Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz paljani #33 üzenetére

    "...ugyanzt csinálják ugyanazon a vason."

    Nem ugyanazt csinaljak. Ennyi. Ezt kene lassan felfogni, de lathatoan nem megy.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • b.

    félisten

    válasz paljani #33 üzenetére

    Más elven működik a 3 eljárás, tehát ugyan azt csinálják, ráadásul most már az alapok is hasonlóak a FSR 2.0 óta, de más elven és úton.
    Pont azért linkeltem be neked az RTX Voicet ami Tensor alapú, fut tensort nem tartalmazó hardveren,de az általános teljesítmény 10-20 % részét lemarta a tensor mag hiánya egy GTX kártyán, ami amúgy raszterben hasonló vagy gyorsabb mint az RTX társa.
    Mivel a DLSS ezen verziója ezekre a hardeverkre van írva , ML eljárást alkalmaznak a tökéletes futattáshoz, ezért ha sebességvesztést nem is tapasztalsz feltétlenül, ( amúgy szerintem igen)de jobb minőséget kaphatsz.
    Tehát nem csak egy dimenzióban érdeme s gondokodni. Erről szól a DF Resident Evil tesztje [link] ahol a DLSS-t modderek ültették be a játékba 1-2 napos munkával. ÉN azt gondolom a DLSS nem tud futni a tensor magok megkerülése nélkül,csak ha driveresen felkészítik az eljárást rá,de az ugye nincs. Pc-n,Miért is lenne, ha ott a tensor mag már 3 generáció óta. -hogy ML alapú helyett mondjuk DP4a vagy akár anélküli legyen, mint az FSR. Egyszerűen maga a DLSS eljárás így van megírva.
    A Switchen megolják majd,hogy ne kelljen hozzá,de szerintem az egy FSR szintet fog hozni finamikus felskalazaskent.
    Ettől függetlenül az FSR elfogadható munkát végez varázslatok nélkül is és a DLSS is biztos megoldható lenne tensor nélkül is, ha akarná az Nvidia csak kérdés lenne e ára,mert az Intel se véletlenül használ 2 féle eljárást a minőség miatt.9

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák