- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #95946 üzenetére
Ez a magyar terminológia rossz. A hőgomba az 2 tüskés, menetes és a hűtőbe kell betekerni, egyszerű bimetál kapcsoló, ami a veniket kapcsolja, ha túlmelegszik.
A motorhőmérséklet jeladó 4 tüskés, mert két jeladó egyben. Egyik a motorvezérlőnek ad jelet, másik az óracsoportnak. Ez a jeladó nem mentes, csak egy tömítő gyűrű van rajta.
Ha hőgombát rendeltél, akkor azt kaptál. Nem összekeverendő a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
nos siker van, tegnap elhallgatott magától a nyikorgás, de azért ki lett cserélve a gyanús lógó lengőkar..... a futóművemet viszont továbbra sem "tudják" belőni, mindent pontról-pontra megcsinálnak, de a végeredmény vagy az, hogy padka felé vagy a szembe sáv felé húz egyenes állásnál az autó..... mi lehet a baj? (okés ha karambolos volt aláírom lehet persze....) de akkor gondolom "csalt" értékekkel kellene eljátszadozniuk, hogy az egyenesfutás meglegyen? vagy kihez vigyem? megcsinálják itt "gariba" de már 2.ra viszem vissza és most sem lett jó.... guminyomás jó, felnik jók..... gondolom amikor ferde kormánnyal egyenesen fut akkor nem lehet azt megeszközölni, hogy azt a ferde kormányállást megjegyzem és műhelyben leszerelik a kormányt és kvázi vízszintbe helyezik, hogy úgy legyen egyenes.... (persze ez buta józan paraszti eszű kérdés)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #95953 üzenetére
Ha van ESP, akkor ez nagyon buta kérdés volt. Ezzel elbolondítanád a kormányszög jeladót.
CSeréltesd ki mindjkét kormányösszekötő rudat és gömbfejet, utána jó lesz. Van ott a gömbfejekben annyi lógás, hogy középre beállítva ennyit csal. Amíg lóg valami, nem lesz pontos soha. Ha nem oldja meg a dolgot, akkor kormánymű csere, mert az van szétkopva.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz Mágus2 #95952 üzenetére
Hát igazándiból "vízhőmérséklet jeladóról" volt szó végig, de amikor hőgombaként mondtam, akkor kiegyeztünk, hogy ugyanaz
Ma is tanultam valamit!Szerinted ennél a motornál mi okozhat még pillanatnyi motorfék effektust ezen kívül?
Be kéne vásárolnom résolajcsőből is, mert kicserélném az összeset, annyira rojtosak már.szerk:
A műszeregységen a vízhőmérséklet nem szokott "ugrálni", szerintem az jól működik.szerk 2:
Lenne itt még egy kérdés. Sokszor zavaróan hangosan ordít a szervó. Főleg, mikor álló helyzetben kell tekernem. A szervóolaj cserét idénre tervezem, illetve lesz ott más is, mert a kipufogó szervizben alánéztem az aknában rozsdafoltokat kutatva (SEHOL NINCS!!, még a hővédő lemez alatt se találtam) a kormányösszekötő rúd alján láttam olajat/olajpárát. Az viszont gyanúsan összevág azzal, hogy kellett már utántöltenem a szervóolajnak, így ott szivároghat valami.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
net84
őstag
válasz zsolt19900 #95953 üzenetére
Ha nem veszik eszre, hogy log valami a futomuben, vidd egy rendes futomuves szakihoz...ha meg nem log es akkor sem birjak beallitani, akkor is.
Lassan ket eve vezettem ferde kormannyal. Hiaba konyorogtem minden szerviz alkalmaval, hogy allitsak be, sosem lett meg.
A futomu szetbombazasa utan viszont megerett egy rendes beallitas. Vegre eljutottam a csalad jo ismerosehez, aki futomuves az atkos idok ota. Az aktiv munka kb. 45 perc volt. Plusz majd 2 ora beszelgetes, szerelo es auto szidas. Az eredmeny karpotolt az idoert.
Egyebkent osszetartottak a kerekek, 5 fok difi volt a ket oldal kozott kitekert allasban es a kormanyalas elterest is lehetett latni alulrol is.Read only...
-
zsolt19900
őstag
hát megoldjuk, mit nem lóg már semmi sem rajta, szóval egyszerűen ötletem sincs, de jövő hét szerdán újra nekiugranak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Akkutöltőt keresek. Sajátom odaadtam apámnak, most a biztonság kedvéért beszereznék egyet. Nem vennék drágát. Eddig is elvoltam egy olcsóbbal, főleg hogy kb, minden szökőévben kellett használnom. Csak a biztonság miatt szeretnék. Mit érdemes? -
Mágus2
Közösségépítő
Nem is meséltem, milyen anomáliát képes okozni egy kissé lemerült akksi egy 2012-es nagyon okos elektronikájú L&K Octavia-ban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #95980 üzenetére
Csak neked, megfordítom a kérdést. Mi okoz emelt alapjáratot és futó ventilátorokat a hűtő mögött 30 fokos motornál? A válasz, a lemerült akksi. Annyira megterhelte a generátort, hogy 13V körülire esett a feszültség járó motornál, ami ellen úgy védekezik szegény pára, hogy rátol a nafta adagra. Van a szoftban egy kitétel, hogy ha dúsított keverékkel üzemel a motor, akkor a venik is forognak a motorhőmérséklettől függetlenül. Dúsított keverék csak regenerációkor van, és amikor kissé lemerül az akksi.
Mégis van benne rotor, mármint a ventilátorban.
Két napja lettem arra figyelmes, hogy beérve melóba, ami mint tudjuk egy köpésre van, a vízhőfokmérő még az igazak álmát alussza, de azért ordít elől a hűtőn a két veni. Na mondom, mi a f..? Ezt hazafelé is eljátszotta, majd a következő reggel ismét. Este már nem mentem haza, hanem elmentünk feltöltődni. Másnap reggel rámértem az akksira, 12,1V tombolt benne, ami nem annyira vészes, de azért nincs is feltöltve. Majd hétvégén feltöltöm rendesen, ha utána előjön, akkor az akksi megadta magát.
Más:
u.i. Annyira meguntam a rotor felnit, hogy elfordítom a fejem, ha meglátom. Korlátozzátok a rotor képeket, mert baj lesz.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #95979 üzenetére
A rotor az botor. Inkabb egy jo OZÈ racsing
-
Robi 80
csendes tag
Sziasztok! Van egy 1.2-es 2003-as polom. Olyan hibát tapasztalok,hogy 2-3 napja reggelente csak másodjára indul be,viszont ma reggel már csak a 8. indításra sikerült elindítani és rángat a motor. Semmilyen hibaüzenet nincs!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #95986 üzenetére
Nem okos, egyáltalán nem az, ironikusan értettem az okos jelzőt, mert bár reagált az alacsonyabb feszültségre, hibásan értékelte a helyzetet, azt hitte, valami nagy fogyasztót kapcsoltak be. Mivel a töltés rendeltetés szerűen működik, nem jelez hibát, megpróbálja gyorsabban tölteni. Az extra hűtés csak a magasabb dózis miatt volt.
Amúgy jobban ment a gép. Még a két veni is segített hűteni az IC-t.
Konklúzió, aki több lovat akar, merítse ki az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Robi 80 #95987 üzenetére
Ez bármi lehet. Gyerták, szűrők mikoriak? Motorvezérlő hibatárolója mit mond? Kerepelt néha a vezérmű lánc? Mennyit futott a motor? Üzemanyag nyomás rendben? Motorhőmérséklet jeladó nem mutat húlyeségeket? Beszívott levegő nyomas és hőérzékelő? Annyi a lehetséges hibaforrás,hogy találgatni sincs kedvem.Vidd el szerelőhöz.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
Mappa
addikt
Ennek a RS4 felninek mi a típus neve? mindenhol csak "RS4 wheel" meg "OEM wheel" találok.
nem kötelező megadni
-
Mappa
addikt
VW Golf R32 V6 4Motion with 19" Audi RS4 Alloys Azért ez így nagyon csecse
Ilyen felni kellene 17"-ban
nem kötelező megadni
-
TaaT
veterán
Van amit RS4 felni-nek hívnak, meg van amit S line felni-nek.
Meg van az a verzió aminek a küllői tövében mélyedés van körben. [link] Ez utóbbi verzió tetszik a legjobban.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs