- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt igazából az a fő kérdés, hogy megéri-e az overshading. Egy háromszögre mindenképpen 4 pixelt kell számolni, vagyis ha egy háromszög kisebb, mint négy pixel, akkor a grafkártya, annyiszor végez több ellenőrzést, ahány poligon van azon a 2x2-es griden belül. Ez lerontja a raszterizélás hatásfokát, vagyis extrém mértékben csökken az összes 2x2 grides elven működő termék sebessége, és még a képminőség sem javul. Ezzel az NV nem az AMD-t szívatja, mert az AMD-nek annyiból áll erre megoldást találni, hogy a programra maximalizálják a tesszelláció mértékét addig, amíg egy háromszög nem lesz négy pixel nagyságú. Mivel a kép kirajzolása pixelekben történik, ezért látható különbség nem lesz, mert attól, hogy a pixelen belül több háromszög van, azok nem változtatják meg a pixel végső színét.
Az AMD megérti, hogy a pénz beszél, és a kutya ugat. Rengeteg pénzt költöttek az elmúlt években, aminek az eredménye 20 megjelent és jövőben megjelenő DX11-es játék. Az NV három fejlesztést volt képes DX11-re rakni, holott többet költöttek. A különbség annyi, hogy az AMD a felhasználók kárára nem kötelezi a fejlesztőket olyan technológia implementálására, ami nem hoz kimutatható képminőség-javulást. Valószínűleg ez a megfelelő stratégia amellett, hogy egy generáció előnnyel vannak az NV előtt. Utóbbi nyilván a gyártóknak fontos, mert ők pénzt akarnak keresni. Talán intő jel, hogy az XFX már vörös, a BFG pedig tönkrement.
A HardOCP-n meglepődtem, mert Kyle zöld fanatizmusa ismert, de valószínűleg ő is átlátja, hogy az NV a felhasználók kárára dolgozik. Előnyöd biztos nincs abból, hogy a program sokkal lassabban fut a képminőségben történű előrelépés nélkül.
Nyilván az NV-t nem érinti jól, hogy elköltöttek egy rakás tranyót a tesszellálásra, és ennek a játékokban semmi hatása. Azokat a tranyókat okosabban is fel lehetett volna használni. Igazából még a professzionális piacon sem szoktak egy pixelnél kisebb poligont csinálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- PNY GTX 1060 6GB
- ZOTAC GeForce GAMING AMP White RTX 3060 Ti OC 8GB GDDR6 256bit Videokártya
- NVIDIA Asus GeForce GTX 1660 SUPER OC Edition 6GB/ 192-bit/ felbontás 7680 x 4320/ OC Mode -1860hz
- Asus Geforce GTX 1050Ti 4GB GDDR5 Advanced Edition kártyám új gazdát keres!
- ASUS DUAL RTX 3060 12GB OC Edition
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs