- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Én is Beraktam a Xado-t
3.0 V6 Tdi
Nem sok mindent vettem észre ... tulajdonképpen semmit se...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Jaded
senior tag
Megint nem akart indulni a kocsim..vagy 5percig szórakoztam vele mire bepöccent kezd tele lenni a f@szom
mod: ne csigázz, mondd
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Mágus2
Közösségépítő
-5 fok alatt kezd csak igazából izzítani, addig csak negyed gőzzel megy a rendszer. Én valami ü.a. ellátási gondra tippelek, levegőre a rendszerben, eldugult visszacsapó szelepre..., de ha nem kezded fokozatosan kizárni a hibákat, nem leszünk okosabbak.
Az 1y, 1z érzékenyebb az izzító gyertyák hibájára, mint az újabb testvérek, ezért is tanácsoltam, hogy mérd ki és cseréld le, ha gubanc van, az még majd jól fog jönni, amint beköszönt az igazi tél.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Dr.Zoo Majd talin elmesélem mi volt a skodrival nem sokkal a vétel után.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz Mágus2 #54454 üzenetére
Igen, mértük, 2 rossz volt, ki is cseréltem mind a 4-et. Reggel simán indult ahogy kellett (igaz mégsem úgy ahogy azelőtt, mert a régi gyertyákkal pl mikor beindult ~900 volt az alapjárat, majd pár perc múlva felemelte ~980-ra. Most alapból nagyobb fordulattal indul, igaz a relé ugyanúgy kattan mint előtte).
Nem tudom mitől lehetne levegős, az összes cső ép ahogy én megnéztem. Holnap eltudnék vele szaladni szerelőhöz, de nem tudom hogy villamosági vagy autószerelőRenault Megane IV Limited
-
vendingo
veterán
Lehet inkább a hifis topicba kellene feltennem a kérdést, de szerintem itt több golf4 tulaj van.
Vettem egy új fejegységet, ami kihangosítóként is funkcionál.
A gép hátóljából szeretném felvezetni láthatatlanul a mikrofont a bal oldali A oszlop tetejéhez.
Ehhez a művelethez bontani kell a műszerfalat, vagy megoldható bontás nélkül is?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mágus2
Közösségépítő
Van a tankban egy visszacsapó szelep, segédpumpa meg nincs, csak szívókosár. No most, ha a visszacsapó szelep megszorul és nem zár vissza, akkor elég egy pici tömítetlenség a rendszerben és éjjel a nafta a szűrőből visszavándorol a tankba. Az adagoló két pumpa egyben, egyik része szívja az anyagot a tankból, a másik magas nyomáson továbbítja az injektorok fellé, nem mellékesen a nyomás hatására nyílnak az injektorok és történik meg a befecskendezés. Ha elég hosszasan indítózol, akkor felszívja a tankból a cuccot, de sok türelem, jó akksi kell hozzá.
Te esetedben nem lehet nagy tömítetlenség, max egy deci eshet vissza a tankba, máskülönben nem indulna be, csak kötélen.
A fő gyanusítottak mindig a visszafolyó gumicsövek az injektorok között, ha szemre jól is néznek ki, elég ha valahol van egy pici repedés a cső végénél, picit nedves lesz, nem fog ereszteni, mert ott nincs nagy nyomás, de elég ahhoz, hogy levegőt kapjon. Remélem elég kimerítő volt a válasz. Én kimerültem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #54439 üzenetére
Ezek a mérések nagyon viccesek. A mini cooperről tudom, hogy az elektronika felismeri a gázpedál állásaiból, hogy a NEDC ciklus fut és teljesen más profillal dolgozik az elektronika mint normál körülmények között.
(#54457) vendingo
Általában fel lehet vinni a mikrofon kábelét az ajtónál lévő szigetelőben. Aztán A oszlop szigetelő és így tovább.[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Kész lett a vezérlés csere, olajcserével olajszűrő cserével együtt. Vízpumpa cserélve. Meg a hozzá való tömítések is.
Elindulok a szerelőtől, és valami kattanást hallok a kocsi jobb elejéből mondom wtf? Eljövök hazáig, igaz aggódva (kb. 6 km). Beállok a parkolóba, hátramenetbe kapcsolom, és kattan, előre, kattan. Nem tudom mi lehetett, de mintha a motortartó bak lenne a kerékívnél. Felhívtam a szerelőt... menjek vissza hozzá.. Most ott maradt a kocsi megint, holnap megyek érte, remélem nincs nagy gond.
Amúgy a vezérlés csere után eszméletlenül halkabb lett. Meg mintha erősebb is lenne, bár ez lehet csak placebo. A gyújtás eltolódás miatt mondjuk nem elképzelhetetlen.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vendingo #54457 üzenetére
Megoldható bontás nélkül. A pedálok alatti burkolatot le kell majd venni, ami 3 csavar, meg az A oszlop takaró elemét, amit a gumikéder alá benyúlva kézzel le lehet venni, nincs csavarral rögzítve.
Rambovits Valami motortartót vagy támasztót nem húztak meg kellően. Gyujtás eltolódás nem lehet ennél a motornál, csak a szelepek időzítése tolódik a lánc nyúlásával.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az injektorok között biztosan lecserélném a csöveket, meg a dugót is az utolsón, arra is ügyelj, hogy a gázzsinórból kiálló szál ne érjen a gumi dugóhoz az injektoron, mert kikezdi.
Az adagolón elég lenne ezt a szorítót lecserélni egy olyanra, mit lehet csavarhúzóval feszíteni, ha már cseréled a feszítőt, legalább meglátod mennyire fog vissaesni a tankba a gázolaj. Mielőtt összedugod a csövet az adagolón, fel kell önteni a csövet és a szűrőt, másképp nem fog beindulni. Legjobb ha előbb kicseréled az injektorok gumicsöveit, utána beindítod, majd ha lesz egyenletes alapjárat, akkor leállítod és folytatod az adagolón lévő csővel. Ha egyszerre leveszel minden csövet és megtelik levegővel az adagoló magas nyomású része, akkor nem fog beindulni. A levegő nem tudja kinyitni az injektorokat, csak a folyadék.
Ha mégis megtörténne, akkor adok egy gyorstalapalót adagoló légtelenítésből.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Aza cső gyakorlatolag beszerezhetetlen, és ilyen minőségben meg pláne. Csak a szorítót cseréld a csövet ne!!! Csőbilincs -ha így érthetőbb.
Az injektorok közötti csövekre is ügyelj, ilyen dupla borítású legyen, a sima elreped egy hónapon belül.
Más kérdés, hogy 2 hiba kell ehhez, a másik a megszorult visszacsapó, amihez ki kell venni az egész úszóházat és kitisztítani. Elég mocskos meló.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Mágus2 #54462 üzenetére
Szuper! Akkor ezek szerint egy mezei halandó is nekiállhat.
Más:
Ezek között mi a különbség:
1
2
3
Érdemes beruházni egy ilyen kit-re, vagy nagyon ócskák?Ha a kipuffot megcsináltatom hámméd ilyen duplára, azért köcsögölni fog a vizsgabiztos?
Fekete műszakira nem szeretném vinni ilyen miatt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#89874944
törölt tag
válasz !Overdose! #54445 üzenetére
vállalom, az erősen használt motort
-
Mágus2
Közösségépítő
Elvileg 134 euró a cseheknél a gyári, eredeti, teljes, ha jól emlékszem volt itt a fórumon olyan ember aki tudta milyen elektomotor van benne és tudott külön beszerzési forrást is.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz vendingo #54470 üzenetére
ezek ilyen gagyi üvegszál héjjak, vizsgabiztos tuti megvág egy ilyenért (utcai fakabát is megvághat, bár nem jellemző), szóval meg kell őrizni a gyárit és átcserélni vizsga előtt. Jah és már a felrakás is szopás, 99%ban kurv@ra nem passzol a kocsihoz, kell hozzá 2 kiló gitt meg 1 hét lakatos meló mire a formája meg lesz, és ez még csak a forma, ezután jön a rögzítés ráapplikálása nekem is volt ilyesmi fent, de nem éri meg a szívást.
-
TaaT
veterán
válasz vendingo #54470 üzenetére
Nincs nagy különbség köztük, és valszeg nem ócskák.
"köcsögölni fog a vizsgabiztos?"
Meg van rá az esély, de nem kell duplára megcsinálni.
"Fekete műszakira nem szeretném vinni ilyen miatt."
Csak magáért a kit-ért nem fognak problémázni.
"Árban is rugalmas lennék"
~1300Eur a komplett gyári
Mágus2: vannak jó minőségű after cuccok. [link]
Give them hell Ukraine!
-
freaghill
őstag
válasz !Overdose! #54445 üzenetére
Vállalom. Csak kicsit messze vagyok tőled.
-
fero02
veterán
Hi all!
Srácok! B5-ös Passat-ban, a belső tükör melletti kis olvasólámpába milyen foglalatú izzó való?
Köszi!
Üdv!
-
fi:zi'k
nagyúr
Sziasztok,
Megtudnátok mondani, hogy a képen látható lyukból hiányzik-e ami lezárja, tehát kell-e oda vmi "dugó"?
Szvsz igen, viszont nem tudom milyen néven kell keresnem. ('98 VW Polo Classic, bal hátsó kerékjárat)96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fi:zi'k #54486 üzenetére
Üdv!
Karosszéria dugó a becsületes neve. Elvileg 803803583b a gyári száma, átmérője 40mm. Meg kellene mérni a küszöbnél, hogy olyan-e az átmérője mert a gép csak a küszöb dugóit mutatja, a sárvédő belsejét nem, de elméletileg megegyező a méret. Legjobb lenne ha megmérnéd a lyukat is meg a világosabb részt is, ami a dugó pereme volt.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz #89874944 #54478 üzenetére
Nekem is megvan az összes gyári alkatrész a garázsban: kipuff, (téli)kerekek, lökhárítók, lámpák, ülések, futómű.
Egy kivételével: a gyári magassugárzó helyére faragtam be a lágy dóm magasat [link] kiszerelés után vennem kellett bontott gyárit.
Give them hell Ukraine!
-
#00809728
törölt tag
Hy...
Utángyárott Chinában csinálják és nem tesztelik azért olyan olcsó.Szóval lehet ,hogy tudja a speckot a kocsidba de lehet,hogy nem.Sajnos lutri...Boltos eladja de garit úgy vállal,hogy csak szakszervizes építheti be és ha akkor sem jó max ad egy másik hasonlót amit úgyszint nem teszteltek.
-
Hikvision
senior tag
1 gyári kulcsot kaptam az A4-hez ami immo-s és van benne egy jópofa kis lámpa. Viszont szeretnék másoltatni hozzá még 1 kulcsot, de az már jó lenne ha bicskakulcs lenne, és nem a kínai szétesős fajta. Hol tudnák ezt megoldani? Neten keresgélve nem sok mindent találtam a bicskakulcs másolásról.
20 éve a PH-n.
-
-
net84
őstag
Mágus2 - mindenki avatart cserél? Jó lett!
Technikai kérdés:
jobb oldali féltengely külső (kerék felöli) gumiharangja alól dolgozza ki a zsírt a tengely felöli oldalon. A szorító gyűrűn többet nem lehet húzni. Enyhén kopog/ropog is kanyarodáskor (egyelőre még csak akkor, ha 3/4-ig ki van tekerve a kormány jobbra- se előtte, se utána). Féltengely, gumiharang, rögzítő gyűrű csere?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54497 üzenetére
Köszi!
Most már csak az a kérdés, hogy megcsináljam magam (azaz valahogy rávegyem faterom, hogy fagyoskodjon velem és csinálja meg), vagy szerviz... két hete kértem időpontot a kicsikocsira is, még nem reagáltak arra sem a szervizből.
Ha jól láttam, akkor nem kell kihúzni a tengelyt, hanem csak a végéről kell levenni a csuklót...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
TaaT
veterán
válasz vendingo #54492 üzenetére
Az az oldal (cég) már megszűnt ahonnan én rendeltem 2007 elején, 115e forint volt a 2 lökös és a 2 küszöb.
Nem volt velük probléma, de az enyém ABS műanyagból van, a linkelt cuccok meg üvegszálasak, szal azt nem tudom megmondani hogy ezzel mennyi lenne.
De ha félsz a teljes lökhárító cserétől, lehet venni csak toldatokat is. [link] [link]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen