Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz madagaszkar #40058 üzenetére

    Az új tévé a HBO-GO specifikációjának [link] megfelel és egy új tévéről beszélünk - 2018 -as a másik tévé pedig 6 éves konstrukció nem találtam róla részletes technikai leírást (CPU, RAM) de ha ezen nem fut a HBO-GO akkor nem tudom min kellene.
    + ne wifi-t hanem vezetékes netet használj.

  • Piftuka

    veterán

    válasz madagaszkar #40740 üzenetére

    Sajnos a LED háttérvilágítás viszonylag gyakran meghibásodik 2-3 éven belül.

    A panel, vagy az alaplap hibája sem ritka.

    "Úgy látszik minél újabbak a készülékek annál silányabb minőségűek."

    Ez a megállapításod is helytálló, sajnos! A gyártók elképzelésébe már ritkán illik bele a tartós fogyasztási cikkek fogalma.

    Egy dolgot lehet tenni ellene: tüntetőleg nem venni egyetlen olyan berendezést sem, amely esetében tudható, hogy 1-2 év üzemindőn túl minden további működéssel telt nap "ajándék".

    Ami a garanciális javítást illeti... nem ideális, ha várnod kell közel egy hónapot, ám ha megjavítják a tévédet, akkor teljesen rendben van.

    Hozzátéve, hogy végre sok-sok év után a hazai fogyasztóvédelem vonatkozó jogszabályrendszerébe visszahozták a 30 napos elvárt garanciális ügyintézést.

    2021. január 01-étől minden forgalmazónak (és a velük szerződött partnernek) nem csak törekednie kell a 30 napon belüli átvizsgálásra, szervizelésre, javításra, és annak akadályoztatottsága esetén a cserére (vagy pénzvisszafizetésre), hanem garantálnia is kell azt, hogy a szerviz oldalán a megfelelő lépések megtörténtek.

    És még maximum (a termék állapotára - javíthatatlan, cseréljük - vonatkozó közléstől számított) maximum 8 napon belül intézni is kell a cserét érdemben. Amennyiben az nem lehetséges, akkor a pénzvisszafizetést.

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák