Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Sziasztok!

    Saját tapasztalatom szerint, elmondom hogyan működik az 576 kbyte amikor problémád van és segítséget kérsz tőlük. Kapsz ajándékba egy játékot (bontottan) mivel aki vette nem ért hozzá annak milyen formában kell lennie. Aztán megkérdezed az 576 facebook oldalát és az ég világon semmiről nincs fogalmuk (pedig a céget képviselik). Elmész a boltba ahol eleve lekezelően fogadnak és a vásárlók könyvét kérésedre NEM adják ki. Megkérdezed miért bontott a terméket árulnak? Válasz: Mert magukat védik ha nincs benne a kód és vissza kellett volna fóliáztatni, és ezt mindenkinek tudnia kéne, még egy lánynak is akinek halvány gőze nincs a számítástechnikáról és a játékokról csak jót akart. Továbbá azt is közlik veled, a facebook oldalt tudatlanok kezelik akiknek semmi köze az egészhez. A bolti alkalmazottnak nincs rálátása a facebook üzenetekre , nem tudják ellenőrizni a CD kulcsot , tehát buktad a jogod, hogy becseréld a játékodat egy másikra. Nem tudod szembesíteni a facebook kezelőt a bolti alkalmazottal, mert egyik ezt mondja másik azt mondja. Rövid pályafutásom az 576 hálózattal. Mindenki vonja le a saját következtetéseit.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz frankdelgado #1505 üzenetére

    Vegyesek az érzéseim.

    Egyszer gariztattam náluk egy VGA-t és elég sokáig húzták a dolgot (több hét), de cserekártyát is adtak amivel tudtam használni a gépemet. Végül a várakozást és az akkor még hivatalos 15 napot bőven túlhaladva (egy gamernek 30 nap örökkévalóság) Szerk: a fogyasztóvédelmi hatóságit említve végül vissza adták a pénzt amit nem náluk vásároltam le :) Hiába a kigyúrt "pénztáros" a púlt mögött muszáj volt bepróbálni írásban és személyesen is a hatóságot mert az életben nem intéztem volna el. De annyiban korrekt volt a dolog, azt hiszem vissza is hívtak és kérték fáradjak be rendezzük a problémát.

    Tehát fene tudja, lehet épp ahogy esik. :U

    Összességében menni kell az orrukra és intézik, hangnem aránylag rendben volt. Pesti vagyok Őrsről pikk pakk ott voltam metroval bármikor ha kellett, tehát ennyiből könnyű volt.

    Aqua computert sokan szeretik (szerintem sem rossz) de nagyon maceráznak a matricára hogy meglegyen és ha megnézik a cuccot és jó akkor neked kell fizetni a 2-3k bevizsgálási díjat és még vissza is kapod a rossz cuccot ami szerintük jó. (nem konkrét példa csak olvastam mennyit kérnek és mi a menetrend).

    Szóval bármelyikhez mész, mindig lehetnek gondok egyedi esetek. Ami érdekes, hogy PCX-ről RENGETEG panaszt olvasok, pedig korábban ők jók voltak emlékeim szerint. Több ismerősöm is rendelt elhozta és minden tökéletes volt.
    Most meg..... :U

    Aqua + Hardver aránylag rendben még az ellenpélda ellenére is :) :K Szóljatok ha ismertek korrekt boltost, mert jó az ha van. Lassan tényleg az lesz hogy itt Gianni-nál vesz mindenki mindent.
    Aqua nagy hatalom lett, de talán járható út. Magas lovon ülnek, de hova menjen máshova az ember Budapesten.

    [ Szerkesztve ]

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz TIT #1514 üzenetére

    Ezért fogok mostantól mindenből tartalék alkatrészt tárolni :) és addig nyúzom őket akár hatósággal együtt amíg el nem érem a célom. Nyugodt leszek hisz lesz itthon csere alkatrészem amivel tökéletesen tudom használni a gépem. Reméljük ilyenre nem kerül azért sor, de have fun!

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Sziasztok!

    Igazából nem is feketepont csak egy érdekes tapasztalat.
    A szobámat teszem kicsit rendbe és szerettem volna a már majdnem kész szobába rendelni egy fali tv konzolt. Eddig még semmi gond nem lett volna. Nézelődtem a neten, és találtam egy digitalelektro nevű céget akik a vaterán is hirdetnek. A veterán elég kedvező áron árulják ezeket a konzolokat ezért írtam nekik.
    Érdeklődtem szép kényelmesen a termékről, típus, alap dolgok.
    Fogták magukat és kitörölték a kérdésemet több alkalommal is a termék adatlapjához írt hozzászólásomat.
    :U

    Írtam a vaterának, hogy ez milyen eljárás, hogy a "szemét" vevő kérdezni mer, az eladó meg törli. Nem tudtak segíteni ellenőrizték valóban törölve lett az okát nem értik, nem tudják. Innentől a kezük kötve.

    Tanács: Kérdezzem meg az eladó céget miért törlik a vevők kérdéseit továbbá írjam oda érdekel a termék tehát kvázi meg akarom vásárolni. A kérdést feltettem szintén semmi válasz és megint törlés.
    Írtam a cégnek, egy hölgy kapcsolattartónak gondoltam lesz annyira aranyos és rugalmas és elmagyarázza ezekre miért is van szükség. Semmi válasz.

    Nem nagy dolog, de ha valaki eladó és árulja a termékét gondolom válaszol a vevőnek, hisz az a célja hogy eladjon. Bele se merek gondolni egy garanciáztatásnál mi lenne a helyzet.
    Értem én, hogy webáruház címszóval pénzt mosunk XV kerületben, de legalább akkor látszólag adjuk már el azokat a termékeket amiket hirdetünk. (Vaterán is). Szerintem.

    Ismétlem önmagam nem nagy horderejű dolog, de kicsit érdekes és sok minden leszűrhető belőle.

    digitalelektro webáruház, csak óvatosan!

    [ Szerkesztve ]

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz HartgeH3-2.8 #1548 üzenetére

    Felhívtam a kapcsolattartó telefonszámot, persze nem az vette fel aki meg van adva. Rákérdeztem miért törölnek, és egy minősíthetetlen hangvételű "válasz" érkezett.

    Interneten meg telefonon keresztül hatalmas arca van ezeknek az embereknek.

    Mindenki vigyázzon.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz Sanyig4 #1551 üzenetére

    Én lelki szemeimmel azt látom, te egy rendes korrekt eladó vagy és nyilván nem csempésztél bele egy gyári csomagolásba egy törött egeret. Az ég világon semmit ne adjál vissza , jelentsen fel 3000 forint miatt, majd körbe fogják röhögni a rendőrségen meg a bíróságon is ahol eleve 6k a beadvány ellenértéke. Legalábbis ilyesmiről tudok.

    Ezért nem üzletelek csak nagyon megbízható régi PH-s fórumtaggal és nagyon megnézem kinek mit adok el vagy kitől mit veszek, ezért preferálom csak a személyes átadás,átvételt. Abban nincs hiba.

    El kellett volna neki küldeni az egeret a garipapírral együtt, mostanság nem kérnek ehhez magát a konkrét vevőt. Legyen meg a gar levél plussz számla és ennyi. Aztán zongorázza le a törött egerét a majom.

    Az ilyen barbár tudatlan minősíthetetlen emberekre egy percet ne áldozz. Én is befizettem a sarcot. Eladtam egy KÍVÁLÓ állapotban lévő Samsung készüléket. Tönkretette, és kérte vissza az árát. Én jó indulatból elmentem érte és vissza adtam a pénzt. Meg kellett csináltatnom saját költségen és mínusszal eladni.

    Soha többet.

    Eszedbe ne jusson bármit is vissza adni, főleg ilyen egyértelmű kár okozásnál.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz TIT #2144 üzenetére

    notebook.hu (Árkád) - két flegma "laza vagyok leszarlak eladóval"

    Rendeltem online egy mobilkészüléket. Amikor szabad voltam egyből mentem is érte. A megjegyzés rovatban KIFEJEZETTEN kértem, hogy kizárólag bontatlan, sértetlen csomagolású terméket veszek át. Erre levesz az eladó a polcról "flegma" stílusban, egy bontott feltehetően utolsó darabot. Kértem nézze meg a megrendelést benne van a kérésem, és nem értette mi a gond. Ez "ugyan olyan" címszóval. NEM!! Ami fel van bontva, az már bontott termék, és nem ugyan az! Súlyos tévedés. Minősíthetetlen kiszolgálás "hallottam elsőre is válasszal", ügymenet pocsék, a vásárló kérésének maximális figyelmen kívül hagyása hatalmas nagy nulla. Örs Vezér tere Árkád üzlet. Nem hogy 1 csillag, mínusz 1! Ja és szintén flegma pofával "rendelhetek újat az 2 hét" legközelebb kirángatom a pult mögül! Nem semmi üzletstratégia..

    Hozzá tartozik, hogy 2éve itt vettem telefont Allee-ban. Nagyon rendes eladókkal. Most viszont inkább átmentem MM-ba telefont venni. Érdekes az tucat termékeket áruló üzlet, mégis korrekt módon válaszoltak ha kérdeztem, ja és full gyári bontatlan plussz lefóliázott, plussz levédett termék a polcon.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Pixel.hu-t messziről kerüljétek. Köszönés az luxus számba megy náluk. Én köszönöntem normálisan FB csatornán, és szerettem volna információt kapni , miért nem lehet a készleten lévő megrendelt termékért elmenni. Reakció (Miről van szó?!) így direktbe.Semmi hello,Szia,állj odébb. Email megkeresésre válasz nem érkezik. Rendszer szerint több napja készleten lévő termék hírből sincs készleten, és több napig függőben áll a megrendelés. Nem lehet átvenni. Válasz érdemben nem érkezik egyik csatornán sem. Jó árak, de nagyon furcsa az egész ügymenet náluk. Kerülendő cég!!!!!! (szvsz)

    Állítólag rendesek meg jófejek. Aki merész próbálkozzon hátha :U
    Szerk: Ezek után bele se merek gondolni egy esetleges garanciáliás ügyintézésbe. Konkrétan leszarják az embert, szó szerint. Természetesen kértem a megrendelés, és a fiókom törlését. Semmi válasz ;]

    Nem baj várjátok csak , hogy én is "befáradjak" hozzátok, a remekül megközelíthető boltba.

    [ Szerkesztve ]

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Sziasztok!

    A trans o flex új nevén Express One futárcégről van valakinek friss tapasztalata?
    Rendeltünk alzából legót, szerencsére emiatt kevésbé aggódom. Ingyenes szállítás van. Viszont amikor megjött a levél rádocsálkoztam, hogy trans o flex. Na mondom bakker....
    Nekem személyes tapasztalatom nincs velük hála égnek, de olvastam dolgokat.

    Remélem azért valahogy ideér a cucc :DDD

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Trans o Flex új néven Express One! ..csak óvatosan velük!!

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz SunMount3r #2688 üzenetére

    Én sem számítok túl nagy válaszokra. A pénzem kapjam vissza, vagy egy normális terméket és kész.

    Meglátjuk.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz HartgeH3-2.8 #2687 üzenetére

    Saját alza.hu nyűglődésem eredménye!

    Eleget vártam bementem a bemutatóterembe, beírtam a panaszkönyvbe egy frankó kis bejegyzést, és rá rögtön 3 perc múlva, (még alig értem ki a boltból) hívnak, hogy nagyon sajnálják a kellemetlenséget, és azonnal kapok egy új terméket. Ez meg is történt.

    Igazából nem az alza hibázott hanem a kókler, trans o flex új nevén Express One. Nagyon vigyázzatok. Még egy lego sem tud megérkezni épségben. Kérdeztem más futárokat ilyen van e, hogy belenéznek kíváncsiságból, vagy kivesznek valamit. Sajnos van, tudna mesélni. Igazából nem értem, mert úgy is visszaküldi az ember, és rajtuk verik le. Azt a terméket valakinek ki kell majd fizetni.

    Lényeg a lényeg sztori OFF.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz dioka7 #2726 üzenetére

    Vásárlók könyve.

    Azt nem szokták szeretni, és rejtélyes módon gyorsulnak be az ügyintézések.

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

Új hozzászólás Aktív témák