- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
telya
aktív tag
nem lehetetlen, csak istentelenul nehez
-
sz_abika
addikt
Innye, 2:10.199-et futottam Suzukában, ugy hogy eddig csak a bronzom volt meg
Végre összetettem 2 érvényes kört...na most irány az arany, mert a körök alapján 2.09.7 is lehetnePSN: xszabikax
-
v!ct0y
veterán
Mi mikor fogjuk így nyomni ? [link]
-
v!ct0y
veterán
Francba most én is gondolkozom a kormányról, hogy vegyek-e
Pedig nincs kedvem fel le szerelgetni Na meg lóvém sincs. -
Overlocker
veterán
Nürnburgring Nordschleife-n kinek mi a legjobb köre?
-
AMD_ok
őstag
válasz Overlocker #1911 üzenetére
Az attól is függ milyen verdával (de gondolom ,te a legeslegjobb kört kérdezted). Én nem tudom,nem jegyeztem meg, de az X2010-el, van egy 3:36-os idő a youtube-on
v!ct0y: mindenképp érdemes beszerezni egyet, sokkal nagyobb élmény
[ Szerkesztve ]
-
v!ct0y
veterán
válasz Overlocker #1911 üzenetére
Gt4 be 5:10 volt Minolta Toyotával de mondjuk az könnyebb is volt szerintem
-
kulfoldi
aktív tag
válasz Overlocker #1911 üzenetére
Nem legjobb kor, de az en videom a hosszu (Type V) Nordschlieferol.
-
kulfoldi
aktív tag
Sajnos nem, ezt en is hianyoltam. Nekem ugyanis PC-n 400 fokosra van allitva, de itt 900-as az elfordulas szoge sajnos .Meg mikor kijott a jatek, emlekszem kerdezgettelek titeket, meg a gaz/fek szenzitivitas allithatosagat is, de mint kiderult ezeket sajnos nem lehet modositani a jatekban tudomasom szerint sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kulfoldi
aktív tag
Hozza lehet szokni, nem sokkal nehezebb mint egy kitapasztalt auto utan "atulni" egy teljesen ujba, az is szokast igenyel ugye, hat ez is csak kicsit tobbet. Igazabol a baj az, hogy itt hozzaszokok egy vezetesi stilushoz/aggresssziohoz es utana amikor atmennek egy PC-s szimulatorral jatszani, akkor ott eleinte teljesen idegenul erzem magam, es kozelebe sem vagyok az elozo koridejeimhez. Ez elegge zavaro, mert akkor megint sokat kell ott is gyakorolni mire visszakuzdom magam a regi "fenyembe", szoval nem igazan lehet valtogatni a ket jatek kozott sajnos.
De mondom el lehet viselni, mert vannak nagyobb hibak is a jatekban, nem mintha panaszkodni akarnek, mert most megint tetszik a jatek.
-
sz_abika
addikt
-
heihachi
addikt
A GT Academyben mi folyik, te jó ég...
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Leegyszerűsítve kb igen
Indy Road Course volt az eredeti pálya, de mivel mindenki a füvön közlekedett, ugyanis az a gyorsabb, ezért lecserélték az Eifel pályára, eredményeket törölték, kezdték elölről. Csakhogy a leleményes felhasználók rájöttek, hogy itt is lehet ám a füvön menni (mit lehet, kell) és a pálya szélét érdemes ezerrel lekoccolni. Erre ezt is lecserélték, jött helyette a Rome reverese, és egy újabb leaderboard reset. Csakhogy itt meg mindenki a falon közlekedik végig. Erre az egész második fordulót törölték, mindenkit továbbjuttattak a harmadik fordulóba, és most dolgoznak a patchen, ami meg fogja oldani azt a rohadt bonyolult dolgot, hogy a játékosok ne füvön és falon érjenek el olyan időket, amiket aszfalton lehetetlen."Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Oldják meg, hogy ha mind a négy kerék a füvön van, vagy a lehető legkisebb mértékben koccolod a falt, akkor a köröd ne legyen érvényes soha, semmilyen körülmények közt. Most érted, indulnak több ezren, mindnek a replayet nem lehet végignézni.
Mondjuk félve említem meg, hogy az lenne a legjobb, ha egy ilyen szintű játékban nem lenne gyorsabb a füvön és falon közlekedés, mert hát a valóságban sem gyorsabb, és akkor senki sem használná.
Egy Mini versenyre emlékszem, amit én is füvön nyertem meg, meg egy JGT versenyt is elcsaltam így, miután felbaszott agyilag a sok lökdösés miatt[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
v!ct0y
veterán
-
telya
aktív tag
válasz heihachi #1926 üzenetére
a falon kozlekedes nyilvan nem gyorsabb de a fuvon valo kozlekedes miert ne lehetne gyorsabb a valosagban? siman lehetsz gyorsabb a fuvon ha egy nagy kanyart vagsz le vele, stb. es ez igy meg sokkal realisabb mint forzaban pl ahol 300-al ramesz a fure es ket masodperc alatt lelassulsz tole 50-re, mert az nevetseges. a problema tenyleg ott van hogy nem buntet a jatek a fuvon menesert, azonnali disqualification vagy olyan idobuntetes kene h tutira ne erje meg senkinek ott menni.
-
v!ct0y
veterán
Lassan kéne már nyomni egy közös multit.
-
Gebriel
veterán
Játékban mikor kezdenek el törni az autók?
-
heihachi
addikt
válasz Gebriel #1932 üzenetére
Én 27. szintig jutottam (az kb. az a szint, ahol már csak a hosszútávú versenyek vannak hátra, sőt annál több is, mert a seasonal eventek kurva sok xp-t adtak), ott még nem volt törés a karrierben. Bár egyszer láttam egy lifegő hátsó lökhárítót, de már nem vagyok biztos benne, hogy az nem egy online futam volt-e. Az tuti, hogy a 40. szinten már fullos törés van, de hogy hol kezdenek el törni az autók azt nem tudom (ezek szerint valahol 27. szint felett).
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
-
heihachi
addikt
Én sosem b-speceztem, azt nem tudom hogy működik. (Hazudok, egy versenyt lenyomott a pilótám )
Az viszont tuti, hogy utolsó nap, amikor eladtam a játékot, délelőtt még nyomtam egyet. Ekkor esett meg, hogy a Mazda 787B-vel (ami prémium verseny autó, tehát elvileg törik), sikerült Monzában telibe verni az egyik földből kiálló kanyar távolság jelzőt. Nem tudom mi okból, de ezek Monzában valamiért kurva kemény anyagból vannak, ugyanis egy az egyben nullára lassítják az autót, szóval az ütközés az nagy. A kocsinak semmi baja nem lett a világon. Nem lett lassabb, nem tört le semmi, nem horpadt be sehol. Arra nem emlékszem, hogy karcolások voltak-e, talán igen, de azt azért nem nevezném törésnek.
Szóval nem tudom hogy van ez. Próbáltam olvasgatni erről a neten, de ahány oldal annyi faszságot írnak, mindenhol mást.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
AMD_ok
őstag
válasz heihachi #1944 üzenetére
én úgy tudom, hogy a 20. szintnél kezdődik a rendes törés, aztán egyre hangsúlyosabb, egyre "jobban" törik, és a teljes törésmodell a 40. szintnél jön elő. Én 32. szinten vagyok, és itt már tényleg rendesen törik, nagyon nagy kocc után azért lehet már érezni némi vezetési problémát, és horpadások, nyomódások is látszanak
[ Szerkesztve ]