- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Patrick #8115 üzenetére
Hááát, szerintem az igyazi szimulátor, ami tudna szimulálni oldalirányú gyorsulást is.
Ahhoz meg egy hatalmas tér kellene, ahol szabadon tudna gyorsítani téged valami brutálnagy gép több másodpercig 2-3 g-vel.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz Patrick #8122 üzenetére
ha nem egy utan, akkor ketto
de ezek uzemoras technikak
BZ-ék is beszelgettek rola az egyik Racsingzone-s YT online adasban, amikor a magyar rally sebessegerol volt szo, hogy a rally-s motorok elettartama is kb 1000km, aztan kell egy 10kEUR-s revizio, az uj motor meg kb 30k EUR
az 2liter szivo es "csak" 280lo, ami 140lo per liter-re van hegyezve
nem 200lo per literre, mint ez a 155DTM volt
ismi is hasonlo arat mondott, akik egy 1.6-s Pug208-l mennek
gondolhatod egy olyan 2.5 V6-nal ez mennyibe kerulne
-------
Lada-sok is ezt szopjak be
megcsinaljak a "VFTS" 1.6-s 190lovas isten motort kb 2 misiert, aztan 800-1000km-eknt mehet reviziora par szaz rudiert
aztan mivel arra mar nuku ammo, szepen leepul a motor 5000km alatt
annyit egy ev alatt beleraknak es akkorra mar kene kb egy uj moci bele, mert a revizio oda mar keves
es gondolhatod mit zabal melle a 190lo 13:1-13.5:1 CR mellett 100 vagy meginkabb a 102-s oktanszamu benzinbol, aminek literje 800fizetotaller
ahelyett hogy utcara csinalnanak egy konzervativabb 2.0-t bele ~150-160loval, amit nem kell anyjajaig szetforgatni es az nem 5500-tol menne 8000-g, hanem 3000-tol 6500-g, de lent-kozepen is van nyomateka is, es eleve csak a harmadaba kerulne, meg kevesbe kopna, meg hasonlok
ugyanaz a lo/ccm arany lenne kb, mint 1.6-bol a ~120lotöbb drón kell ;P
-
aktív tag
válasz Patrick #8383 üzenetére
A Giulietta sohasem lett annyira népszerű, mint szerették volna; és mára már ez a 'Golf szegmens' sem annyira húz, mint régen.
Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy a cica/sub-sub SUV vonalon nagyobb esélyük lesz valamit gurítani.
Egyébként pedig a kiterjedt választék akkor ér valamit, ha a vásároló a brand után megy, és elsődlegesen annak felhozatalából igyekszik választani. Ha nincs brand-loyalty, akkor csak felesleges teher, amit legfeljebb a prestige és market presence indokol, és jobb esetben a Hit&Miss hullámtetők, rosszabb esetben a paletta többi része tartja el.
A VAG ezt építette fel nagyon jól; nem egzakt példaként: emberünk kezdett egy Polo-val, majd amikor szeretett volna komolyabbat/sportosabbat/felnőtesebbet, akkor tálcán kínálták neki a Gold variánsokat, vagy a Passat-ot, majd telt az idő, jött a család és szintén tálcán kínálták a Sharan, majd a SUV vonal előretörésével a vonatkozó modelleket.
Ugyanígy a japánok, csak kevesebb glamour-ral.
A digók pedig prompt dolce vita életérzést akarnak árulni folyamatosan, viszont az múlandó.
A 'Fiat 500 line-up does USA' kifejlet egy jó példa erre.
A többiek midennapi megoldásokat és perspektívát kínálnak egy széles palettán, amit nem egyszerre húztak ki a seggükből, hanem egy-egy jól megkapaszkodó bázismodel beágyazódása után koncepcionálisan építették fel...és amíg ők ezt tették, addig az Alfa a 'Coure Sportivo'-t, mint krisnás a Hare-Hare-t úgy mormogta az orra alá minden lefekvéskor, hátha reggelre minden más lesz...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #8443 üzenetére
Mondjuk én picit félek a legelső modellévtől. Általában ott szoktak lenni hibák bőven. Mondjuk nem tudom, hogy Júlia esetében voltak-e gondok az első pár száz/ezer legurult jószággal.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz Patrick #8691 üzenetére
Pedíg csúnya drágulásoknak nézünk elébe... megjelent pár napja az új árlista a MY20-ra, nincs még benne változás csak egy mondat, ami szerint a jelenlegi árak már csak a készleten lévő autókra érvényesek.
A Q-ra 3-4M drágulást pletykáltal még azelőtt, hogy a forint bezuhant... szép előjelek -
addikt
válasz Patrick #8694 üzenetére
Érdekes dolog ez, mert a drágulást biztos, hogy egyrészt az idióta EU-s szabályozás kényszerítené ki, ami ellen most nagy a lobbi, hogy ne szívassák már ezzel is az autógyártókat. Másik része viszont a forint gyengülése. Az autógyártóknak egyébként nem éri meg árat emelni, mert válságban amúgy sem nagy a kereslet. Szóval ez épp deflációs hatás lenne. De nálunk ez a forint miatt biztos, hogy drágulás lesz.
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz Patrick #9153 üzenetére
az FB csoportba számomra hihetetlen értékeket írnak, mutatnak. bár ritkán írják le rendesen, hogy milyen használat mellett.
a fedélzeti számítógép értékéhez hozzá kell adni legalább 0,5-0,6l-t a fogyasztáshoz.Nekem számolva, 7,5-8,5 liter jött ki. Volt egyszer 9,5 is. Többnyire városban (Bp) használjuk, de nem a legnagyobb dugóban. Meg néha autópályán (130-at betartva), ahol 7,6-ot szokott mutatni, ami szép lenne, de ehhez még kell a korrekció (+0,5l/100km)
Múltkor kb 350km-t mentem nem autópályán (M0, 4-es út, majd egy kis város) és a számítógép 6.1-es fogyasztást mutatott a végén (+ korrekció)Van egy pár dolog, ami zavar, de legjobban a 45 literes tank
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #9439 üzenetére
A héten kíváncsiságból pont felnéztem mobile.de-re, meg autoscout-ra, de kb ott is az a helyzet, mint itthon. 10 milla alatt nincs autó. De ott inkább 12körültől indul a választék.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz Patrick #9439 üzenetére
Nagyon nem éri meg külföldről behozni most. Ugye eleve adott az, hogy a külföldi új ár kb. 10-15%-al magasabb. Erre jön rá, hogy a forint is megrogyott az euróval szemben... Külföldről most csak nagyon drágán tudsz vásárolni. Persze, itthon meg nincs kínálat...
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #9450 üzenetére
Alapítani kell csak erre egy céget...
(#9446) HussarF: Lehet én vagyok UFO, de nekem nem kifejezetten tetszik ez a FL-es pilács.
Viszont ez a "biohazard" felni még mindig a legszebb, amit autón és bárhol láttam.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #9831 üzenetére
Azt tudni, hogy csak a dízel hiszti miatt vesztik ennyire az értéküket vagy esetleg betegágy a dízel motor bennük?
Nagyon csalogató számomra is, hogy több millával olcsóbbak, de az évi 10ezres futásomhoz szerintem még így sem lenne különösebben jó döntés.
Meg több helyről hallottam amúgy, hogy hiába relatíve fiatalok az autók, nagyon sok a lelakott modell, ami azért marha gáz. Szóval simán lehetne, hogy itt is kalap szart kapsz a kínálat aljáról."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #9834 üzenetére
Azért egy komolyabb pszichológus írhatna egy könyvet az agymenésről, az EURO-s tervezeteket írók vizsgálatával, mert teljes őrület/idiotizmus, amiket évrő-évre kitalálnak...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #9919 üzenetére
Bennem is felmerült ez. Épp albi váltásban vagyok és iszonyat ideg és stressz jót, de nem csillagászati áron találni. Elgondolkodtam, hogy lehet inkább egy lakásba kéne beleugrani, mint egy Júliába. Addig meg lehet ideiglenesen étülnék egy Julisba. Bár ez nagyon alpha állapotú ötlet még. Mondjuk nagyon sok racionalitása nem lenne szerintem egy Bravo->Giulietta change-nek...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
mekker
őstag
válasz Patrick #9919 üzenetére
Gyöngyház hatású festés? Lőjj majd 1-2 képet róla
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
addikt
válasz Patrick #9926 üzenetére
Köszi! Legkésőbb márciusban sztem már lesz rajta rendszám.
Az egyik ismerősöm sokáig vonakodott a Giuliettától, de aztán vett egyet az 1.4 multiair (?) motorral (Asszem 140 ló), és halál szerelmes lett belé.
Ezt a Bp-i Pappastól vetted? Ezek a képek, mintha ott készültek volna. -
veterán
válasz Patrick #9979 üzenetére
Dögös, gratulálok hozzá!
(Öcsémnek piros van, asszem Super felszereltségben, de ez tényleg jobban néz ki a fekete tükrökkel, piros csíkkal, stb.)Viszont nagyon vigyázz erre a bicolor, szálhúzott felnire. Nagyon drága javítani és könnyen kikezdi a sós lé, ne hagyd rajta sokáig a (sós) trutyit!
-
válasz Patrick #12490 üzenetére
Járok jobbra balra az EUban kamionnal.
Csak Magyarországon van az, hogy amikor már nagyon tele van a tankolás vége felé, és jön a hab felfele a nyíláson, akkor ilyen feketés szutyok ül nyomokban a hab hártyáján.
Nem tudom mi az oka, de eléggé zavaró. Főleg amikor belegondolsz, hogy egy 3-4000 baron dolgozó injektornál, ami percenként ezerszer nyit, akkor ez a szaros üzemanyag mit művel hosszú idősíkon.
Mondjuk a Volvo új dízelje egy ütemre hétszer dolgozik be, szóval...
Ezért fontos a gyakori szűrőcsere, de igazából ha maga az anyag szar...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
426os
őstag
válasz Patrick #12496 üzenetére
Ha csak az indítási nehézségek elmúlására gondolok, akkor tapasztalatból mondom, hogy bizony jobb minőségű az osztrák üzemanyag. Ezen kívül csak 5% az etanol tartalma, ellentétben a magyarországi 10-el.
Valószínűleg a Giuliettában is ugyanaz a megoldás van, mint a Bravoban. Nincs külön üzemanyagszűrő, az AC pumpával van egybeépítve. Elvileg csak egyben cserélhető, gyakorlatban passz.
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Medence topik
- Androidos tablet topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...