Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
-
fatal`
titán
válasz
Kaci84 #58072 üzenetére
Nem kell külön venni, írja mi van benne.
Én a helyedben ülést bontóból vennék inkább olcsón.
Vagy PlaySeat Trophy. Csak az nem igazán bővíthető mindenfélével, de egyébként kellően stabil, elvileg DD2-t is elbír. Viszont nehéz beállítani és a kormánytartó magassága nem állítható.
#58099 Jah közben megvetted, akkor mindegy.
XL RS is van készleten. GT Omega portable monitortartó €100, annak nem olyan vészes az ára, ilyet tervezek venni hamarosan, csak a szobát át kell rendezni.
Másik opció, ha asztalhoz gurítod kerekekkel akkor egy monitorkar.
De még nem döntöttem el, hogy 34" QHD UW vagy 32" 4K. Minél közelebb ülsz annál jobb, messze ülve nem olyan jó az élmény.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz
Kaci84 #58099 üzenetére
32 egy méterre nagyon pici
Azt biztosan közelebb kellene hozni.
triplescreen: nekem sem volt, de ültem már benne. Egyrészt jobb az immerzió, másrészt látsz oldalra. Előbbi "csak" szórakozási faktor, utóbbi viszont komoly versenyfaktor. El lehet lenni 1 monitorral is bőven, de kellenek ledek, flagger, minden ami csak lehet, hogy valami jelezze, ha van melletted autó. persze ha csak just for fun nyomod, ez is lehagyható, versenyzéshez viszont biztosan kell valami megoldás rá. -
zodo
nagyúr
válasz
Kaci84 #58216 üzenetére
Idén júniúsban rendeltem, nagyon sokáig jött mert 4 csomagból 1 elakadt.
14.-e este rendeltem 30.-a délután ért hozzám.
Vámosztály nem keresett, én hiába kerestem őket csak egy válasz e-mail jött semmi tartalommal. Telefonon elérhetetlenek a vámosok, ügyfélszolgálattal lehet beszélni de semmit nem tudnak.Vámkezelés lezajlik így is úgy is.
Track szerint GB kap matricát de Glasgow-ból küldik.
Tamworth, Stanford Le Hope, Nurnberg, VecsésVégül be volt gyűrve az egyik dobozba a 0-ás vámkezelés papírja.
Na meg rajta, lejavítva de fény felé tartva olvasható... "ez meg micsoda" -
zodo
nagyúr
válasz
Kaci84 #58539 üzenetére
Nekem is ilyen rigem van csak RS6-al de gond nélkül fel tudtam rögzíteni a leírás alapján.
Esetleg próbáld meg úgy ahogy Jardier szerelte össze. -
adrian360
őstag
válasz
Kaci84 #59344 üzenetére
ACC-hez, ha komolyabban akarod tolni online multiplayben, akkor szinte kötelező az összes DLC kivéve a GT4-es ha az nem érdekel. most akciós steamen az alapjáték és az összes DLC is, érdemes most beruházni mindegyikre. elsősorban az Low Fuel Motorsport rendszere, és pár másik szervezett liga tartja életbe, biztos még egy ideig népszerű lesz. jövőre jön majd az AC2- akkor biztos fog játékos bázist bukni, de biztos sokáig használható lesz még.
iRacing csak akkor, ha el tudod fogadni hogy erre durva sokat kell költeni, pályákat rengeteg kell benne venni, ha teljes szezonokat akarsz futni
egyéni játékra, vagy szervezett ligákra jó a Raceroom, AMS2, vagy mindig a legfrissebb F1, neked kell tudni mennyit vagy hajlandó költeni. az biztos hogy DLC-re minden játékban szinte kötelező költeni.
-
Laby
senior tag
válasz
Kaci84 #59344 üzenetére
Egész véletlenül nem a Fun With Geeks-es Kaci vagy?
Én ACC-t javasolnám. Elég olcsón kilehet maxolni (most akciós minden rá), van iRacing féle online versenyzés lehetőség (lowfuelmotorsport) és több magyar minőségi online bajnokság is.
Fizikára én iRacing párti vagyok, de egész tűrhető ACC-ben is.Szerintem belefektetett pénzt nézve ezzel lehet a legelérhetőbben jókat versenyezni.
Hátránya, hogy csak GT3/GT4 van.Ha megunod, akkor iRacing-ra tudsz váltani úgy is, hogy erre nem áldoztad erre a világ pénzét, vagy addigra lehet már kijön az új Assetto Corsa is, de szerintem ezzel ellennél jó ideig.
Ha a pénz nem számít, akkor iRacing minden szempontból jobb, és ott is tudsz bajnokságokban is indulni, plusz egy rakás nagyon élvezetes autó és pálya.
Mezőny komolysága/komolytalansága viszont nincs összefüggésben, semmi különbséget nem láttam 2 év iRacing és bő fél év LFM versenyzés között. Legalábbis azon a szinten ahol én versenyzek. Feljebb, lejjebb lehet hogy van.
#59391jlaci74
Keress rá a hozzászólásaimra: keresőszó Moza, szerző Laby.[ Szerkesztve ]
-
tome0001
Topikgazda
válasz
Kaci84 #59799 üzenetére
Ár/érték arányban ez a legjobb Fanatec bundle cucc szerintem. Esetleg kiegészíthető egy loadcellel (ami erősen ajánlott amúgy is). Vagy esetlegesen 8 Nm-es táppal (ez is sokunk által ajánlott kiegészítő). Ha T300-ról jönnél, ez is számottevő előreleépés.
-
Bandit21
addikt
válasz
Kaci84 #59799 üzenetére
Amit Tomi mond, de nem az alap lc vel pluszba hanem ezzel a boost (8nm) és az lc is benne van 169 eur ért.
Az lc magába 139( csl mellé talán 119)
A boost meg 150 de akcióba 99Tehát 220 helyett 170 és még kapsz mellé pedál taposó szettet is.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz
Kaci84 #59877 üzenetére
5/8, igen, csak a táp a különböző.
A pedál nyomást érzékeli, nem az elmozdulást. Közelebb van a valós fékpedálhoz. A trailbraking-hez nagy segítség, hogy izommemóriából tudod nyomni a megfelelő fékerőt.
A kétpedálos CSL-hez külön kapható loadcelles fék, de az nagyon kemény alapból. A CSL Elite V2-ben benne van és állítható keménységű. Ha akarod használhatod csak a két pedált a V2-böl is.
A QR1 tengely jár alapból de a műanyag perec oldali QR1 lötyögős, ahelyett kellene fém QR1, de akkor inkább QR2 tengely a műanyag QR2-vel.
Lehet Clubsport RS kormányt is, akkor nem kell feltétlenül QR2, azon fém QR1 van alapból. -
válasz
Kaci84 #59920 üzenetére
Ezt így is össze tudod legózni, és nem kell 2db pedált venned.
8nm-es tápot meg veszel innen 22-ért, a Topikgazdától.
Az a baj most nálad, hogy a QR1 elfogyott.
Én használnám az alap műanyaggal, aztán ha lesz QR2 akció, akkor venni egy QR2 lite, meg a QR2-C bázis oldalit, bár azt most lenne érdemes megvenni, mert akciós.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
JulesTS
őstag
válasz
Kaci84 #59920 üzenetére
A pirosba és a kékbe a CSL (kettes) pedál felesleges. A zöld alapvetően jó, de a CSL + LC -nél jobb a CSL Elite V2 ami most akciósan annyi mint a CSL + LC. Ha egyelőre a Rally-t el tudod engedni, akkor a sárga teljesen jó az ACC-hez és egyéb pályaautoózáshoz.
Ami viszont mindegyikkel "probléma", hogy a QR1 műanyag perecoldallal lötyögni fog. Legalább egy fém QR1 kellene hozzá, akár használtan is (ha használt akkor kell hozzá a csavar is! ami gyárilag jár hozzá), mert most sokan fognak váltani QR2-re és lesz a használtpiacon bőven (nekem is lesz eladó, QR és perec is). Vagy pedig a QR2 Type C és mellé egy QR2 Lite ami jövőt állóbb megoldás lenne. -
zsozsa74
senior tag
válasz
Kaci84 #60085 üzenetére
Pont most izzítottam be a vadiúj RS-emet. Nagyon jó a bőr rajta, élmény fogdosni. Előtte a Forza Motorsportos D alakú GT kormányom (is) volt, szintén bőr, de ez valahogy luxibb érzésre. Szerintem nagyon szép-elegáns egy darab, még az RPM ledsorral is, ami sokaknak nem jön be. Meg aki nagyon driftelgetne, azt mondja, hogy pont beleakad a keze. Szerintem nem vészes. Mondjuk én pont nem is látom, mert leginkább vr-ozok, de szerintem elég kúl az a ledsor.
Mivel nincsenek lapát tenyereim, sőt inkább kicsik, a pillangókat rögtön egy lukkal kintebb kellett szerelnem, hogy kényelmesen elérjem, szerencsére erre van lehetőség. Na most a kézméret erősen meghatározza azt is, hogy csak pár gombot érek el anélkül, hogy elemelném a kezem. Pontosabban a teljes felső gombsort, ez négy gombot jelent és alatt a funky switchet és az egér gombot. Mondjuk az pont nem kell vezetés közben. Bár olyan az ergonómiája, hogy szerintem nagyobb kézzel sem nagyon lehet elérni az alsóbb gombokat. Most nagyon élvezem a D alakú után, hogy ez teljesen kerek, valahogy azt már nem szerettem. Ez több mindenre jó.
Viszont egy gondom is akadt rögötn, és akinek van ilyen kormánya, mondhatna rá valamit. Guglizva nem találtam semmit. A jobb felső, szélső gomb, ami "süllyesztett", azaz védett gomb, valahogy nem műxik. Ami tök fura. Mert amikor bekapcsolom a kormányt és kiírja a DD1-en szokásos szöveget, hogy "Figyelem, legyen a nagyobb nyomaték?", ilyenkor bármely gombbal lehet okézni. Na most ha itt megnyomom, érzékeli. Azonban észrevettem, hogy a játékban nem bírom hozzárendelni semmihez. Megnéztem a Fana control panelben és ott is hiába nyomkodom, nem jelzi a gombnyomást. De bekapcsoláskor mégiscsak érzékelte a WB... Fura... Nincs nagy kedvem visszaküldözgetni, de mivel ez pont beletartozik abba a négy gombba, amelyet elérek simán, hát nagyon kéne... Vagy esetleg a legújabb új super FW, a 454 lesz a ludas, ami jelenleg rá van téve?
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
JulesTS
őstag
válasz
Kaci84 #60229 üzenetére
Moza-nak az FFB-jét picit jobbnak mondják, a QR-ja biztos jobb mint a Fana QR1. A pedálja jobb, de ez nem loadcelles és nem is lehet azzá tenni, cserélni kelll az egészet. Kuplung nem tudom mihez kell, mert H váltó nélkül nem nagyon fogod használni, vagy drift-hez, de ahhoz is kell a szekvenciális meg a kézifék (vagy állórajthoz, de ahhoz a kuplungfogáspontot tudó perec jobb).
A Fanatec-nek rosszabb a QR1-je, de ha egy pereccel használod, akkor lecsavarozva nem fogod észrevenni se. Universal hub-os megoldásnak a hátránya a led-ek hiánya. A fékpedál loadcelles, de nagyon kemény valószínűleg kelleni fog neked hozzá puhább elasztomer, ami plusz pénz.
Lehet, hogy a kettő közül a Moza-t választanám, csak kuplung nélkül és ha lesz pénz jobb pedálra, akkor azt cserélném. -
Moby
addikt
válasz
Kaci84 #60299 üzenetére
Azért, mert hub+perec olcsóbban jön ki. Na meg igen valóban, esetleg olcsóbban veszek majd hozzá perecet, nem is feltétlenül a kopás miatt.
Ez nem látom hogy jön ki, ha maga a hubb annyi, mint az RS perec kompletten. Azt látom, hogy van rá valami kedvezmény, de így is drágább. -
-
Laby
senior tag
válasz
Kaci84 #60291 üzenetére
Gondolom csak véletlenül raktál bele két pedált Mozából?
CS V2 perecről 2 héten belül olvashatsz majd tőlem véleményt ha érdekel, már úton van. KS wheel-t meg sokkal jobban ajánlom, mint a Fanatec F1 wheel-t.Moza pedált nem ismerem, Fanatec Elite V2-t használok.
Bázis szerintem nagyjából egy szint, QR csatát Moza nyeri. -
Laby
senior tag
válasz
Kaci84 #60314 üzenetére
Eladhatóság nehéz ügy, senki sem jövőbelátó. Nézd meg a Fanatec használt piacot, az elmúlt években új áron adtál el bármit ami Fanatec. Azóta annyira szétakcióztak minden terméküket, hogy brutálisan lement az új ár is, és ezáltal már a használt is.
Már nagyon könnyen elérhető termékek lettek, így kicsit tucat is. Eladható könnyen, főleg ha külön-külön akarod, de egyre kevésbé lesz értékálló, főleg amilyen tempóban megy le az új termékeik ára.Moza egyelőre eléggé réteg cucc, a kevésbé ismert (messze nem lehetetlen) beszerzés miatt kevés embernek van. Így 1-1 terméket külön eladni valószínűleg nehezebb lesz valamivel, de egyben egész biztosan rárepülnének az emberek.
A Moza marha jó tempót diktál ami az új dolgokat illeti, és nagyon felhasználóbarát, épít a vevőire, véleményeire…stb. Szóval biztosan csomó cucc jön majd még hozzá a jövőben.
Amúgy ha már 1200 eurók repdesnek akkor ne 100 euró döntsön szerintem.
[ Szerkesztve ]