- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Logitech Z906
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Vezetékes FEJhallgatók
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
válasz #52931072 #308 üzenetére
De a 100 km-es városi rohangáló autó azelőtt, hogy a luxus szegmensbe betette a lábát az elektromos autózás, a mostaninál is jóval drágább volt, ezért is nagyon kevesen vették, és mivel nagyon kevesen vették, nem tudott növekedni a volumen az olcsósodáshoz. Ezzel szemben a tényleg luxus szegmens beindította ezt a piacot. Így lesz relatív olcsó városi szaladgálós autó is. Dacia Spring 8 millió Ft, ez nem olcsó, kb. egy kompakt méretű fapad benzines autó ára, miközben azoknál jóval kisebb, de ha így folytatódik a tendencia, olyan 5 év és azonos kategóriában egy árban lesznek a benzinesek és az elektromos autók.