effekt van sugárkövetéssel, de ez nem módosítja a program fény-anyagkezelését, stb. Az ma is raszterizálás mindenhol.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák