Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Raymond #34142 üzenetére

    Én sem akarom szétoffolni, de ezzel nekem konkrét tapasztalatom van.
    Asus mecha billentyűzet. BP-n egy játékos rendezvényen (nem playIT) lett vásárolva és 1 év garit írtak rá. 1 év 2 hónap után elromlott. Addig telefonáltam és gugliztam, mire megtaláltam a nagykert akitől a kisker vásárolta. Leharcoltam velük, hogy intézzék el a garit és megcsinálták pedig a nagyker nem foglalkozik kisemberekkel. Kértem őket, hogy juttassák el a gyártóhoz. Ha velük nem ment volna, a következő lépésem az lett volna, hogy felkeresem az ASUS Magyarországot. Ha az nem lenne akkor bármelyik EU képviseletüket. Mindenhol szeretik lerázni a fogyasztókat, mert könnyen belefutnak olyan dolgokba amit nem értenek. Kellő utnána olvasással és egy kis rámenősséggel de higgadtsággal minden garanciális ügyet el lehet intézni az EU-ban 2 éven belül. PH-n van garis topik az egyik az volt amit felkerestem és ott is találtam nagyon jó hozzászólásokat.
    De a lényeg: Akkor kell ezzel foglalkozni amikor baj van és nem előtte. Az EU-s jogszabályok egyértelműek. Az emberek akik intézik a garanciát sajnos nem egyértelműek.

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák