- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- 3D nyomtatás
- iPad topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz madagaszkar #40740 üzenetére
Sajnos a LED háttérvilágítás viszonylag gyakran meghibásodik 2-3 éven belül.
A panel, vagy az alaplap hibája sem ritka.
"Úgy látszik minél újabbak a készülékek annál silányabb minőségűek."
Ez a megállapításod is helytálló, sajnos! A gyártók elképzelésébe már ritkán illik bele a tartós fogyasztási cikkek fogalma.
Egy dolgot lehet tenni ellene: tüntetőleg nem venni egyetlen olyan berendezést sem, amely esetében tudható, hogy 1-2 év üzemindőn túl minden további működéssel telt nap "ajándék".
Ami a garanciális javítást illeti... nem ideális, ha várnod kell közel egy hónapot, ám ha megjavítják a tévédet, akkor teljesen rendben van.
Hozzátéve, hogy végre sok-sok év után a hazai fogyasztóvédelem vonatkozó jogszabályrendszerébe visszahozták a 30 napos elvárt garanciális ügyintézést.
2021. január 01-étől minden forgalmazónak (és a velük szerződött partnernek) nem csak törekednie kell a 30 napon belüli átvizsgálásra, szervizelésre, javításra, és annak akadályoztatottsága esetén a cserére (vagy pénzvisszafizetésre), hanem garantálnia is kell azt, hogy a szerviz oldalán a megfelelő lépések megtörténtek.
És még maximum (a termék állapotára - javíthatatlan, cseréljük - vonatkozó közléstől számított) maximum 8 napon belül intézni is kell a cserét érdemben. Amennyiben az nem lehetséges, akkor a pénzvisszafizetést.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."