- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Aktív témák
-
brd
nagyúr
válasz LSL1337 #4998 üzenetére
Nem nagyon van mit kiszolgálni. Az VGA és az alaplap között a legnagyobb sávszélességet a textúrák adatainak áttöltése jelenti, de ez már a korai időkben is problémát okozott volna, ha sok képkockához az VGA által használt buszon töltötték volna át az adatokat, ugyanis mind a központi memória, mind a busz sebességge messze alulmúlta, már akkor is, a VGA kártyán lévő memória sebességét, holott annakidején pont ebből a célból hozták létre az AGP-t. Látható, már akkor is ''parasztvakítás'' folyt. Nem véltetlenül van egy mai VGA-n fél-1GB RAM, az összes textúra ott helyezkedik el, a buszon pedig csak a számolással kapcsolatos utasítások utaznak, ami lényegesen kevesebb sebességet igényel. Talán egyetlen dolog okozhat problémát AGP esetében, a megfelelő tápellátás, mint ahogy valaki írta is, az AGP-s kártyákon esetenként több tápcsatlakozó van, mint a PCI-E-s kártyákon.
The only real valuable thing is intuition.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest