GeForce 9600 GT teszt - frissítve

DirectX 10 sebesség

Az Unreal Engine 3-as játékok egy kis színt hoznak a tesztbe, ezekben ugyanis a 9600 GT a Radeon HD 3870 mögé szorult vissza. Ahhoz képest, hogy a 9600 GT a HD 3850 ellenfeleként lett beharangozva, igencsak szép eredményeket ér el az új középkategóriás. Lábjegyzetként megemlítenénk, hogy észrevételeink szerint az új Catalyst ezekben a játékokban igencsak sokat javított a Radeonok sebességén.

A Crysis alatt mért sebességet már-már felesleges taglalni, itt a GeForce-ok egyeduralmának lehetünk szemtanúi. Meglepő, de a GeForce 8800 GS medium beállítás mellett megelőzte a 9600 GT-t. Itt még valószínűleg a számolás, tehát a stream processzorok száma dominál, míg high és very high beállításban a textúrázás miatt a kevesebb memóriával, keskenyebb memóriavezérlővel és gyengébb ROP-blokkal rendelkező 8800 GS teljesítménye visszaesik, bár több stream processzora révén még így is utoléri a 9600 GT-t. A Radeonok sajnos le vannak maradva.

A Gears of Wart is elővettük, a 9600 GT szinte olyan gyors volt, mint a 8800 GT. A játékban 62 fps-nél limit van, ezért ennél többet egyik videokártya sem ért el. Végülis úgy döntöttünk, hogy a játékot leteszteljük DirectX 9-es beállítás mellett is, ugyanis sehogyan sem sikerült rájönnünk, mitől lassulnak be a Radeonok DirectX 10-es módban; szemre semmi különbség a képek között, miközben az fps-számláló (a Radeonon) visszaesik legalább hússzal. Úgy tűnik, hogy a játék DirectX 9 módban a Radeonokon is tökéletesen játszható.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés