- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Az elejen en se, de egyszer par het hasznalat utan erszrevettem hogy valami nem OK, utanna figyeltem ra. Akkor tudtam meg azt is hogy lehet donteni a HMD-t mert kerestem hogy masnak is volt-e ilyen problema Most ha nem tokeletes akkor idegesit, azonnal eszreveszem.
Az AC-nal nem kell allitanod a PPD-t kulon ha az Oculus debug tool-ba mar allitottad mert mindenhol hasznalsz mondjuk 200%-ot. En nem hasznalok globalisan, jatekonkent allitom be ami hogy birja, kezd alap lenni hogy van ilyen a beallitasoknal szerencsere.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Ott valami nincs nala rendbe, az FPS stabil 90, de par helyen egyszeruen leesik 50-re vagy 60-70-re de ugy hogy a GPU kihasznaltsag csak 50-60% ugyanott, ez CPU bottleneck-re utal. A CPU kihasznaltsagot sajnos nem latni mert azok a CPU szamok ott a homerseklet, de gyakorlatilag 100% hogy CPU bottleneck.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
A Rift teljesen mas ilyen szempontbol mint a Vive es a SteamVR. Ha az FPS nem esik jelentosen 90 ala, hanem inkabb max 70-80-ra itt-ott akkor sokkal jobb az ATW, mert nem veszed annyira eszre mint a 90->45 valtasokat. Ez eleg hamar vilagos lett amikor a final ASW kijott es az lett a default, volt miatta siras Aztan az lett hogy akit nem zavart az inkabb maxra tolta a csuszkakat es akkor az lett hogy inkabb 50-60FPS volt az atlag igy az ASW sokkal jobbnak tunt (es bizonyos szinten az is) mint az ATW. Mondjuk autos szimulatornal szerintem inkabb mar zavaro, kanyarodasnal inkabb egy magasabb a 90-hez kozeli FPS a jobb mint a lehet szebb grafikaju de ugralos 45.
-Solt-
Ezek globalis Rift parancsok, minden jatekban mukodik. Itt van pelda miert lehet jo valtani: [link][ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
A PSVR elessegenel nem mindegy ki mondja es mit latott. A kep a felhasznalt display-nek hala szep es a lencse is jo, a difi annyi hogy a Rift-nel valamivel nagyobb az eles resz a kozepen a PSVR-nal viszont nincs pentile struktura. A masik pedig hogy mit neztek es min, mert ha a kezdo cimeket sima PS4-en akkor hiaba az eles kep ha a jatek pocsek PPD-vel dolgozik (ha jol emlekszem azt olvastam sok 0.8 volt es par 1.0) akkor enyhen elmosodott lesz az elmeny.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #5474 üzenetére
Ki kell varnod mit irnak. Ha meg nincs egy eves es Nemetorszagban vetted az ottani retail gyakorlatnak koszonhetoen jo az esely hogy az eladohoz kuldenek vissza. De lehet szerencsed lesz es direkt veluk is el tudod intezni. A masik hogy ugyis nekik kell rabolintani, az elado 1 dead pixel miatt nemigen foglalkozna veled, de a HTC mashogy is hozzaallhat.
@bbmt:
A 1080-asok ara most megy le 500EUR korulre (parat mar kapni Nemetorszagban ennyiert - Palit, KFA, Zotac Mini), lehet inkabb azt kene meglepni mint egy 400EUR folotti 1070-et.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #5480 üzenetére
A ravaszok problema sima elhasznalodas, a Rift-nel ugyanez van. Az amelyiket jobban hasznalod elkezd egy ido utan nyekeregni, van erre is panasz hogy egyiket se (Rift es Vive) csinaltak olyan strapabirora mint a sok ev alatt kikupalodott console cuccoknal. Amig mukodik es csak nyekereg addig nem fogjak cserelni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Vannak ergonomia valtozasok es a FOV picit nagyobb, de hogy erdemes-e valtani ha a masikat eleve "ingyen" kaptad a telefonhoz az kerdeses. Persze ha a mostanit eladod es €50 korul szerzel egy 323-ast akkor azt a tizenakarhany €-t megerheti.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
A proci nem lesz problema, arra nem kenyesek a jatekok (csak azok amik VR nelkul is azok, pl. Project Cars), grafikus kartya pedig eleg a GF1060 es az RX480 is, ezekbol en mar a 6GB es 8GB valtozatot vennem. Az RX480-ra vannak most nagyon jo ajanlatok, az MSI Gaming a befuto - csendes es olcso.
A gyorsabb kartyak arra jok elsosorban hogy magasabb "supersampling"-ot hasznalhatsz jatekoknal, ez sokat javit a kepminosegen. Itt nem AA-ra kell gondolni elsosorban, arrol van szo hogy egy sokkal nagyobb kepet renderel le a jatek mielott az oculus SDK/runtime aztan torzitja es kikuldi a HMD-re igy a subpixel pontossag sokkal nagyobb es minden "elesebb", jobban olvashatok a szovegek es kevesebb a rece az AA miatt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nem, a "supersampling"-ot minden kartya tudja, az csak annyit jelent hogy milyen a kezdo felbontas amit a jatek kidob mielott az Oculus software feldolgozza. A masik dolog a reprojection - ez ha nincs meg a 90FPS akkor intepolal a tobbi kepbol. Ket formaja van a Rift-nel - Asynchronous Time Warp es Asynchronous Space Warp. Az ATW az elejetol fogva megvan, ez minden kartyan mukodik, az ASW egy komolyabb valtozata ami a pixelek mozgas vektorat is figyelembe veszi, ez az NV-nel megvan az regebbi kartyakon is, de AMD-nel csak az RX 400-as szerianal. SteamVR-nal van hasonlo, ott egyelore csak az NV kartyakon mukodik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Eddig ugy volt, de ebben a honapban jon elmeletileg az AMD-tol is a tamogatas. A helyzet azonban az hogy az ASW a Rift-nel is hamarabb volt a GF-okon tamogatva, kb. ket honapjara ra jott az AMD-tol is tamogatas az RX kartyakra, a regebbi R9 3xx es R9 2xx sorozatra maig sincs, szerintem mar nem is lesz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Azt nehez, vannak ajanlott kartyak amik mukodnek elmeletileg aztan azt mondjak paran hogy megse. Eloszor szerintem probald meg azzal ami van, de mondjuk ugy hogy a HMD az USB3-ba a sensor pedig az egyik alaplapi USB2-be. Van hogy az Oculus software panaszkodik hogy nem OK valami (sarga felkialtojel), de mukodik a dolog. Nalam is a masodik sensor egy ASmedia-n log es mukodik meg ha nem is tetszik az Oculus-nak tulsagosan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Ez az amirol az #5439 es #5442-ben irtam a Rift-el kapcsolatban. Ott is van ha nem idealisan ul a fejen, de ha beallitom pontosan a poziciot akkor nincs ilyen. Persze a GearVR-nal kevesebb az allitasi lehetoseg, lehet a 323-as nem passzol olyan jol a fej es arcformadhoz?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Utannaneztem gyorsan mert erdekelt, itt van eleg sok hasznalhato info (meg Carmack is beszolt ): [link]
Volt ahol a komplett GearVR uninstall/reinstall megoldotta a problemat es a par linkelt kepbol plusz infobol itelve es szoftver problema ott ahol a telefon nem update-elte magat az uj GVR-hez. A leirasokbol ugy tunik vannak esetek amikor eleg nehez rabirni a telefont hogy ezt megtegye.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Azért a topikból is csak az jön le, hogy a nagy többségnél továbbra is gond. Ezek mind keskenyfejűek? "
Nem Csak amikor eloszor leirted ugyanaz volt ami nalam van rossz beallitas mellett. A reddit-en es az Oculus forumban leirtak szerint minimum egy szoftver problema is letezik, ha nem lenne akkor nem lennenek olyanok akinel megjavult. Aztan hogy mi mas van meg ott
(#5506) Dyingsoul
Megy mar az Nougat-al a GearVR?
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Hmm...a 980Ti kb. masfelszer gyorsabb nyers elmeleti eroben (GFlops, TFillrate, VRAM), viszont tobbet eszik (+100W kb.), gyakorlatilag egy "lepcsofokkal" gyorsabb mint a 1060-as., mert teljesitmenyben kb. igy nez ki a dolog hogy a 1060 kb. 980 szinten van, a 980Ti pedig egy 1070 szintjen. Jatektol fuggoen ez olyan 30%+ teljesitmeny. Nem konnyu dontes, mert azert ott van hogy a 1060 uj architektura, kevesebbet eszik es jol tuningolhato, de ugyanazon az aron a 980Ti is nagyon csabito a plusz nyers ero miatt ami jol johet magas felbontasoknal. Jobb hijan nezd meg itt a HardOCP-n a teszt eredmenyeket meg ha csak SteamVR alattiak is. A 980Ti meg mindig jobbnak tunik mint a 1060.
Szerk: megneztem, a 980Ti hozza a majd 1.5x elonyt VR alatt, a frame time eredmenyekbol egyertelmuen latszik.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
Ott valami nagyon nincs rendben, mert a cuccokat ebben a konyvtarban keresi:
C:\Program Files\Oculus\\Downloads\
Ez lathatoan nem OK, ott a ket darab \ a Downoalds elott. Egyebkent igy nez ki a helyes ut:
C:\Program Files\Oculus\Software\Downloads\
Szerintem uninstall az egeszet, torold kezzel az Oculus konyvtarakat a Program Files-bol es telepitsd ujra. Remelem nincs sok cucc meg telepitve, nem egy leanyalom visszarakni. Mondjuk van egy uj backup metodusuk ami par ember szerint mukodik: [link] Csinald meg a backup-ot, adj neki egy unstall/reinstall-t es probalj meg telepiteni valamit ami eddig nem ment.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Az nem egy jo megoldas mert egy csomo ingyen cuccot kapsz az Oculus-tol amik a Steam-en nincsenek meg. Plusz a nem ingyenes exclusive cimek. A logok szerint ezt keresi de nem talalja ezert nem tudja validalni se:
DirectX End-User Runtimes (June 2010)
Probald meg arrol a link-rol letolteni es manualisan telepiteni, lehet megoldja a dolgot. Volt olyan akinek megoldotta: [link] (az utolso komment ott az aljan).
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Probalkozhatsz a hetvegen is elmeletileg, az Oculus incompatibilitas tiszta szoftver megoldas - whitelist es blacklist amit editalhatsz:
C:\Users\[felhasznalonev]\AppData\Local\Oculus\Compatibility.json
Az osszes ETron ott van a UsbBlackList szekcioban:
"UsbBlackList": [
{
"Vendor": "VIA Labs",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "ETron",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},Torold ki onnan es mukodni fog, csak meg kell meg valtoztatni a file permissions-t mert az Oculus service ujrairna. Bovebben itt: [link]
Plusz a HMD elmeletileg megy USB2.0 porton is, probald meg ugy, a sensor pedig az USB3.0-ban a json file editalasa utan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Csavez™ #5546 üzenetére
Igy mar el lehet vezetni! Milyen a tobbi autos jatek? Nem jatszottam a Dirt Rally-vel mar eleg regen mert egyszercsak azt vettem eszre hogy szetvagja a fejem. A tobbi autos jatek OK es a DR is OK volt eloszor, de aztan egyszer elinditottam es probaltam menni egy-ket palyat de mar par perc utan szetment a fejem. Azota is az van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nem tudom mi lehet vele mert megneztem Low preset mellett es ugy aranylag jo volt plusz a benchmark (VR-ben) is azt mutatta tartom a 90-et aztan mentem egy kort Medium-on es ott mar nem volt az igazi pedig a benchmark ugyanugy stabil 90-et adott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz akoska07 #5556 üzenetére
Mert mindketto amit linkeltel az eredeti desktop verzio. A Superhot VR nincs a Steam-en, mert Oculus exclusive es egyebkent se ugyanaz mint az eredeti desktop verzio. Persze megveheteted az Oculus Store-ban es jatszhatod ReVive-al.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz akoska07 #5565 üzenetére
Nem raktak. Nalam csak az all ott (a linken amit adtal) hogy SUPERHOT es semmi VR tamogatas nincs ott listazva jobbra lejebb ahol a Vive vaft a Rift szokott lenni es hogy van vagy nincs "Tracked Motion Controller" tamogatas. Ha pedig rakeresel arra hogy "superhot vr" nem talal semmit.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Sima szallitasnal minden orszagban ugy er oda ahogy "sikerul", ott megcsinaljak azt is hogy tobb cegen keresztul megy es az szallitja a vegen hazhoz akinel valami oknal fogva landol a csomag. Kisebb helyeken ez van hogy csak egy ceg, nagyobb helyeken attol fugg mit rendeltel, honnan jott pontosan es hogy adott napon mennyi cucc erkezett a regioba (ha keves akkor A ceg kapja, ha tobb akkor B ceg).
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Rogan99 #5583 üzenetére
Akkor lehet, nalam ezekkel nincs gond sokkal szerenyebb hardverrel sem. PC-ban probalj meg egy nyitott kocsit is cockpit-ban es mas nezetet. Nekem peldaul a bonnet cam vagy a bumper cam jobban bejon mint a cockpit. Ertem hogy ez leoli a VR ertelmet, nem tudom megmagyarazni talan csak azzal hogy "tobbet latok" ugy.
Jobb grafikahoz probald meg ezt: [link] Allitsd mondjuk 1.5-re es ha gond van az ingame AA-t kapcsold ki.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Már csak azt kellene kideríteni h pl egy gtx 1080 al oculus rift pl a project cars ehhez képest jobb e es vajon mennyivel."
Eg es fold a ketto. A Drivelub tulsagosan lebutitott grafika es pocsek PPD, egy PC vagy AC meg nem csucs beallitasok mellett es szinten nem csucs (1.3x) PPD mellett osszehasonlithatatlanul jol nez ki. Az AC-nal mondjuk meg mindig kisebb a pixel crawl mint a PC-nal, de mindketto messze a Driveclub VR elott jar.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Csavez™ #5607 üzenetére
Picit meredek az ara, foleg ahhoz kepest hogy Early Access, a trailer nem mutat semmit max annyit amit a kepekbol is latni lehet hogy eleg sotet az egesz es a grafikai megvalositas nem kimondottan rossz, de nem is eri meg €30+ amit kernek erte.
Other news:
Disney Movies VR kint van Oculus Store-on is. Nem nagy eresztes, a Star Wars cuccok a mar regebben kiadott videok, a BFG nem nagy eresztes, de a Lumiere (BatB) real-time experience egesz jol nez ki es kulonosen a Dzsungel konyve-s Trust in Me (szinten realtime) eleg kellemetlen tud lenni attol fuggoen ki hogyan all hozza az orias kigyokhozPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nincs pozicio kovetes, csak forgas, tehat olyan mint a GearVR vagy barmelyik Google Cardboard kompatibilis megoldas ebbol a szempontbol. Nincsenek kovetheto kontrollerek (mint a Vive wand es Oculus Touch). Van egy kis elmosodas a kepben mozgas kozben a felhasznalt panelbol adodoan, ez egyentol fuggoen nagyon gyorsan megszedithet. Nincs ertelme ennek ebben a formaban.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Probalj masik drivert ha van egyaltalan (eleg uj a kartya). Volt hasonlo problemam tavaly amikor hagytam sleep-be menni a monitort, de most mar nincs pedig a vas ugyanaz alatta. Akkor mindig ki kellett huznom a Rift-et az USB-bol es visszadugni, aztan lett kep.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
Nemetorszagi Saturn-nal megint akcio van - 499EUR a Rift: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Raymond #5653 üzenetére
A masik banda se varatott magara sokat: Amazon.de
Szerk: A Rift + Touch igy csak 618EUR az Amazon-on, nem rossz ahhoz kepest hogy en meg 599EUR-t fizettem a Rift-ert es 199EUR-t a Touch-ert. Ez 798 -> 618 csokkenes. Nem rossz.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest