Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyig4

    tag

    Engedjétek meg, hogy leírjam a tapasztalataimat egy adásvétellel kapcsolatban.

    renicske felhasználó vásárolt tőlem egy Trust egeret (bontatlan csomagolás, eredeti számlája amivel vásároltam, még fél év garanciával). Megkérdeztem, hogy szeretné-e, hogy kibontsam és kipróbáljam mielőtt postára adom, de határozottan kérte, hogy bontatlanul küldjem. Miután megkapta a csomagot, jelezte, hogy nem kapcsol be, ez egér nem működik. Próbáltam segíteni neki elintézni a garanciális cserét (hivatalos forgalmazó csak annyit kért küldje vissza számlamásolattal és cserélik), de ő elutasította, mondván: "Én már nem akarok vele szenvedni. Szeretném ha visszavennéd és te tudod érvényesíteni a garit." Rendben, kértem küldje vissza. A csomag feladása elhúzódott, közben én sem voltam itthon, de végül 34 nap után megérkezett a csomag. Gondos csomagolás, gyári dobozban stb. Az ügyben itt jön a csavar, az egér törött! Képek
    Nem tudom még hogyan fog végződni az ügy. A vevő természetesen az szeretné ha visszatéríteném neki a vételárat, de így törötten már nem vihetem vissza garanciás cserére....

    Mit lehet ilyenkor tenni?

Új hozzászólás Aktív témák