Új hozzászólás Aktív témák
-
cacasz02
aktív tag
Visszatérve az árra az a gond hogy, ahoz egy kicsit drága hogy tömegtermék legyen pláne hogy nem olyan sok az sli,cross fire config.
-
Béééla
őstag
Más jellegű lencserendszer?
Szerintem dettó ugyanaz volt a DK1 és 2-ben is. Annyi, hogy az 1 olyan gusztustalan képet generált, hogy visszahozta a 90' évek retrófílingjét. A 2 már elviselhető képet ad, de még ott is bőven látni a nyamvadt pixeleket. Miközben a kijelzőterület kb harmadát látod normálisan, a harmada a "periférikus látás" és a maradék harmad meg ugye teljes feketén, kihasználatlanul.
Ugyan a lencsézés nagyon plusz pont, nem kell 3 centire fókuszálni. Viszont nagyon keményen zavaró hogy fejjel tudsz csak nézelődni, de tény, hogy betanulható hamar.Bélabá
-
M@trixfan
addikt
Szerintem durvább lesz az amikor maga a szimuláció fog szaggatni, vagy sokkal primitívebb grafika lesz konzolon. Azt most hirtelen nem tudom biztosan, hogy a Samsung VR megoldását lehet-e külső forráshoz kötni. Egyébként komplett csomag ide vagy oda, még a ps4-nél sem látok olyan különleges csatlakozást ami nem érhető el PC-n. Ott legalább van Thunderbolt és PCI-E direktben ha ilyen drasztikus dolog szükséges. Persze ez nem oldja meg az API-t magátol, de kétlem, hogy ne lehetne valamit csinálni. Zenelésre is kell a külön asio driver Windows alá. Ja, ha már zene, szerintem valódi térhatást sztereó fejhallgatóval csak egyedi hallójáratra szabás után lehetne megközelíteni. Még sosem hallottam hihető direkcionális hangot ilyen megoldásokkal.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
rudi
nagyúr
Úgy hívják ezt, hogy szúnyogháló effektus, mintha szúnyoghálón keresztül néznéd. Nem emlékszem 100%-os, biztonsággal, de 99% hogy a DK1-nél nem volt ilyen, mert ott más jellegű volt a rencserendszer, amit használtak. Az új lencsék másik negatívuma szerintem az, hogy a DK2-ben csak a látótér közepe éles, a sarkak felé nagyon-nagyon gyorsan életlenedik, amire szintén nem emlékszem a DK1 kapcsán.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Dr3
csendes tag
Sajna ha riftben nézed van, a kép nem klasszikusan recés, mintha alacsony lenne a felbontás, hanem inkább pöttyös.. nehéz leirni, és szerintem sajna screenshotot sem tudsz róla csinálni, egyszerüen látszanak a pixelek közötti hézagok. Próbáld meg becsukni az egyik szemed, válassz ki 1 homogén egyszinű felületet, és hajolj teljesen közel a monitorodhoz. Látni fogod a pixelek közötti apró hézagot...riftben ugyanezt látod sokszorosára nagyitva, nem kell keresgélned, vagy erőltetned a szemed, simán látható, sőt elsőre zavaró, legalábbis nekem. Persze ha jó az élmény, és nem arra figyelsz akkor nem annyira gáz, de azt azért nem mondanám, hogy észre sem veszem.
Amit birtokolsz, az birtokba vesz...
-
Jack@l
veterán
Jó az amit írsz, de a pixelek közt fullhd-ban sincs akkora rés, hogy észrevedd. A pixel maga a nagy, amiért recésnek látod a dolgokat.
Amúgymeg a 4k 6" olednek még nagyon nincs ittt az ideje. Főleg nem huszonezer forintért.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dr3
csendes tag
válasz Blindmouse #41 üzenetére
Szerintem nem tudják megoldani. a kijelző mérete adott, a pixelek száma is a felbontásnak megfelelően. Ha csökkentik a pixelek közötti távolságot, kisebb lesz a generált kép, amit ha optikával felnagyitasz, akkor ott vagyunk ahonnan elindultunk, ráadásul valószinűleg a látószöget csökkentené szerintem, ami miatt már igy is többen panaszkodnak. A DK1-ben a nagyobb kijelző miatt (talán 7 colos volt) nagyobb volt a FOV, ahogy összement 5.4 colra, csökkent a FOV is, kevesebbet látsz...
Amit birtokolsz, az birtokba vesz...
-
waithEard
őstag
" a végleges termék árcédulája 200 és 400 dollár között lesz."
Talán 399 dollár?
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
Dr3
csendes tag
Nem vagyok 1 hardware guru, és orvosi diplomám sincs, viszont van 1 DK2-m, igy 1-2 gondolat az előttem szólók felvetéseihez:
Simulation sickness: lehet szakmailag fejtegetni, hogy ki ,meg hogy miért lesz rosszul a tankönyvek meg a biológia tanárunk véleménye alapján, de a tapasztalatom az, hogy ha 1 játék stabil 75 FPS-el fut (vsync bekapcsolva, tehát se le-se fel), a fejmozgás követése rezzenésmentes, az IPD-d rendesen be van állitva, akkor minimális rosszullétet tud okozni a DK2, ez természetesen egyénenként változik, de megszokható, én nehezen viseltem az elején, de ha a fent emlitett körülmények stimmelnek, akkor most már akár órákat is elvagyok vele.
Kijelző: lehet kicsit bonyolult lesz ahogy leirom, ezért előre is elnézést kérek, ahogy mondtam nem vagyok szakember. Nem tudom, hogy lehet e értelme, de mi van akkor ha egy 4k-s kijelzőt csak 1080p-ben futtatsz, ami ugye a 4k-s kijelző felületének egy negyede, ergo ha a 4ks kijelző pixeleiből 2x2 pixeles tömböket alkotsz, és ezt tekinted egy 1080p-s kijelző egyetlen pixelének, akkor ez pontosan lefedi az 1080p-s képet. tehát a 4k-s kijelző 1-1 ilyen tömbjében szereplő pixelek mindig ugyanazt az infot kapják a vga-tól, ezeket csak 1x kell kiszámolni, ergo csak 1080p-ben kell a vganak dolgozni, ami manapság már nem nagy szám, viszont a nagy pixelsűrűség miatt a pixelek között lévő "hézag" már nem lesz látható. Igy lehet értelme szerintem egy 4ks kijelzőnek, egyébként esélytelen, már fullhdben sem tud a jelenlegi gépek nagy része stabil 75 FPS-t, értelmes grafikai részletesség mellett (saját tapasztalat: i5-4670k, hd 7950, 16gb ram).
Amit birtokolsz, az birtokba vesz...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Samsung a saját csomagját kínálja. Speciálisan hackelt szoftverkörnyezettel. PC-re nem lehet rákötni. A Miracast még megoldható, de az hardveresen is túl lassú, hát még akkor, ha az adott gyártó nem kerüli meg a Windows szoftveres megoldását.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Így van. Ez nagyon fontos. A Rift mindenképp hátrányban lesz a komplett csomagokkal szemben, mint amiket a Samsung és a Sony kínál majd. Mert utóbbi két cég géphez köti a működést, tehát az OS-t szarrá lehet hackelni, hogy minimális legyen a szoftveres késleltetés, amit szerencsére Carmack megért, mivel tudja, hogy itt van a problémájuk forrása, nem a hardverben. A hardver késleltetése pite ahhoz képest, amit a Rift szoftverből kap. A Samsunggal közösen végzett kutatásokat fel lehet használni a Rifthez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve van a Riftnek egy olyan módja, hogy a natív felbontásnál nagyobb legyen a renderelt kép. Ez abszolút célszerű. Ezzel az a gond, hogy a VR-rel nem kompatibilis a mai CF/SLI. Ráadásul a tesztelést nehezíti, hogy egyedül a Frostbite 3 rendelkezik VR-hez használható, valóban működő multi-GPU technológiával, de a Frostbite 3 nem licencelhető motor. Az EA-nek megvan a lehetősége a tapasztalatgyűjtésre, és azt meg akarják tartani maguknak, hogy a VR játékaik mindennél jobbak legyenek.
Az eltolás azért nem működne, mert sztereó 3D kép kell, és ahhoz nem lehet igazán jól trükközni. Egyszerűen tönkremegy a 3D.
Az egyik koncepció a Riftnél, hogy nem egy panelt használnak, hanem kettőt. Ezeket pedig úgy helyezik, hogy egymáson picit legyenek elcsúsztatva. Ilyenkor nem kellene extrém felbontást számolni, viszont hátrány, hogy a két panel miatt elmosott lesz a kép.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jim Tonic #24 üzenetére
Az egyensúlyszerv az valóban probléma lehet még. Egyelőre a fejlesztésnek a szakaszai miatt még nem jutottak oda, hogy azt elemezzék. Azt több iparági forrás is mondta, hogy a Zenimax ott dobta vissza az egészet, hogy még alacsony késleltetéssel is rosszullétet okozott. Tehát az OR csapat mondta, hogy ezt a gondot a késleltetés csökkentése megoldja, aztán elkészült egy olyan szoftveres környezet, hogy ezt kipróbálják és a rosszullét nem múlt el. Innentől kezdték vizsgálni a hangot, és ezért mentek a GenAudióhoz, hogy segítsenek a térhangzásban. Most ezt a problémát szeretnék megoldani, mert úgy gondolják, hogy a térhangzás tökéletesítésével csökkenthető a rosszullét, ugyanis hang nélkül a tesztelők többsége nem émelyeg. Aztán más kérdés, hogy ha ezt megoldják, akkor még milyen problémák merülnek fel újból.
Az már látszik, hogy a kezdeti tervekhez képest nem pár, hanem több tucat problémát kell megoldani, és szar dolog, hogy az egyes problémákra folyamatosan fény derül.A tanulás az lehetséges, de akkor meg az agyad átáll VR-re, és utána a valóságtól leszel rosszul.
(#29) Jack@l: Nyilván a GenAudio szakembereit csak szórakozni kérték fel a fejlesztéshez. Ők töltik be a sört a hűtőbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz #32839680 #31 üzenetére
Emiatt nem kell aggódni, sztem most is csak arra várnak, hogy a 2560-as oled kijelzők árai lejjebb menjenek... (meg persze eladhassanak addig is jópáre dk2-t)
A "sok fejlesztést kell elvégeznünk" dolog csak rizsa, a hardvert attól még simán kiadhatnák.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Bullshit. Az egyensúly érzékelő szervekkel vajmi keveset fog kezdeni a tökjélet4es audio vagy a kis késleltetés. (ami már a dk2-ben is minimális)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Strezi
őstag
Néztem egy interjút, amiben a Carmac beszélt arról, hogy telt az elmúlt fél éve a Samsunggal közös fejlesztésben.
Sikerült a késleltetést jelentősen csökkentenie, először körbehekkelte az OS-t és a samsung képernyő drivert, hogy direkt hozzáfárést szerezzen a front bufferhez. Evvel sikerült a render driver 3 frame késleltetését kilőnie, ami óriási előrelépést hozott. Nem DK2-ről, hanem a legújabb fejlesztésről van szó!
Ezután a bemutató után a Samsung, már partnerként kezelte, és megíratták neki hivatalos verzióban is a lag-mentes grafikai hozzáférést biztosító drivert
Érdekes fejlődés lesz a DK2 után, igazán izgalmas téma lesz megint a VR!
Update, ez csak maganak a Gear VR kijelzőjének a késleltetésére vonatkozik. Ez akkor is megvan, ha csak sima videójellel etetjuk, mondjuk PC-ről. Ezután még ott is dolgozni kell.
De legalább, ha magán a Gear VR-en fut alkalmazás, az szinte lag mentes lehet...[ Szerkesztve ]
Deye rendszerek felügyelete, javítása - Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
4D4M
senior tag
Feldobom itt is a kérdést, hátha..
Miért nem megoldás az a kezdeti időkben (amíg a megfelelő szoftveres háttér nem áll rendelkezésre), hogy a gép egy nagyobb felbontású képet küldd a riftbe, mint ami meg van jelenítve az adott pillanatban és a gyorsulásszenzor jele hardveresen ~azonnal feldolgozásra kerülne helyben. Méghozzá oly módon, hogy elindítaná(eltolná) a kész kiszámolt képet annak megfelelően. Persze párhuzamosan menne a jel a gépnek is, ami "idővel" elkezdené mozgatni a kamerát.
Az sajnos igaz, hogy ez csak a nézőpont körüli forgásoknak tud mankója lenni. Tudni kéne, hogy mely mozgások tökéletlensége okozza a problémák javát, de nekem az a benyomásom, hogy mivel a nézelődés a legnagyobb arányú így ez a trükk sokat javíthatna....mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
Márton
nagyúr
2016? Húzzák mint a rétestésztát.
Addig mindenki vesz $30-os okulárét, és belenyomja az addigra
a maiaknál is jobb telóját. És viszlát kábelek!Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
nagyúr
Az is gond, hogy nincs viszonyítasi pont. A szem lát valamit és ahhoz kap a fülben egy olyan információt, ami egyszerűen nem lehetséges. Szinte ugyanazt írtuk. De az egyensúlyszerveddel nem fogsz tudni mit kezdeni a fülhallgatóval sem. Az egyensúlyi központod pl. a szemgolyó mozgató izmaival is kapcsolatban van. Így tudsz követni dolgokat a szemeddel, ha elfordul a fejed. Ennek az egyensúlynak a megzavarása lehet szerintem a probléma egyik forrása.
Majd kiderül. Valószínűleg megtanulható. Kérdés, jó-e, ha megtanulja az ember.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Lolka Bolka
aktív tag
Elképzelek, egy mondjuk 6os lanpartyt, ahol mindenki ilyet visel!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jim Tonic #15 üzenetére
Ez a Rift kivételesen nem az agy átverésére épít. A rosszullétek fő oka, hogy az ember érzékszervei nem ahhoz a késleltetéshez szoktak hozzá, amit kínál. Ennek nagy része szoftveres eredetű. Az is gond, hogy nincs viszonyítasi pont. A szem lát valamit és ahhoz kap a fülben egy olyan információt, ami egyszerűen nem lehetséges. Ezért dolgozik az Oculus a GenAudióval, mert borzalmasan fontos, hogy a látottakhoz tökéletes térhangzás társuljon. Ha ez nem valósul még, akkor az rosszullétet okoz. Szerencsére a sztereó fejhallgató adott, amire lehet építeni tökéletes térhangzást, de ez is szoftveres kérdés. Az jó hír, hogy folyamatosan jelentik be a gyártók a hangprocesszorokat. Azokhoz viszont kellene valami szabványos felület is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Madárpók
aktív tag
Az egyik legnagyobb bűnös a rosszullétben az input lag. Ugyanis ha a látással érzékelt mozgás és a belső fül által érzékelt nincs kellően szinkronban akkor jön a rosszullét. Gyakorlatilag a tengeribetegséget is ez okozza, ringatózik a hajó, a belső fül veszi de a kabinban semmi sem mozog, ez ellentmondás és hip-hop jön vuk. Ha túl nagy az input lag és a kép megváltozása túl sokat késik a fej elmozdulásához képest, akkor ugyan ez történik.
Ezért hatalmas gond, hogy ma a játékok és a driverek együtt nagyon sok input lagot hozzáadnak, és ha ezt letiltják akkor DX11 mellett az FPS fele-harmada elveszik.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
mit jelent a moderált árcédula? lesz rajta egy [ Szerkesztve ] felirat, meg pl. Kalandor neve?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ledgeri
nagyúr
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
nagyúr
Oké, sokakat hánytat, ahogy a 3D is teszi, de hát ez alapvetően az agy becsapása, amire alapreakció a rosszullét, ezt nem tudják kiküszöbölni (max. agyhullám szintű érzékeléssel egy-két évtized múlva) - nem természetes -> védekező reakció -> valami nem jót ettünk meg -> pakoljuk csak szépen kifelé - ez évezredes reflex.
Pont ezt írtam egy másik topikban, hogy nem a villogás lesz a rosszullét kizárólagos oka, hanem az agy átverése. A szem elveszíti a fizikai világgal a kontaktust, nem érzékeli a statikus környezetet, csak a játék dinamikus világa marad. Viszont minden más érzékszerv ellent mond annak, amit a szem lát, és ebből jön a rosszullét.A cikket alig várom. Közeljövőben érkezik?
#5: szerintem teljesen kár 4K-ban gondolkodni. A lényeg a pixelsűrűség. Ennyire közelről 4k is kevés lehet. Majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Joshi
titán
Azért ne túlozzunk, én próbáltam R9 290-el 2560x1440-el közepes beállítással és jó ha meg volt a 70fps, ha bevállaljuk a rosszabb képminőséget akkor esetleg lesz 90fps. De kérdezem én hogy hol van ettől a 4K?
-
rudi
nagyúr
válasz Blindmouse #10 üzenetére
Nem kimaxolt grafikával egy csúcs Radeon vagy GeForce azért áttol stabilan 90 fps-t még 4K-ban is. Egy Grid 2 vagy Far Cry 3 szintű játék, közepesre állított grafika is áll leejtő lesz VR-ben.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
berVi
senior tag
Hat en nem tudom, ezen mi moderalt, a jelenlegi DK2 is 350$.
-
Blindmouse
senior tag
-
Joshi
titán
Idézve a linkelt oldalról: "Akik kicsit ismerik már a versenyautó szimulátorok világát nem lesz ismeretlen az ASETTO CORSA vagy a Live for Speed nevű játék! Ezeket a szimulátorokat ki lehet próbálni Oculus Rift Virtual Reality 3D szemüveggel, ami hihetetlen élményt nyújt a benne ülőnek!" Köszi az infót ezt biztosan kipróbálom.
Az aktív 3D engem nagyon idegesít érzem a vibrálást, gondolom a szemüvegben lévő kijelző miatt. A sima mozis 3D ok de ugye az passzív 3D.[ Szerkesztve ]
-
rudi
nagyúr
Éppenséggel Budapesten van egy olyan hely, ahol ha nem is az Assetto Corsával, de LFS-sel és pár egyéb komoly autós szimulátorral ki lehet próbálni a DK2-t
Szerencsére az én agyam kellően primitív ahhoz, hogy minden ilyen térhatást imitáló trükköt bevegyen, és eddig semmi ilyesmitől nem volt hányingerem, pedig a piros-kék szemüveg + CRT kombótól kezdve, az első VF-X sisakon át a DK2-ig mindent próbáltam már
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Joshi
titán
Én próbáltam a Rift első verzióját de nekem is hányingerem lett pedig kemény csávónak tartom magam ilyen téren. Nincs téliszonyom és aránylag jól viselem a vidámparki kalandokat. Olvastam én nagyon sok Pro és Kontrát ez ügyben de szívesen kipróbálnám mondjuk az Assetto Corsával ezt az újabb verziót. Egy biztos hogy én nem venném meg semmi pénzért addig amíg ki nem próbáltam úgy isten igazából.
-
200 dodó körül nem is lenne rossz, akkor is, ha magne B6-ot kell tolni mellé
Szomorú, h ennyire nem jók hozzá a mostani vasak, de mire elérhető lesz, csak "összecsiszolják".Joshi: TÉL iszony? dúúúva
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
rudi
nagyúr
Konkrétan a Note 4 képernyője került szóba reálisa az szemenként 1280x1440 vagyis úgy 77%-kal több pixel. Viszont a kijelző "upgrade" csak technikai kérdés, a 4K-t azért vették elő, mert a legkorábban fél év múlva esedékes megjelenésik már lehetnek kereskedelmi forgalomban 4K felbontású, 5-6 hüvelykes képernyők.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Vagy a cikk szerzőjét kötik gúzsba különböző programozók véleményei. Napokban próbáltam a DK2-t (cikk nemsokára, de az alap benyomásomat azért leírom ide), szerintem már ebben az állapotában iszonyatosan jó, óriásit lépett előre a DK1-hez képest minden téren. Egy fokozattal nagyobb pixelsűrűséggel szerintem már nagyon-nagyon ott lesz a szeren. Oké, sokakat hánytat, ahogy a 3D is teszi, de hát ez alapvetően az agy becsapása, amire alapreakció a rosszullét, ezt nem tudják kiküszöbölni (max. agyhullám szintű érzékeléssel egy-két évtized múlva) - nem természetes -> védekező reakció -> valami nem jót ettünk meg -> pakoljuk csak szépen kifelé - ez évezredes reflex.
Úgy gondolom, hogy a megjelenés húzásának valódi oka nem a hardver gyengesége, hanem a mainstream játékok (fps, hack-and-slash) virtuális világba ültetésének problémája okozza. A mai FPS-ek annyira pörgőssé lettek téve, hogy azt a szintet VR sisakban kevesen bírnák, mert 40 km/h-val fut a figura, gyorsulása 3-4g, 2-3 métereseket ugrik, perifériás látás pedig iszonyat életlen a DK2-ben. Ha ezekkel a paraméterekkel rendelkező világba teszel egy embert, annak pillanatok alatt becsavarodik az agya. Szóval előbb valódi szimulátorrá kell tenni a mainstream játékokat, olyanná, mint az autós vagy repülő szimulátorok, utána pedig meg kell oldani a kontrollert is, aztán lehet majd jól értékesíteni mainstream vonalon a Riftet és társait. Addig pedig maradnak a szimulátorok, ahol már most eszelős a dolog, és az értelmetlen techdemók.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
félisten
4K?
Szegény ember csak annyit mondott az interjúban, hogy a "DK2-től nagyobb felbontás".hint: a dk2 szemenként 960 x 1080
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
nagyúr
Lassan olyan lesz az egész, mint a Steam OS.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.