Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blazsey2

    senior tag

    válasz kulfoldi #1152 üzenetére

    Annyit elárulhatok hogy én hogy szoktam beállítani.
    Mivel én szeretem ha egy autó gyors a felfüggesztést mindig keményre állítom a hasmagasságot majdnem teljesen leveszem,a lengéscsillapítót is majdnem teljesen keményre állítom.A kerék összetartáshoz nem szoktam nyúlni.Gyors pályákra a leszorítóerőt elöl hátul 50%-ra teszem.A lassabbaknál ezt lehet növelni ahogy az autó kívánja.
    Az esős pályáknál meg pont fordítva kell állítani,majdnem mindent puhábbra,hasmagasságot meg föl ahogy neked jó.A váltó áttételt sajnos már nem lehet állítani mint régen fokozatonként :( csak a végsebességet lehet csökkenteni vagy növelni.
    De minden autó más és más ezeket neked kell kitapasztalnod érezned.
    Ja és marha sok idő.
    Amúgy meg csak az online time trialokra érdemes ennyire belemerülni az állítgatásba mert máshova nemigen kell.

    PSN ID:blazseydr

  • Plutor

    aktív tag

    válasz kulfoldi #1152 üzenetére

    Ez nehéz kérdés,nagyon kocsitól,pályától függ.Rengeteg idő rájönni,hogy neked mi a jó.
    Mindenkinek más a stílusa,ezért nehéz jó setup-t mondani.

    A fék az viszonylag egyszerű.Ha fékezés közben kitör a kocsi hátulja,akkor növeld elöl a fékerőt,vagy hátul vedd kisebbre.

    [link]
    Ezen a linken találtok bővebbet.Nem ehhez a játékhoz,de benne van a lényeg.
    Utána nektek kell kísérletezni,hogy milyen beállítás jön be.

    A GT5-ben a fékerő állása alapban 5-5. Ez 50%-nak felel meg.Itt külön lehet állítani a fékerőt elöl hátul.

    Én igazából csak a Formula,és a History Car versenyeken állítottam kocsit.(ne pattogjon a Cobra :DD )
    Igazából online versenyekre,time trialokra van értelme állítgatni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák