Hirdetés

2012. május 28., hétfő

(#36501) 04ahgy válasza Szabus (#36500) üzenetére

04ahgy
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

A több RAM akár nagyon sokat is számíthat (lag), fóleg ha a háttérben más is fut (antivírus, tűzfal, sok tabbal megnyitott böngásző, stb.), de a gyorsabb 1-2%-ot max. Szóval a 8GB 1600MHz-est vedd.

HGyu

Xtreme 3D Team Hungary \ 7855.94MHz CPU-Z valid \ He'll love some woman 'til he goes insane, it's a short sweet ride on a runaway train. \ Sponsored by http://pcvizhutes.hu

(#36502) Sanci789

Sanci789
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Sziasztok :) Még kezdő vagyok, és lenne egy kérdésem:

Nem tudok kiigazodni, hogy most hány MHz-en mennek valójában a memóriák? Csináltam 2 képet. Egyik, másik. Most ilyenkor mi az isten van?? :D X.M.P 1600-ra vannak állítva, ahhoz képest itt látok vagy 5 féle értéket, főleg az AIDA-ban. Bioszból 3 kép: 1 2 3 . Ezek közül valamit másra kéne állítanom, vagy jó így minden?

Konfig az adatlapon. Köszönöm a segítséget :R

[ Szerkesztve ]

(#36503) Qru válasza Sanci789 (#36502) üzenetére

Qru
(PH! félisten)
LOGOUT blog

1600-on megy most.

Eladó LG 5.1-es házimozi rendszer dvd lejátszóval, állvánnyal: http://href.hu/x/hugn

(#36504) d33plin3

d33plin3
(újonc)

Sziasztok!

Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mit vegyek az alábbi konfighoz:

Gigabyte M68MT-D3
AMD Phenom II x4 840 3,2Ghz
Zotac GeForce GT440 512mb DDR5
jelenleg 4gb DDR3-as dual chanel kingston memóriával.
Táp és hűtő:
Cooler Master Hyper TX3
Cooler Master GX Lite 600W

Nos ezt a konfigot szeretném kicsit felpörgetni 4 giga helyett 8 giga rammal(2x4).
Tudnátok ajánlani valamit, ami minden eszközöm által támogatott, és megfelelően gyors? Azt már kiderítettem itt olvasgatva, hogy az 1600Mhz nem fog kijönni a procimmal valószínűleg, de azt olvasom, ez amúgy sem számít játékoknál pl.
Kb 15 ezer a keret rá. Mindegy a márka. Tuning elképzelhető nemsokára, játszadozom a gondolattal, már ha lehet valamit még kihozni ezekből ezzel az alaplappal.