Így dolgozik össze három Kinect és egy Oculus Rift

A független fejlesztők csoportját erősítő Oliver Kreylos nem mindennapi módon tekint az Oculus Riftre. Természetesen a virtuális valóság most sem hiányzik, de nem feltétlen a játék szempontjából. Az említett fejlesztő egy olyan koncepciót gondolt ki, melyben a saját teste része lesz a virtuális valóságnak. Technikailag ehhez a valós térből fel kell vennie a mozgását, ki kell vágnia minden nem szükséges információt, és az így kapott eredményt be kell illeszteni a virtuális valóságba. Ezt három Kinect szenzor segíti, melyek az információt háromdimenziós formában biztosítják a saját fejlesztésű szoftver számára, amely a lényegtelen adatok kiszűrése után beilleszti a testet virtuális térbe, ami az Oculus Riften keresztül láthatóvá válik.

A fenti videóból leszűrhető a rendszer működése. Kétségtelen tény, hogy egyelőre nem valami szép az eredmény, de Oliver Kreylos régi Kinect szenzorokat használ, melyeket idővel újak váltanak fel, így jobb minőségben történhet a valós adatok rögzítése, ami a szoftveres fejlesztés mellett látványos minőségbeli ugráshoz vezethet. A koncepció amúgy nagyszerűen mutatja, hogy a Facebooknak mik is a tervei az Oculus Rifttel, hiszen az aktuális gondok megoldásával elhitethető az aggyal, hogy a virtuális valóság teljesen megegyezik a tényleges valósággal.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés