Hirdetés
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frigo
őstag
Szerintem meg tegyétek félre a pénzt ,majd a demo megjelenése környékén úgy is körvonlazódni fog milyen gép kell alá ,addigra meg a mostani csúcs cuccok is elérhetőbb árban lesznek.
-
-
Batman
őstag
A topic elejét kitakarítottam.Nem szeretnék még1szer idejönni.
-
Frigo
őstag
válasz
Alkarcsont #40 üzenetére
Szerintem meg mire ez megjlenik 2006-ra ,addigra a 2GB RAM meg a 256MB-os VGA már alap követelmény lesz.
-
@rglaaf
veterán
válasz
Alkarcsont #40 üzenetére
Hát ugy nézem nálam csak a vga kari hibádzik a többi nagyjából rendben van de az is csak szigoruan akkor amikor megjelenik hát ha addigra a mostani csucs kariknak az árai is lefele zuhannak
-
@rglaaf
veterán
válasz
Alkarcsont #38 üzenetére
Hát mit mondjak durva lessz csak mostmár azt kéne tudni mi lessz a min konfig amin elfut rendesen vagy lehet kidobni a vasat?
[Szerkesztve] -
Alkarcsont
senior tag
Fincsi UT2007-es képek Bővebben: link
-
Alkarcsont
senior tag
Ez itt egy kis UT2007-es videjó fellelhetőségének a linkje:
Bővebben: link -
Asusfan
őstag
Jópár hónappal később de azert reagalok
ut2k4 et fölülszárnyalni nem lessz nehez de nem es ez ellen szanjak igazabol a nagy ellenfel a q4 mind single ben mind multi ban.
Mind2 jatekot varom de nekem eggyertelmuen q4 rulz
A grafika alapjan viszont lessz mit latni egyedul ez erdekel -
Frigo
őstag
Ideje Uppolni egy kicsit témát mert kiderült pár újdonság a folytatásról:
Bővebben: link
Várható megjelenés 2006 Q1-2 körül .
Ja és van pár új kép, érdemes őket is megtekinteni. -
harry
veterán
Jah, jó lesz ez a game
összegyűjtöttem pár képet: Bővebben: link
És itt van néhány trailer:
Bővebben: link a file -> Bővebben: link
ez eddig a leghosszabb videó, érdemes megnézni. Egy hasonló van az elábbi linken is, csak az rövidebb - Bővebben: link (az első - GeForce 7800 Demo Footage) -
Frigo
őstag
Bővebben: link
új infók és képek érkeztek a következő UT-ről (van köztük egy kép az új sniper rifle-ről.)
Lényeg röviden:
-játék neve még mindíg bizonytalan ,lehet hogy mégse UT2007 lesz mert elképzelhető hogy kidobják az évszámos jelölést
-Nem csak a pályák de a pályatöltés is streamelve lesz azaz a pályaváltás azonnal történik és nem lesz disconnect és pályatöltés.
-Lesz egy új játékmod Survival néven mely az 1on1-re hasonlít.
-Feign death visszatér és jobb lesz mint valaha.
-az új játékmodokon kívül még nagy hangsúlyt fektetnek a klaszikus játékmodok tökéletesítésére (DM,CTF stb.)
-Az új Conquest mod az Onslaught és az Assault valamint RTS stratégia keveréséből született ,lesz gyűjthető nyersanyag (Tardyum) illetve parancsnok is. -
becso13
aktív tag
Remélem nagyon kira game lesz és azt is remélem, hogy teljesíti a lehetetlent vagyis odaver a 2k4-nek is
-
Frigo
őstag
Na találtam közben egy képett az Impact Hammerről:
Bővebben: link -
AS
félisten
Ez szép volt!
Tehát mindmondtam nem kell megijedni majd a gépigénytöl..
2007 lesz a neve de igéretek alapján 2006 tavaszán már kaphato lezs.
Mert pc-s elöbb jön ki.
Ujdonság hogy lesz stori mod. persze ne számitsatol half-life2 mozanatokra de biztos jo lezs.
A lényeg hogy künbözö feladatokat kell végra hajtanunk..
Rosz hir hogy kiveszik a minigunt..
Alap fehyver is egyszere két gépisztoky lesz..
.. -
Thom!
veterán
Tim Sweeney interjú
(BeyondUnreal) A Beyond Unreal szerkesztői végignéztek egy Tim Sweeney video interjút és kigyűjtötték a teljes beszélgetést egy csini text fileba.
Freeman: Mi a 64 bites processzorok előnye?
Sweeney: A lefordított kód gyorsabban fut, mivel kétszer több felhasználható regiszter áll rendelkezésre. Az Unreal Engine 3 esetében főként a tartalmi elemeknél van jelentősége. Végre alkalmazhatunk nagyfelbontású texturákat, mely a könnyen skálázható PC-k szempontjából kiemelt jelentőséggel bírnak. Színesebbé, változatosabbá tehetjük a játékokban megjelenő környezetet.
Freeman: Kihasználja az UE3 a duál processzoros megoldásokat?
Sweeney: Igen, igen, abszolúte. Az Unreal Engine 3 széles körben támogatja a többmagos/processzoros rendszereket. A Sony a Cell architektúrával, a Microsoft az Xbox 360 szívében dobogó három processzorral végül az Intel és az AMD a duplamagos processzoraival van jelen a piacon.
Freeman: A legtöbb mostani játék nem támogat több processzort, számíthatunk a teljesítményben megnyilvánuló tényleges különbségre?
Sweeney: Az Unreal Engine 2 egy szálon fut, ezért nem tudja kellőképp kiaknázni az ebben rejlő lehetőségeket. Az Unreal Engine 3 viszont a renderelést, az animációs feladatokat és a fizikát egyaránt képes több szálon futtatni, így ha duplájára nem is, de jelentősen megnöveli a teljesítményt.
Freeman: Rendben és az Unreal 2007 PC-s változat grafikája mennyiben fog eltérni az XBOX360-as verzióétól?
Sweeney: A PC egy könnyen skálázható platform, ezért az 500 dolláros PC-ken, az Xbox360-on is elfut, ám egy dupla 3D kártyával felszerelt, 3000 dolláros SLI megoldáson sokkal részletdúsabb a végeredmény. Tehát mindenhol ott leszünk.
Freeman: Az UE3 shaderei a High Level Shader Language irányelvei alapján készülnek?
Sweeney: Az Unreal Engine 3 fejlett anyagrendszerrel rendelkezik, s az egyes anyag effektusokat grafikus módon csatolod egymáshoz. A végeredményt a Microsoft platformokon HLSL, a Sony megoldásain Cg formátumra konvertálja a rendszer. De nem igazán ezt fogod látni, mivel a grafikusoknak kedvező, igazán magas-szintű shader rendszerünk van.
Freeman: A DirectX 9.0 shader fordító a kézzel írott shaderekhez képest mennyivel gyengébb kódot biztosít?
Sweeney: A HLSL fordító által generált kód és a kézzel írott assembly kód között 2-5% közötti eltérés van. Ez pont elég ahhoz, hogy soha többet ne kelljen az assemblyhez nyúlni.
Freeman: Pixel Shader 2.0 támogatás?
Sweeney: Egen, minden épkézláb DirectX9 alapú hardvert támogatunk. Legyen szó a low-end Geforce 6200-ról vagy a felső régiókat képviselő Radeon 9800-ról.
Freeman: S a Pixel Shader 1.0 támogatás, pl. Geforce 4?
Sweeney: Nem tervezzük, de lehet, hogy végül beadjuk a derekunkat és egy piszkos hekkelésekkel teli javítást fogunk kiadni. Ám egyelőre úgy tekintünk erre, mint az UT2004 esetében a szoftveres renderelésre: nem lesz szép, de működni fog.
Freeman: Egy 6800 Ultra elegendő lesz az Unreal Engine 3 alapú játékok, minden effektussal felvértezett futtatásához?
Sweeney: Egen, az 1024x768 tökéletes lesz az Ultra számára, de az Unreal Tournament 2007 megjelenésekor - jövő év közepén vagy végén - már sokkal erősebb, a mostaniakhoz képest négyszeres teljesítményű zászlóshajók lesznek a piacon, melyekkel az 1600x1280 is gyerekjáték lesz.
Freeman: Számíthatunk finom árnyékokra?
Sweeney: Igen, támogatjuk az erős kontúrral rendelkező stenciles árnyékokat, a valós idejű finom árnyékokat - a karakterek finom árnyékolását és a karakterek által a környezetben vetett finom árnyékokat - és végül az előre számolt árnyékokat. Tehát a célunk, hogy a művészek számára nagy és szerteágazó árnyékolásra is alkalmas eszközt biztosítsunk az UE3 képében.
Freeman: A hardveres [AGEIA] fizikai gyorsítás mennyiben befolyásolja az Unreal Engine 3 működését?
Sweeney: Lényegében még több fizikai effektust, pl. részecske rendszer és folyadék szimuláció, végezhetünk egyidőben. Az Ageia nélkül csupán pár száz részecskét, vele viszont több tízezret szimulálhatunk - a szorzó kb. tízszeres. Igazán kellemes, mivel a Playstation 3 Cell architektúrája által nyújtott, hagyományostól eltérő feldolgozó erejét tükrözi.
Freeman: Mi a véleményed a többmagos grafikus magokról? Egy kétmagos GPU hatékonyabb lesz, mint egy SLI rendszer?
Sweeney: Talán valamivel gyorsabb lesz a kétmagos megoldás, mivel a chipen belül, nem a PCI-Express buszon keresztül zajlik a kommunikáció.
Freeman: Oh és még egy kérdés:: R520 vagy G70?
Sweeney: [nevetve] Óh, hát a G70 természetesen.
hardwired.hu -
Dilikutya
félisten
Minimális gépigény? Mikor jelenik meg (valami konkrétat, annyit én is sejtek, hogy 2006 vége, 2007 eleje
)? Mik lesznek az új játékmódok? Játszható karakterek? Új fegyverek/járművek? Hány pálya lesz benne? Milyen módosításokon esik át az engine, miben lesz más, mint a licenszelhető U3? Najó, még egy: egyszerre maximum hány játékos lehet a pályán?
Ha már egyszer ennyire tákékozott vagy -
AS
félisten
Lehat bátran kérdezni elég sokat tudok eröl játékrol..
Maximális gépigényre ne is gondoljatok..
De persze egy Geforce 660gt-n tökéletesen fog futni..
Azért nem kel félni.. -
@rglaaf
veterán
Esetleg a játékról szó eshet itt vagy a üres szócséplés lessz,meg sztem ameddig legalább demo nem jön ki addig felesleges volt nyitni mert addig nem hiszem hogy olyan sok infó lessz itt de lehet hogy tévedek
Bővebben: linkmeg egyébként itt már kitárgyaltuk ami eddig tudni lehet róla linkekkel képekkel stb -
Toness
őstag
A link ugye ez akart lenni : Bővebben: link
mert ami linket adtál az rosszul volt írva:
http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtroument2007/screenindex.html -
P.Dude
őstag
Éedekes hogy máris 2007 pedig még 2005 se volt.Vagy igen.Mind1 a lényeg hogy új és jó.
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 25
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Akku: 83%, Átlagos, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- Apple iPhone 15 Pro 128GB Akku: 98%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Gigabyte AORUS 7 9KF 17.3" FHD IPS i5-12500H RTX 4060 16GB 512GB NVMe IR kam új akku gar
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 16GB RAM 512GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest