Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz Pero #5711 üzenetére

    Igazából nehéz választani a 3 típus közül, mindháromnak vannak előnyei/hátrányai a többihez képest és minőségre/képességekre is hasonló szintet képviselnek... itt tényleg már csak az dönt, hogy Neked mire van szükséged, tanácsot érdemben nem igazán lehet adni :N
    ...mert hát ugye mindannyian különbözőek vagyunk, nekem például kifejezetten tetszenek a DFGT váltópöckei, de ezzel igencsak egyedül vagyok, ahogy látom... nyehe :D

    A Kormány Kalauz talán segít vmit, illetve Rudi cikke a F430-ról.

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

  • Zigi

    senior tag

    válasz Pero #5711 üzenetére

    A 430 minőségileg veri a dfgt-t forcefeedback-ben és anyagminőségben is (sikerült 1-et kipróbálnom). De a drift-hez lehet kevés lesz a 270( mondom én:) ) Ha dirt2 és hasonló játékokat használsz én a 430-at venném az tuti. Nekem dfgt van és az én észrevételeim a következőek: csak egy helyen tudod fogni mert nem éred el a váltó "fület", nekem kényelmes, de hosszú az útja és ez 1 picit zavar, kicsit vékony a kormány ha kissebb kezed van akkor a váltófül van messze 1 picit (asszony mondta:) ) , a force lyuk minimális és kellően erős is a force (430 nem ennyire szigorú viszont no lyuk) nagyon jól használható sok gomb van a gt-n (430-on is de a dfgt szerintem jobban kézreáll) nem is értem a g25 2 gombjával mit lehet kezdeni???? A dfgt egyetlen előnye a 430-al szemben az a 900 fok és a profiler minden másban szerintem jobb a ferrari pedálok, kormány, megjelenés, váltófül, ffb stb. De a szimulátor versenyzők a 900 fokra esküsznek és ezért vettem én is dfgt-t, amit még erőssen szokni kell.

    Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák