Hirdetés
- Steam Deck
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Felújítja grafikus vezérlőpultját az Intel
- RAM topik
- Apple notebookok
- Extrém tuning: már 12,6 GHz felett hasítunk DDR5 RAM-mal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát az 50ms tényleg nem a legjobb. Valóban a 15ms lenne az ideális minimum, jópár hete foglalkoztam hasonló problémával, a megoldás minőségbeli kompromisszum és assembly volt.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
tlac
nagyúr
emellé az Oculus Rifthez mindenképp alkalmazni kell szupermintavételezést, ugyanis az utómunkához mindenképp szükséges a kívánt felbontásnál nagyobb kép előállítása, végül a jobb és bal szem számára szánt kész képkockákon le kell futtatni egy igen számításigényes shadert, ami a képet úgy torzítja, hogy az létrehozza a virtuális valósághoz szükséges hatást
ez előbbi miért kell?
az utóbbi meg micsoda? -
JanR
addikt
"Ebből a szempontból a 4K-s felbontáson végzett tesztekből érdemes kiindulni, mivel az ott mért eredmények nagyon hasonlóak a virtuális valóság során kapott értékekhez."
Egy darabig még nem fog általánosan elterjedni, mert akkor ide tényleg combos gépek kellenek. Esetleg későbbiekben a konzolhoz nem volna jobb megoldás? Ott van egy adott vas és arra "ráfejleszteni", vagy eleve kevés hozzá a nextgen.-ekbe lévő HW?
-
KingBradley
csendes tag
Ezzel is várhatunk jó 5 évet míg ténylegesen a megfelelő szintre forr a dolog
Volt egy korábbi cikk, miszerint a PS4/ONE halvány ehhez a technológiához... de mint látjuk egy mai bármilyen 1 GPU s PC se különb. A Doom3 at vagy a Outlas t et nem "lehetetlen" 200FPS sel futtatni. De nem is ezek a legnagyobb gépigényű címek Várjuk, hogy alakul a dolog. -
#16939776
törölt tag
Ennek még nem jött el az ideje.
-
Jack@l
veterán
Oculus rift egy későbbi változata gyakorlatilag egy 4K-s kijelző lesz. Arra édekevés a mostani új konzol.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
Ugyanitt: a víz, az bakker nedves!
(Mellesleg egy gukker magában még rohadtul nem "virtuális valóság"...)
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
DigitXT
nagyúr
SLI esetén csak AFR létezik az extra teljesítmény kihasználására?
Az úgy nem működne, hogy az egyik kameraállást az egyik kártya,
a másikat a másik számolja teljesen egyszerre, azaz nem felváltva? -
LordX
veterán
Ha megnézed, nem négyzet alakú a kép, amit a szemed elé tesznek, hanem kicsit torzított. Ez azért, mert közel van a szemedhez a kijelző, és a kép szélét már más szögben látod.
Az "utóbbi" az a kódrészlet, ami ezt a torzítást elvégzi. Az "előbbi" meg azért kell, hogy ez a torzítás végül jó minőségű képet tudjon adni.
-
Puma K
nagyúr
Húha nagyon nyomják ezt a Mantle témát... higgyétek el nekem én nagyon szurkolok, hogy összejöjjön valami a konzol bizniszen felül az AMD-nek, de nálam nagyon lebőgött a DX10.1-es "technikai fejlettségének" a mutogatásával meg grafikon áradattal és azzal a "2" játékkal ami támogatta...
Most legalább az Nvidiát kicsit pofozgatják vagy legalább az irányába csúnyákat gesztikulálnak minek révén remélhetőleg ők is újítanak valamit... mert a virtuális valóság azért nem egy kis előnye a PC-nek, de lehet megint csak annyit tesznek, hogy nyers erőből megoldják ezt a témát... mint midig...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
ViZion
félisten
Meglepő, nem is gondoltam volna, h ha jön valami új dolog, akkor cserélni kell a komplett gépet...
...oh, W8! Hiszen ez C64 óta már így van!Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Malachi
addikt
na, remek, akkor erre még éveket várhatunk, de ha csak csúcskártyával megy, akkor a gazdagok szórakozása lesz, és nem világmegváltó forradalmi eszköz.
[ Módosította: BomiBoogie ]
-
swado
tag
Azt hittem kicsit közelebb járnak a célhoz, de ez így elég elszomorító. Ráadásul ilyen szar 3D-s cucc lesz, amitől személy szerint nekem kifolyik az agyam 5 perc után.
Egy GPU-val 200 fps-t Full HD-ban......
[ Szerkesztve ]
Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu
-
BiP
nagyúr
Én is a fentieken agyaltam.
Azt gondoltam volna, hogy a szupermintavételezéshez elég lesz kb. +10% (hogy a görbítés után ne lógjon ki),
ill. hogy a lencsére torzítás nem annyira számításigényes.(hiszen ekkor csak 2db 2D-s képet kell "görbíteni").
Vagy miért nem renderelik le a képkockákat eleve úgy, hogy a lencsének való végeredményt kapjuk? Tehát mintha lencsével torzított kamerával néznék a teret?
Persze azt sehogy sem ússzuk meg, hogy a 2 szemnek 2x kell renderelni.
MSAA: szerintem enélkül is lehet élni.Így elsőre nekem kcisit úgy tűnik, hogy igen, ahhoz, hogy tökéletes végeredményt kapjunk, bika gép kell.
De végülis ha én 3monitoros Eyefinitivel akarok FPS-t multizni versenyszinten, oda is az kell. Mégsem azt vesszük alapnak egy átlag játékosnak.[ Szerkesztve ]
-
ViZion
félisten
...vagy amíg a HW nem fejlődik, miért nem használnak az optikában már régóta bevált lencséket?
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
ViZion
félisten
...mert a fényképezőgépeken fix obi van? Lencserendszer, nem egy lencse. OK, súly az több lenne, de ide nem kell nagy átfogás, nem lenne vészes, viszon olcsó sem.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Dagidög
senior tag
Supersampling, mint alapkövetelmény, aztán rá Multisampling? Az esetek nagy részében tök felesleges a kettő együtt. Ha az előbbit kilőnék, máris irdatlan mennyiségű erőforrást szabadítanak fel és a multisampling 4x-es mintavétellel már rengeteg esetben kielégítő eredményt hoz. Akár mehet 8x-os is, ha igényt tart rá a nép, még az is nagyon messze van az SSAA erőforrásigényétől.
Meg úgy egyáltalán miért nem opcionálisan kapcsolható az AA? -
veterán
De mi van azzal a sok emberrel akit youtube-on látunk hogy biza élvezik a jelenlegi dev verziót is (effektíve játékban is)? Most nekik is ultrabrutál gépük van? Vagy az anyukát valami oknál fogva nem zavarta?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malachi
addikt
válasz Menthirist #20 üzenetére
messze nem fullHD-s felbontásúak a kiküldött prototípusok, persze a élmény attól még rendben van, de egy komoly játéknál már nem lenne ez elfogadható.
-
Meteorhead
aktív tag
A kijelző meghajlítása nem javít a dolgon.
A számítógépes grafikában, és azon belül is a csúnyán magyarított inkrementális képszintézisben használt vetítőmátrix, amit az összes játékban használnak akkor működik rendesen, ha kicsi a nézeti gúla nyílásszöge. (Olyan matematikai közelítésekkel van összerakva, ami csak ott érvényes.) Ha nagyobb szögekre alkalmazzák, akkor természetellenes módon szétmásnak a párhuzamosok, és mozgóképben ez erős hányingert kelt. (Ha valaki hozzám hasonlóan rosszul lesz az eredeti Wolfeinstein 3D-től, akkor az tudja miről beszélek)
Képzeld el, hogy nézel egy nagy festményt messziről. Hajlítsd meg a képet, és sétálj be a gyújtópontba. Az ember gömbérzéke talán megsúgja, hogy nem azt fogod látni, mintha "benne" lennél a képben.
Az egész bónusz shader arról szól, hogy kikorrigálják azt, hogy szabvány vetítő mátrix amit játékokban használnak nem érvényes a közelről nézett vászonra. Ezért kell az oversampling, mert szét kell nyúzni a képet, és ez akkor adja a legszebb eredményt, ha eleve nagyobba lett leképezve. De a nagyobb kép ugynaúgy szenved minden alias jelenségtől, amitől bármely más renderelt kép, ezért kell még MSAA is. A kettő független, és egyiket sem lehet elhagyni, mert más betegségét küszöblik ki a képnek. Az egyikkel a hányingert küszöbölik ki, a másikkal pedig a recésséget. Oversampling nem MSAA alternatívaként van benne a buliban.
Remélem közérthető voltam.
-
ViZion
félisten
válasz Meteorhead #22 üzenetére
Érthetőbb így. Akkor meg várni kell 2-3 évet, amúgy is elérhetetlen egyelőre az átlag
usernekgamernek.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Cathulhu
addikt
válasz Meteorhead #22 üzenetére
Ertheto voltal, de ugye az oversampling azert kell, mint irtad is, hogy jobb minosegu alapanyagon dolgozzon a shader, de ezt a vegen igyis-ugyis downsampling koveti, ami a receket szepen elmossa, igy nem teljesen vilagos miert kell meg mas elsimitas is. Amit el tudok inkabb kepzelni, hogy hiaba a nagy felbontasu kijelzo, megiscsak nagyon kozelrol nezi az ember, igy ohatatlanul pixelesedne valamennyire, es ezt igy csokkentenek le megjobban.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Meteorhead
aktív tag
Nincs mindenhol downsampling. Vegyél egy négyzetes textúrát, és húzd rá egy félgömbre. A közepén "kinyúlik" a textúra. Ha csak az oversmplinget követő monitorra igazításban bíznál, akkor a gömb közepe, ahol a legnagyobb a nyúlás, egyszerűen ocsmányul nézne ki.
És itt most történetesen pont erről beszélünk, csak nem teljes félgömb, hanem valamivel kisebb gömbről. Akkora az oversampling, hogy a kép közepe elfogadható legyen, és aztán elmossák.
Abban teljesen igazad van, hogy tisztán oversamplinggel is meg lehetne oldani, de visszatérve a gömbre... ha akkora oversamplinget használsz, hogy a közepén a monitorra igazítás tüntesse el az alias jelenségeket, akkor mi történt? 4X annyit számoltál, mert az EGÉSZ képen megszülted a 4X annyi pixelt, holott a széleken a torzulás miatt teszem azt MSAA sem kellett volna, mert ott megfelelt a kisebb textúra is.
Azért csinálják a kettőt együtt, mert egy sima MSAA sokkal olcsóbb, mint oversamplinggel dolgozni. Minden shader program legköltségesebb része a Fragment/Pixel shader, mert abból van a legtöbb (és sajnos sok munka van benne, nem lehet mindent a Vertex sahderbe tenni). Igyekeznek nem a pixelek számával bruteforce megoldani mindent, hanem olcsóbb algoritmusokkal kiváltani célfeladatokat, amik arra születtek. Egy pixelnyi MSAA-hoz kellhet nagyjából 4-8-16 pixel és relatíve triviális számítások, míg a torzulás korrigáláshoz nagyjából ugyanennyi plusz egy halom transzcendes függvény (tangens-hiperbolikusz és társai) kiértékelés, amiben a GPU shaderei nagyon nem bajnokok (mondjuk azt, hogy az MSAA csak térdenlövi a az egész shaderprogramot, míg egy négyszer akkora frame bufferen számolt transzcendes halom tőböl csonkolja a lábát.).
[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
Szerintem pedig de. Butítsanak inkább a grafikán valamennyit. Annak idején olyan '97 környékén már volt egy egész jó kezdeményezés VFX1 néven, de akkor is azon problémáztak, hogy nincs elég számítási kapacitás. Azóta a cpu+vga páros gyorsult vagy 2 nagyságrendet. Ha ez nem elég akkor nem soha semmi nem lesz az.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Rebourne
aktív tag
Korántsem annyira borús a helyzet, mint ahogy a cikk beállítja. Simán lehet olyan beállításokkal játszani a mostani játékokat, beleértve a BF4-et is, amivel egy erősebb középkategóriás kártya hozza a 200 fps-t FHD-n.
Akinek meg a legjobb minőség kell, az tejelni fog. Ez így van már több mint egy évtizetede a PC géminggel.
A késleltetés viszont valódi probléma. Azon a téren van mit fejlődnie a PC-nek.
-
Meridian
senior tag
A számítási igényt nem értem igazán... csak _2x_ kell kiszámítani a képet - mondjuk első körben szvsz bőven elég a fullHD szerű - két különböző kameraszögből, nem pedig hülye trükköket alkalmazni. A 4K az 4x annyi számítást jelent a 2K-s fullHD-hoz képest., mivel nem ~2000x1000 hanem ~4000x2000 pixelt kell kiszámítani, aza 2Mpixel vs 8Mpixel.
A 4xMSAA az kellhet, de szintén nem 4K-ra csak 2x2K-ra.
Amúgy nem tudom milyen ez, de lehet, hogy kezdetben kisebb felbontás is elegendő lehet képernyőként, bár nyilván minnél nagyobb a felbontás, annál jobb az élmény, és egy-egy kép minnél jobban le tudja fedni egy-egy szem látószögét (ez az ami szvsz még nem nagyon megy, bár a mostani hajlított OLED kijelzők ebben majd sokat fog segíteni, ha majd olcsó lesz, viszont ebben az esetben a 3D transzformációkat majd nem sík felületre kell vetíteni és számítani, hanem majd hajlítottra, de ehhez nem kell túl nagy számítási többlet.
Mindenesetre a mostani új konzolgeneráció ezen össze fossa majd magát, azaz a nem játszik kategóriába fog esni - ehhez tényleg erős PC kell majd. Hacsak nem vesznek vissza a felbontásból...
Amúgy 48-50Hz (vagy fps) is elegendő lehet, mivel itt nincs olyan nagy vibrálás, mint anno a CRT-lk esetén volt. Az agy 24 képet képes feldolgozni másodpercenként, ha 2x annyival dobjuk meg, azt már nem érzékeli, csak nagyon nagyon haloványan... de az is lehet, hogy a konkrét tapasztalatok a tesztek során azt mondják inkább 60 vagy 72 hz kellene?
[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
Látszik, hogy öreg vagyok, ebből én már nem kérek - persze elismerem, mint technikai vívmányt.
-
Meridian
senior tag
Egyébként kezdetben pl az is nagyon nagy élmény lehet, ha régebbi jjátékokat újítanak fel erre a célra, amelyek ma már simán tolnak nagyon sok100 FPS-t...
Nem semmi feeling lehet így újrajátszani pl egy Half Life-2-őt... vagy valami multis FPS (feljavított UT Q3... stb-k (szabadon forgathatod a fejed, kérdés már csak az, hogyan lesz megoldva a fegyverrel való célzás? - mivel semmi mást nem fogsz látni, még a billentyűzetet sem...)Ötletelgetés szintjén, pl lehetne egy külső kamerát szerelni a szemüvegre, és azzal a szoba képét felvenni és a játék képe csak bizonyos zónán belül jelenne meg a szemeid előtt, ha pl lenézel, a kép átváltana a külső kamerára és a kamera képén keresztül a környezeted azaz pl a kezedet láthatnád - nemcsak irányítás miatt, hanem pl chatelés miatt is - vagy más okokból is célszerű lenne erre a spec. módra...
-
pakriksz
őstag
"Az Oculus Rift problémái a számítások oldalán kezdődnek. Az adott PC-nek ugyanis el kell készítenie az adott képkockát a jelenetről, ráadásul nem akárhogy. Mivel sztereó 3D-s rendszerről van szó, így két kamera is van a jelenetben, vagyis minden számítás megkétszereződik"
Nem hiszem. A 2 kép alig eltérő nézőpontból készül, messze nem lesz kétszeres mennyiségű számítás, ha rendesen implementálják, pl draw callból csak annyinak kéne lennie mint sima nézetnél, mert nem kell többet kirajzolni, csak ugyan azt kicsit más szögből.
Pl ott vannak a tükrök a játékokban. Ha nincs tükör, akkor csak a látótérben lévő világot kell renderelni, de ha tükör felület van, akkor a kamera mögötti részt is kell, hiszen a tükröződő felületen az látszódik. Még sem rokkannak bele a mai gépek.
Akkor végül a torzítást nem lencsével oldják meg hanem shaderrel? Akkor sem hiszem hogy annyira erőforrás igényes lenne egy torzítást végző shader, főleg nem azokat az effekteket előállító shaderekhez képest mint amit a mai játékokban látni.
Valószínűleg ezt az előadást az időhúzás miatt hozták össze... nincs panel, nem úgy megy a gyártás ahogy szeretnék, és kitaláltak rá valami leplezést.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
#16939776
törölt tag
"Virtuális valóságban" nem célszerű a grafikán butítani, mert az ugyan olyan illúzió romboló mint egy recés él vagy meg-megakadó kép.
Részemről amíg nem demóznak vele valahol kis országunkban, és nem a fűtést akarják vele egy más felfogásban megoldani, addig marad csak tech-demó.
[ Szerkesztve ]
-
-
neilszab
őstag
A jelenlegi fejlesztő verzió 800 x 640-et tud, ezt jelenleg bármilyen normál FULL HD-ben jól teljesítő gamer konfig elviszi, tapasztalataim szerint nincs semmi gond a késéssel, reakcióidővel!
Ha kijön a FULL HD felbontású végleges Rift, az ehhez képest ~4x annyi pixelt jelent, így nyilvánvaló, hogy 4x annyi kakaó is kell hozzá, tehát alsó hangon is egy minimum 3 monitoros rendszert jól meghajtó konfig.
Ami magát a Riftet illeti, egyrészt maga a kép is digitálisan torzítva van, másrészt egy fizikai lencse is van benne, ami szintén ad neki egy torzítást (ez a korábbi cikk-ben is látszik) és a kettő együtt teremti meg a bátran mondhatom: tökéletes térérzetet.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Jack@l
veterán
Én úgytom 1280x720-as panel van benne most. (640x720/szem)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tilus
tag
Mint Rift felhasználó ezt erősen megvétóznám.
Olyan élményt ad hogy a monitort örökre el akarod felejteni, a gépigény pedig a mostani felbontáson ELHANYAGOLHATÓ. Egy 7790 is lazán elboldogul szinte mindennel és a felbontás növelése se para, a mostanit is 1980x1200-ban hajtom, mert a supersampling sokat javít a képminőségen.[ Szerkesztve ]
-
tilus
tag
Nem feltétlenül überultrán kell játszani vele a legújabb még meg sem jelent játékkal...és akkor nem lehet gond. Egészen olcsó gépen kiválóan tudjuk demozni a riftet, halálosan jól elvagy vele hogy benézhetsz egy bitang gyenge felbontású szekrény mögé..a jó játékélményhez nem kell hogy pofánlójenek egy rakétavetővel és rádomoljön egy toronyház...sőt, a cuccnak annyira erősek az élettani hatásai, hogy nem is szeretnél ilyesmit.
-
tilus
tag
AA természetesen kapcsolható, de nem mind1 a sorrend. Normál esetben kiszámolsz egy kocka képet aztán élsimítod.
Most kiszámolsz egy kocka képet (két nézőpontról, de aki 3 monitorhoz szokott annak ez nem gond, mert eleve 3 nézőpontból kéne mindíg kalkulálni) aztán élsimítod, aztán downsample/warp és végül ha még akarsz élsimítást akkor erre rá kéne húzni. Nyilván nem pontosan így történik, de ha régi (nem erre írt) progit akarsz így használni akkor kb ez történik.[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Tudnál mérni egyet mondjuk assetto corsával 720p monitor vs oculus?
Kíváncsi vagyok hogy a cikk csak azért hápog ennyire(már másodszorra), hogy vegye a nép a hardvert, vagy van is valami alapja... (szerintem felesleges paráztatás, kevés többletszámítás kell hozzá )[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
pakriksz
őstag
felejtsük már el azt a marhaságot hogy 4x akkora felbontáshoz 4x akkora teljesítmény kell... nem kell.
Én nem rég váltottam 1280*1024-ről fullHD-re videokártya váltás nélkül, és semmi sem lassult a töredékére... sőt sok játék érezhetően nem lassult, a legnagyobb lassulás is 20% volt, és egy hd5770-ről (aka 6770) van szó, nem egy mai csúcskártyáról...A raszerizáció amikor a vektoros képet pixelekké alakítva a videokártya, egy töredéke a teljes render eljárásnak, így a teljesítményigénye sem nagy.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
DigitXT
nagyúr
Ez így általában azért nem igaz: mondjuk, ha kis felbontásban CPU-limited volt,
akkor simán előfordulhat az, hogy nagyobb felbontásban SEMMIT sem "lassul"
a játék, mert a VGA-ban még volt erőtartalék, amit addig nem használtál ki...Ha meg "vegyes limit" volt, akkor arányosan. Másrészről meg, ez a váltás, amit
írsz (azaz 1280x1024->1920x1080) nem nagyságrendi különbség, tehát nem is
kellett volna (elméletben sem) semminek a "töredékére lassulnia". Max. 58%
körül, ha egyenes arányban skálázódunk a pixelszámmal. (Amúgy ez sem tuti,
mert lehet, hogy más képaránynál más a FOV a játékban, így többet látsz stb.)Persze van abban is valami, amit írsz, mert VGA-limitnél sem mindegy, hogy a
GPU mely része/paramétere éppen a "szűk keresztmetszet", tehát lehet, hogy
valami teljesen arányosan skálázódik a felbontással, más meg meg sem érzi...[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Kell a 4x-es felbontáshoz közel 4x-es teljesítmény.
Pont a 3d shading kerül nagyon sokba.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Rebourne
aktív tag
https://www.origin.com/en-ie/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/standard-edition-ANW.html
Nem értem, hogy mi a kérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- Clicks - Van-e értelme fizikai billentyűzetet rakni egy iPhone-ra?
- Digitális Állampolgárság Program
- Steam Deck
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest