Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsy_
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy tabletet, eu raktárból, de november 16 óta ez a státusz:
DHL paket: 2023-11-16 Germany, Transportation to destination country/destination area.
A magyar posta szerint ugyanazzel a dátummal "Preparing item for international transport"
Ami még érdekesség hogy ali-n "From Spain to Hungary via GLS Europe" volt kiválasztva ennek ellenére DHL-el adta fel.Érdemes az eladónak írni, tud intézni bármit is vagy várjam meg míg tudok refundot nyitni(még 10 nap) ? Szerintetek van esély hogy előkerül vagy keresztet vethetek rá?
Köszi
-
zeon.hu
nagyúr
Van értelme érdeklődni a 2 hete beragadt csomagok után?
Ha igen, kinél?
Vagy mindenképpen meg kéne várni az étkezési idő végét?(EO -nál még ma sem látszanak)
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
Janusz001
őstag
Ügyfélszolgálatoshoz hogyan jutok?
-
Topikgazda
válasz bazsy_ #71206 üzenetére
A csomagnak van GLS azonosítója is 604650152126 szóval akár ezzel is küldhette az eladó csak menet közben lett változás. A DHL-nél is könyvelve, ha beírod az irányítószámodat akkor ad még információt.
Az hogy akkor átadják itt a GLS-nek vagy a német azonosítóval lesz kézbesítve nem tudom, de van link a DHL-hez fent a Customer service, kérdezz rá a csomag státuszára, talán tudnak mondani valami konkrétumot.
Ez nem került a Feuchti elveszős csomagok közé, erre gondoltam elsőre hogy iott tűnt el. -
Topikgazda
válasz Janusz001 #71208 üzenetére
Melyikre gondolsz? 21-én már azt írtad hogy eljutottál ha az AliExpress-ről van szó, de továbbra is chat robot és vagy konkréten írod az agent-hez irányítást vagy addig beszélgetsz a robottal amíg fel nem ajánlja, vagy alul az ajánlott gombok közt meg nem jelenik. A képen jobb szélen vannak azok a szavak amiket beírtam, választottam és a 4. után előkerült lent a Chat with an agent now
-
Topikgazda
válasz jojoando #71215 üzenetére
Most komolyan kérdem te dolgozol szombat-vasárnap, hogy azt várod el mindenkitől? Mert ennél a logisztikánál nem dolgoznak.
De 24-én pénteken megkezdték és befejezték vámolást miután 23-án megkapták. Mit szeretnél 10 perc alatt végezzenek? Akkor is hétfőn vagyis ma kezdenének a továbbítással foglalkozni. Kifelé is 15-én megtörtént a vámolás.
Ha majd 1 hét -10 nap nem csinálják meg ahogy többünknél, akkor lehetne reklamálni, de ennél aztán nem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
jojoando
senior tag
Már ne haragudj, de te mondod mindig hogy nem is nyúlnak hozzá, csak a papirokkal szöszölnek, ha már végeztek, a tranzitba tényleg nagy dolog lett volna áttolni. Jön a hétvége, januártól a postai költségek emelése, a színvonalon is emelni kéne így, az ünnepek előtt, nem? Máskor megy ez a dolog, sokszor nem, de ha át is menne a tranzitba, míg átadják a postának, az is idő, nekem legalábbis. Utána a +10 nap
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz lacoka55 #71198 üzenetére
őszintén nem tök mindegy?
én pl fogok egy konvertert, (pl. win beépített számológép pénznem váltója) aztán kiszámolom azzal, nagyjából stimmel +/- valamennyi lesz a vége úgyis, eszembe nem jutna forintban fizetni Ali-n vagy bármelyik hasonló oldalon
nem kell túlgondolni
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz jojoando #71219 üzenetére
Akkor mire írtad ezt 24-e óta vámolják, jó munkához idő kell ?
24-én megtörtént, 1 óra 4 perc alatt, szerintem nem kellett hozzá sok idő.
A szállítást nem említetted.
Nem érinti ezt a folyamatot a Magyar Posta belföldi nem üzleti levelek kézbesítési díjának áremelkedése és nem jellemző az hogy egy péntek 16:19-kor befejezett folyamatnál elindítják a kézbesítő cég felé, mert azok sem fogják már átvenni csak legkorábban hétfőn. Szóval nem tolnak át semmit a munkaidő után. Egy logisztikai cég színvonal emelkedése csak neked lenne öröm, őket nem érdekli mert nincs verseny senkivel. A vámolásra az van meghatározva hogy 21 napon belül be kellene fejezni, de dobhatnak rá + 30 napot ha bonyolultabb az ügy. Mondjuk általában nincs szükség arra a hogy az egyszerűsített vám-árunyilatkozat feldolgozása addig tartson. -
Janusz001
őstag
Annyi történt, hogy kikerült az unpaid listából, de a kifizetettek között meg nincs, szóval az ali felületén már sehol nem látszik. Banknál könyvelésre került az elutalt összeg, ügyintéző tud adni hivatalos banki papírt, hogy elment az összeg, de szerintem ezzel kiörölhetjük.
Rejtély egyelőre, várunk még. -
Topikgazda
válasz Janusz001 #71222 üzenetére
Én arra gondolok hogy a banknál elő fog kerülni nem sokára a pénz, mert ha mégis elutaltatta volna az AliExpress (hiszünk a banki nyilvántartásnak) akkor ha nem köthető vásárláshoz a pénz, itt ez a helyzet van, akkor a bankjuk visszautalja. A refund 2-5 munkanap alatt ér vissza ennek is kb ennyi idő kellene.
-
Janusz001
őstag
11.08 -án történt a terhelés.
tranzakció típus Vásárlás külföldi kereskedőnél
könyvelt összeg -2,685.5 EUR elszámolás összege -2,685.5 EUR
könyvelés értéknapja 2023.11.08 tranzakció összege
partner neve WWW.ALIEXPRESS.COMUgye itt rá lett nyomva a fizetés gombra az ali felületén, majd jött telefonra a jóváhagyás kérése, ez meg is történt. Viszont az eladó meg azt mondta mikor felvettük vele a kapcsolatot chaten, hogy csak TT paymentet tud fogadni (fingom nincs ez micsoda), de akkor mi a francért van ott a kifizetés gomb a termékre? Valami nem kerek.
-
vasi89
addikt
Üdv,
Ahogy néztem nem igazán van erre példa de futott már bele valaki, hogy ezután az állapot után, ilyen sokáig semmi reakció? Ez nem azt jelenti, hogy a csomag már repülőre került és amikor ideér, automatikusan beszkennelik és kap egy updatet még a vám előtt? Szóval így ebben a formában, a levegőben eltűnt a gép?
22 Nov 2023 21:41 Left from departure country/region
[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
Megjött a 11.11-én rendelt csomagom kínából, az EO kézbesítésével....egy pár napja volt róla szó, hogy nem mindenkinek küldenek emailt, (pl. Nekem sem) viszont, most a futár srác kézbesítés előtt 10percel felhívott, a csomag átvétele kapcsán. Most már biztos hogy futárja válogatja ezt a gesztust, mert pl. Az előző 2 alkalommal nem hívott, ugyanazon kézbesítő idősebb kollégája. Egyébként ettől függetlenül, nagyon precízek a EO-nál
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Topikgazda
válasz Janusz001 #71225 üzenetére
Az Alibaba oldalon a gyártóknál láttam ilyen T/T fizetést, itt van valami leírás.
De amelyik eladó regisztrál az AliExpress-en akkor nála a vevő a felajánlott fizetési módokat használhatja és majd az AliExpress juttatja el a pénzt azon a módon ahogy az eladó választott a nekik rendelkezésre álló módokból. Ezzel a vevőnek semmi dolga.
Azért van ott a kifizetés gomb mert 50 000 USD-ig mehet a bankkártyás fizetés, az hogy neked ezt írta az eladó annak ehhez semmi köze. Ő nincs tisztában hogy miként megy az AliExpress-en a vásárlási folyamat.Még mindig azt mondom pár napon belül ott lesz a számlán ez a pénz
-
fcbarca
őstag
Sziasztok. 11.11-kor rendeltem egy porszívót az AliExpressen a midea-tól. Sajnos nagyon hangos és rezonál, de tökéletesen takarít. A midea felajánlott 10 dollár refundot, én 20at kértem, de belementek, azzal a feltétellel, hogy ne nyissak dispute-ot. December 9-ig. Mit csináljak szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
fcbarca
őstag
válasz jojoando #71232 üzenetére
"We are sorry, but we are unable to issue a refund at this time. As you can see in the picture, the platform restricts us from refunding during the dispute period.
If you open a dispute for refund, it will damage our shop rating. So if you open a dispute, our leaders will not allow us to offer you compensation. We are very sorry to bring you a bad experience."
Ezzel b@szakodik.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz fcbarca #71233 üzenetére
If you open a dispute for refund, it will damage our shop rating. So if you open a dispute, our leaders will not allow us to offer you compensation. We are very sorry to bring you a bad experience."
ez kamu, a vitát max az Aliexpressz lássa és dönt benne, videó max 1 perc lehet szemléltetni panaszod. illetve kifotózni a beszélgetést sorba ahol ezeket írja számodra, mivel ezzel is azt bizonyítod hogy igazad van, Az értékeléseket is nézd meg kinek van még hasonló gondja, az is neked segítség, ilyen videóval és fotókkal lehet vitázni vagy refundot visszatérítést kérni, ha a vásárlási védelmed megszűnik, 1 Ft-t se kapsz tőle szerintem. Maximum ha legközelebb vásárolsz tőle ad kisebb árat esetleg, de jelenleg szerintem ez lenne a legjobb védelmed azaz refund kérelme indokokkal.
Ha rezonál a masinád, az valaminek a gyenge felfogatásából eredhet, egy kicsit még működik , szét is eshet főleg pl kiszakad a felfogatásból a csavar kitekeredik, alapesetben ezek a helyükön vannak és nem rezonálhatnak.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz fcbarca #71236 üzenetére
Hiba okának azt válaszd ami szerinted alátámasztható, bizonyítható.
Mondjuk vevő oka hogy hangos rezonál és tudod mutatni videón is.
A google fordítót használom, nekem működik sima kérdés válasz esetén.
Akár film feliratot is azzal fordíttatom használható, maga a mondat egyenes legyen egyértelmű, fordulat ne legyen benne.
A vita vagy refund egy beszélgetés, ha az eladó azt mondja hogy x USD-t visszafizet akkor ezt az aliexpressz jóváhagyja megegyezés esetén, mondjuk ugyanezt mondja az eladó fizet 10 USD-t akkor ha fizetett a panasz vita bezárható, A FIZETÉS után.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Wolfram #71238 üzenetére
Engem nem zavar, ha beleszólsz, de javaslatot, segítséget nem írtál.
Szállítás. Nem tudni mennyi a termék ára de általában egy sima porszívó 6-8eFt ha annyira kéri a visszaküldést az eladó, akkor a szállítási díjat meg kell vele beszélni, illetve küldjön az eladó a rossz termék végett visszaszállítást, mert innen 10eFt alatt nem áll meg annak ára.
A vásárlási védelemnél kérheti. Én legutóbb éppen ezt írtam az eladónak és hipphopp inkább küldte a visszatéritést. -
fcbarca
őstag
válasz Wolfram #71238 üzenetére
Dehogy fizetem
Amúgy először ezt ajánlották.We have consulted the leaders for you, as our machines are new machines, some of them will have a little sound when they first start to run. After using the machine for some time the sound will be reduced. We can offer you the following two solutions:
1. you keep this machine and we can operate a $10 refund for you on 9 December.
2. We can replace the machine for you free of charge. We will create a free return label for you. After you send the machine out, you can contact us at 12.30 and we will you send out the new machine.
-
ablutor
csendes tag
sziasztok
abban kérnék tanácsot/ ötletet, hogy egy és ugyanazon a linken miért jelenik meg két különböző ár ? ( átküldött a haverom egy Ali linket, hogy ezt rendeljem meg neki , a linkhez be-copyzott egy PrtScn-t is , hogy "bizos ami -biztos" az ő gépén 3.360HUF volt az ár nálam 4.253HUF ???? - ugyanaz a bolt ,ugyanaz a termék...stb - ezek után még 3 -4 linket kicseréltünk és nálam konzekvensen minden drágább áron látszott megjelenni...-ugyanolyan beállításoknál..??? akár átállítottuk mindketten eur-ra, vagy USD-re , HUF-ra, a pénznemet - maradt a különbség...
ha valaki tud logikus magyarázatott megköszönöm -
vandor01
őstag
válasz ablutor #71241 üzenetére
lehet esetleg egy olyan magyarazat hogy....
te Mo-re rendelsz a cimbi meg talan kulfoldre valahova?
ez esetben az Ali kulonbozo afa-t szamit fel!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
river_kwai
újonc
Sziasztok! Blackview Global Store rendelés 10 napja nem mozdult.
Probaltam a Blackview-val felvenni a kapcsolatot, de minden üzenetem "unread". Haromszor rendeltem eddig Alirol, nem volt gond. Mit tanacsoltok, mit tegyek? Koszi. -
Topikgazda
válasz river_kwai #71244 üzenetére
Hiába akarsz az eladóval beszélni ő sem tud többet mint amit te látsz, átadta szállításra és folyamatban van. Mivel holland azonosító majd oda megy előbb és onnan jön ide. Most a kifelé történő vámolás következne az ottani un. kicserélő központban, lehet hogy sok a csomag.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Eladó Hohem iSteady Pro4 Gopro Gimbal
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest