- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos tablet topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Steam Deck
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolf033
senior tag
válasz manya777 #16946 üzenetére
Ha tényleg CSAK F1-hez használod akkor szerintem tök fölösleges a G27 de még a DFGT is. A Ferrari 458-at nem ismerem de ha van valakinek akkor úgyis ír, hogy jó e. Ha más játékokhoz is használnád a kormányt amik esetleg kihasználják a 900 fokot akkor jó bármelyik Logitech. Ha nem kell H váltó akkor elég a DFGT ami köztudottan egy majdnem elnyűhetetlen kormány. Nekem is volt csak a H váltó meg a kuplung miatt cseréltem G27-re.
-
N€T0X|N
őstag
válasz manya777 #16946 üzenetére
A 458 Italia-ból kétféle is van (könnyű összekeverni, nem rég nekem is sikerült, a topicban amúgy van róla 1-2 infó ha rákeresel). Az egyik olcsó és nincs benne ffb, valamint pedálproblémák léphetnek fel vele, szerintem nem kifejezetten ajánlott. A másik meg 100K+ és ha G27-re nem akarsz annyit költeni, akkor gondolom ez se opció.
DFGT most jó áron van több helyen, szerintem vedd azt, mert G25 csak nagyon idősen lesz, hisz' már rég nem gyártják. A 900 fokot nem fogod kihasználni nyilván, de az egyáltalán nem baj, lehet állítani 270-360-ra is, vagy ami jól esik.Sent from my keyBoard
-
-
Dzsidzsi32
tag
válasz manya777 #16991 üzenetére
Ha a codemasters f1 re gondolsz,akkor szemelyes tapasztalatom az , hogy dfgt-t en 250 fok rotaciora raktam a logitech profillerben. Nekem ugy tokeletesen megfelelt. A jatekban a linearitas asszem 20% korul volt.Viszont japanbol lehet ra rendelni pillango fuleket a valtora. Na az nagyon nagyot dob az elvezetekre. En speciel kanyarban keresztbe rakott kezzel mar nem ertem el a valtopockoket. Ezzel viszont megszunt a gond. Viszont a CSW-t 360 fokon hasznalom f1-re.
-
SityiSXT
őstag
válasz manya777 #16991 üzenetére
Én DFP-t használok, ami gyakorlatilag majdnem ugyanaz, és én minden holtjátékot, szaturációt 0%-ra levettem, majd a kormány linearitását 50%-ra, szaturációját pedig 65%-ra állítottam be: így lesz szinkronban a képernyőn látottakkal és adja a legjobb vezetési élményt. Ja, a Logitech Profilerben 900 fokon van, 100% FFB, 0% damper és spring, és nincs középrehúzás
-
kokoaliga
tag
válasz manya777 #16990 üzenetére
Én Budakeszin lakok és ezért a Budaörsi MM van közel.
Valóban 35k a DFGT a polcon.
Venni szerettem volna egy G27-et és pénteken felhívtam telefonon az MM-ot és kérdeztem,hogy mennyi náluk a G27 mert a webshopba 90k.
Válasz a következő volt:Most 74900 és 100Ft-ért!!!!!! adnak hozzá egy Logitech Powershell cuccot.
Csak jelezném,hogy nem volt kirakva a G27.Raktárból hozták elő.
Így is lett.
Ennyit a webshopokról.[ Szerkesztve ]
Koko
-
Brian_GT
őstag
válasz manya777 #18721 üzenetére
Hali!
Nekem egy pár hónapja volt szerencsém hosszasabban tanulmányozni egyet, ismerős általi vétel miatt...nálam állítgattuk és tesztelgettük pár napig és én viszont tulajdonosa voltam a te jelenlegi kormányodnak régebben, ergó volt DFGT-m sokáig, csak el kellett adnom sajnos.
Igazából elég nehéz kérdés, mert így leírva, hogy +50.000Ft...egyszerű a válasz...nem
Viszont hozzátud adni annyit az élményhez ami kompenzálni tudja az árkülönbséget...csak sajna nem 50et... ha olyan 60ért árulnák akkor minden további nélkül.Ami jó dolgot eltudok mondani a DFGT-hez képest, hogy nem egy öntöttebb kormánykereket markolsz, hanem egy kézzel varrott kormányt...brutálisan jó érzés. Az tényleg nagyon más. Továbbá ami a hosszú élettartamot illeti, az hogy fém a kormány és a pedálok, az sokat tud dobni rajta. DFGT esetén a kormánnyal szerintem semmi baj nem volt, attól, hogy nem full fém volt...ott ami nagy előnye a G27-nek a pedál. DFGT hosszas autózás után azért a műanyag pedálok kapnak rendesen...nekem sem volt vele bajom amíg használtam, de használat alatt is érezhető, hogy itt bizony fémből vannak ezek, adnak súlyt a lábadnak.
Ebből kifolyólag pedig megoldhatták, hogy rakjanak a pedálokhoz ellenállást, így iszonyatosan jól lehet adagolni a pedálnyomást...dfgt-nél ez elég sarkallatos pont volt. Nekem tetszett, de azért messze a különbség.Nyilván azt is nézni kell mit hozhatunk ki 30.000Ft-ból és mit 80.000-ből. Nyilván ezt is szem előtt kell tartani. Én azt mondom, hogy ha van rá pénzed persze...de ha nagyon húzod a szádat, akkor háát nem tudom. Az ami még mellette szólna a H váltó, de azt egy hardcore autós körben úgy sem fogod használni, mert ha van időd kinyúlkálni a botváltóra, akkor az már régen rossz
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
Joshi
titán
válasz manya777 #18721 üzenetére
Én is leírom a véleményemet.
PRO
Én sokat használtam sima Momo, DFP, DFGT és most G25 (G25 előbb megvolt mint DFGT-t használtam). Gyakorlatilag a DFP és DFGT kormányával nincs semmi gond, ezeknek a pedálja gagyi de az nagyon. Ekkor még meg sem említettem a kuplungot ami plusz a G szériában, a fém anyaghasználat már csak hab a tortán. A G széria sokkal tartósabb minőségi anyaghasználat, pont ez látszik az áron. Az én G25 kormányom már 7-8 éves de hibátlanul működik pedig használom rendesen természetesen megkímélve. A G szériához van Load Cell mod és rengetek extra kiegészítő amivel fejleszthető a rendszer.Kontra
Ha csak H váltó kell és profi, az külön is beszerezhető mondjuk a DFGT-hez. Nekem van egy Thrustmaster TH8 váltóm ami sokkal jobb mint a G25 v G27 váltója, de ez komoly pénzbe kerül.
Más gyártótól is lehet csak pedált venni, de ez szintén komoly pénz. Ilyenkor kell mérlegelni hogy kinek mire van szüksége. A legnehezebb DFGT-ről váltani G szériára. -
Jack@l
veterán
válasz manya777 #18721 üzenetére
Ha van keret rá, nem fogod megbánni a g27-et. Nincs kétszer olyan jó, de egy másfelet lelkifurdalás nélkül rámondanék. Próbáld ki valahol ha van rá lehetőséged.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Joshi
titán
válasz manya777 #20399 üzenetére
A felkeményítés csupán azt a célt szolgálja, hogy hasonló érzeted legyen mint a valós autóknál a folyadékos fékrendszereknél. Attól még a fék út mérése potméteres marad és az nem változik semmit, egyszerűen csak fizikailag lesz nehezebb lenyomni a fékpedált. Én azt mondom hogy érzetre semmi köze nincs a valós fékrendszerekhez, de sokaknál bevált módszer. Szerintem a Load Cell se az igazi, habár az már azért jobb mint a sima rugócsere vagy labdás megoldás. Én a TSS módon gondolkozom, de még nem döntöttem.
-
neilszab
őstag
válasz manya777 #20399 üzenetére
A pedál kalibráció csak annyi, egyszer benyomod tövig, aztán elengeded, így mindkét végpont érzékelésre kerül. Ezt minden bekapcsolás, vagy USB-be csatlakoztatás után meg kell tenni. A break gamma és sensitivity elég hasonló dolog, a pedállenyomás érzékelésének linearitását lehet állítani velük, erről részletesebben írtam itt: Kormány Kalauz - beállítások
A pedál felkeményítés azoknak hasznos, akik úgy érzik nem tudják elég finoman adagolni a féket, mivel a kis ellenállás miatt túl könnyen padlót nyomnak. Ha jól csináltad a "gumizást" (ami elsőre sose sikerül jól, rengeteget kell próbálkozni) akkor a fékpedálod a fokozatosan keményedik fel és pont a 70-90%-os állás környékén éred el azt a pontot, ahol már nagyon kis fékerő változtatásokat is finoman tudsz adagolni a lábaddal. Erről is talász némi infót itt: Tippek, trükkök, turpisságok
Viszont az butaság, hogy több időbe telik a pedált benyomni.... ha annyival erősebben nyomod, amennyivel keményebb a rugó/gumi, akkor pont ugyan annyi idő a kívánt mértékben benyomni. Ha meg túl keménynek érzed, akkor vissza kell venni az erejéből...azt a megfelelő az ellenállást kell megtalálnod, amit te a legfinomabban tudsz adagolni a lábaddal.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
N€T0X|N
őstag
válasz manya777 #20443 üzenetére
Elég sokáig elmegy az melegedve is, de nem a végtelenségig... amúgy normális, ha nagyon feltolod az erőt és/vagy nyáron/nagy melegben használod. Nekem is melegedett (igaz, G25), igyekeztem nem nagyon gyilkolni. De azért elfüstölt egy hónapja. Mondjuk volt vagy 7 éves a kormány - 4 évesen vettem, a 3. most karácsonykor lett volna nálam. De nem akarlak ijesztgetni, nem ég szét mindegyik vagy legalábbis sokáig mennek. Azért ez már szép életkor és nem tudom előttem hogyan használták.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz manya777 #20447 üzenetére
Nem tudom. Szomorúan vettem tudomásul és elcsomagoltam, mert nem szándékozok költeni rá egyelőre (biztosan javítható). Épp csak egy kis füstpamacs jött ki belőle és már húztam is ki, szóval nem égett szét az egész. Majd ha aktuális lesz (mondjuk lehet, hogy már sose lesz), kiderül pontosabban, hogy mi történt vele, de szét nem szedem, mert megcsinálni úgyse tudom.
Sent from my keyBoard
-
Enton
addikt
válasz manya777 #20505 üzenetére
Jó kérdés.
Már én is gondolkoztam hogy itthon összedobom azt az átalakítót darabokból csak kérdés van-e bármi spéci chip/IC/EEPROM vagy bármicsuda amit nem tudok saját kútfőből kiprogramozni/összelegózni, hogy működjön az ő kis driverükkel.Kéne egy G25/G27 váltó a GT3RSv2 mellé, vagy akár még egy sim-gear SST h váltó is lehet, ha összejön rá prémium amíg el nem viszik.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
ozoli78
tag
válasz manya777 #20752 üzenetére
Levegőt használja fel érdemes kipróbálni
szedd szét ahogy a videóban van és vidd magad ahol venni akarod az ó gyűrűt.
Kend be valamilyen szilikon zsírral olyannal ami nem károsítja a műanyagot,gyűrűből vegyél egy párat tartalékba de szerintem nem fog szét szakadni a ,lényeg ne szorúljon túlságosan.OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
DigitXT
félisten
válasz manya777 #21667 üzenetére
Szerintem egyik se. Az első a G25 pedáljának Fanatec kormányhoz kötéséhez
való, tehát pont fordítva, mint amit szeretnél, a másik meg valami kézifékes meg
H-váltós cucc, amivel ezeket az eszközöket magukban USB-vel tudod bekötni...
A Fanatec pedál gyárilag is USB-s, szóval semmiféle adapter nem kell hozzá. -
DigitXT
félisten
válasz manya777 #21669 üzenetére
Pontosítsuk picit: melyik Fanatec pedál, és milyen platformon használnád?
Ha mondjuk Clubsport pedál, az USB-s, és (PC-n) simán bedugod, önálló eszköz.Szerk: mea culpa (nem lógok folyamat a fórumon): már írtad, hogy CSR, és az a
pedál nem USB-s, szóval valóban kelleni fog valami átalakító. (Mégegyszer bocs.)Mindenesetre nem írtam hülyeséget, hogy az első linken lévő cucc nem jó neked.
(Ill. shteer nem írta, hogy a kormányra kötheted, hanem USB átalakítóval PC-re!)Sajnos abban sem tévedtem, hogy a második linken lévő cucc sem jó neked.
Az sem kizárt, hogy erre a kérdésre nincs is megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
-
Joshi
titán
válasz manya777 #21683 üzenetére
A PTR mód Load Celles mód egyéb extrákkal mint pl a hosszabb pedál stb. Annyi hogy lehet hozzá venni Leo Bodnar 10bit-es kábelt ami nekem van, de az nagyjából +10k-ba kerül.
[ Szerkesztve ]
-
Shodan
addikt
válasz manya777 #21729 üzenetére
A T300rs újabb fejlesztés, brushless motor. A T500rs régebbi és erősebb ffb. A t300rs pontosabbnak, precízebbnek, agilisebnek mondják, mérete is kompaktabb. Pedál tekintetében attól függ melyik verziót veszed.
Ja még annyi, hogya a t500-ban nem mozog együtt a váltókar a kormánnyal hanem fix! Bár könnyen leszedhető garivesztés nélkül. De ez elég zavaró lehet hacsak nincsen másik kormányod.[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
robertosz91
tag
válasz manya777 #21736 üzenetére
De fel lehet, amit joshi kolléga berakott képet, azon látszik. Nem mozog, hanem csúszik. De simán megoldható a raksz alá valami csúszásgátló anyagot. Viszont azóta azt is észre vettem, hogy hajlik... maga a műanyag ami felfogja. Persze kell hozzá kilincselni rendesen, hogy érezhető legyen, de érted.
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
djrobaa
aktív tag
válasz manya777 #21845 üzenetére
Azt írja, hogy nincs fenn a driver. Vagy nem a megfelelő driverrel próbálod. Tedd fel neki az 177-es drivert és azzal próbáld ujra rakni az FW-t rajta. Ha nem segít akkor szét kell szedned és az encodert megnézni, vagy az arra csatlakozó vezetéket, mert lehet, hogy a forrasztás előregedett, vagy szimplán gagyi volt gyárilag. Én egy FFB motor hibás GT3 RS V2 kormányt keltettem életre, és a motoron kívül még ez volt a baja mint a tiednek. Igaz elég barbár módon nyúltak hozzá előttem.
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
Enton
addikt
válasz manya777 #22248 üzenetére
CSPv1-nél én eggyel lentebb raktam a felfogatást a féknek és raktam be két gombelemet amik pont akkora méretűek mint a rúd, plusz itt már nem szivacsoztak hanem, fémrúd/fémrúd van a loadcell előtt. Én is szokatlanul rövidnek véltem a pedálutat a féknél de végülis idővel szokható a dolog.(Simán lenne kereslett egy 3 hall szenzoros pedára is csp kivitelben, nem mindenki load cell mániás/jön be neki a load cell)
Esetleg keress valami merevebb rudazatot a szivacs helyére akkor közvetlenebb lesz a fékhatás, plusz próbálgast a legkönnyebb fokozatról állítgatni a loadcell potiját szépen egyre keményebre.
Nekem pl majdnem legkönnyebb állásban a legjobb, de én pl mezítlább is sokat taposom szóval nem baj ha nem kell a szomszéd falát is kirúgni egy fékezésért.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
neilszab
őstag
válasz manya777 #22248 üzenetére
Pont az a load cell-es pedálok lényege, hogy minimális a pedálút, mint ahogy a valós autókban sem különösebben mozdul már el a fékpedál, ha a fékpofák már érdemben ráharaptak a nyeregre. Magyarul nem az a lényeg, hogy mennyit mozdul el a pedál, hanem hogy milyen erősen nyomod de eközben a mag a pedál gyakorlatilag mozdulatlan.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
SH4D0W2011
őstag
válasz manya777 #22306 üzenetére
Áram nélkül még nem próbáltam. Egyébként ha nekimegyek valaminek, rezeg meg ilyenek, de ellenállása semmi nincs tekerésnél, leállított motornál sem. Valószínűleg a játékban ment el valami, de a beállítások ugyan úgy vannak, mint eddig. Gondoltam hátha itt valaki más is tapasztalt ilyet.
-
vlevi
nagyúr
válasz manya777 #22891 üzenetére
"kicsinek érzem a fékpedál útját "
Nem volt még load celles pedálom, de ott nem pont az a lényeg, hogy rövid a pedál út, és utána csak a taposás erejére nő a fékerő? Ez hasonlít leginkább a valódi autókra, mert ott sem tudod padlóig benyomni a féket. Vagy, ha igen, akkor már nagyonnagy baj van
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fujifilm X
- Futás, futópályák
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Milyen egeret válasszak?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...