- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
A BMW-re azt mondanám elkezdett fékezni és kanyarodni is, el is kezdte fordítani de a fék már nemigen működött ilyen sülyváltás után és elpattant valahol a fékkör. Motorháztetőt is lelökhette ez a durranás.
Bentley-nek meg egyértelműen eltaposta rossz helyen, nem minden kerékvető szereti a szélárnyékos fizikát esőben.A lemans Aston is tipikus lemans hibázási pont. Pl más beállításokkal simán elment volna, vagy eső nélkül szárazon.
A safety cars és ez az időjárás eszi az autókat, pont erről diskurálnak 16:48:00 esti futam résznél a kommentátorok(angol verzion).
Ferraris driver a rajt előtt ki is jelentette hogy neki még nincs konkrét tapasztalata az autóval esős körülmények közt, de azért ö kezdi a 24h elejét esöben.
Jah van ABS meg TC és traction control alatt van kipörgésgátlö. De differenciálmövel jobban lehet kipörgést gátlani ha jól állítod be a pályához és idöjáráshoz.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."