Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz daveoff #25888 üzenetére

    Nem hiszem el neked, ugyanis Mantle és AMD DX között sem érezted a különbséget ebben a paraméterben, pedig nem kevés van, így nem tudok adni a véleményedre ebben a tekintetben.
    Másfelől Abu nem tapasztalatokról írt, hanem információkról a motor működéséről. Márpedig a PH VGA-s házigazdájaként csak van némi fogalma a dolgokról, és remélem nem veszed sértésnek, ha úgy vélem, jobb információforrásai vannak, mint neked.

    Hogy nincs jelentősége? Nem ezt írta. "100 fps felett igen nehéz ezt kiszúrni, mert a lag nem nőtt annyira, hogy ez érezhető legyen. Egy átlag játékot évekig jónak tartottunk 60 fps-sel 3 frame felpuffereléssel, ami nagyjából megfelel a 100 fps 5 frame felpufferelés input lagjának"
    Én meg pont erről beszéltem, hogy végre nem ennek a 60FPS és 3 képkockás lagnak megfelelően kell szívni a játékban Mantle alatt. Aki ezt jónak találja, magára vessen. Persze, 60hz-en, lassú monitorral nem érezni, mert annak alapból csapnivaló a válaszideje, de egy gyors monitorral (pláne, ha valaki sokáig CRT-n játszott és van hozzá szeme) igencsak lehet értékelni a jobb válaszidőket.

    (#25897) daveoff: "Én nem az NV-t akarom fényezni, szerintem inkább az AMD csinál valamit nagyon rosszul."
    De, pontosan az Nv-t fényezed hozzászólások óta. Abu is leírta, és ha józanul belegondolsz teljesen logikus is, hogy a Mantle megjelenése óta BF4-nél arra fókuszál az EA és az AMD is, az az ajánlott mód a játékban AMD-hez. Így viszont semmi de semmi relevanciája nincs a DX-es Nv eredményhez hasonlítani az AMD-s DX-et. Nem lett azon butítva semmi, csak Nv-nél ezerrel arra gyúrnak, AMD-nél meg a Mantle a cél. Tehát a fair összehasonlítás az, ha a MAntle-t hasonlítod az Nv-s DX-hez, mindkét kártyán az a preferált futtatási mód, amivel a legjobb eredmény elérhető.

    (#25899) daneeeeee: Azt hiszem azt írta, nála is van tuning, 1100MHz. :K

Új hozzászólás Aktív témák