- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emu
őstag
Kicsit rendhagyó kérdéssel fordulok felétek, mert az én autóm csak 95%-ban VW Szóval egy 1998-as 1.9TDI Ford Galaxyról lenne szó, motorkód: AFN.
Két éve vettem az autót, akkor egy ismerős szerelő átnézte volt rajta pár apróság, amit vétel után megcsináltattam, és azóta tette a dolgát, de 2 olajcsere után érdekes dolgokat produkál.
Első és egyben idegesítő hiba: hirtelen engedem fel a kuplungot két váltás között, vagy nagyon alacsony fordulatról kezdek el kigyorsítani akkor ~1500-as fordulatig bedadog az autó(olyan mikor a tanulóvezető nem tudja, hogy nyomja-e a gázt vagy nem), utána megy rendesen.
Második ami viszont aggasztó: nem szoktam száguldozni, autópályán is max. 120-as tempóra állok be vele, de az utolsó Mosonmagyaróvár-Győr etap után olyan hangja volt az autónak mintha valaki még kalapálná a motort. Azóta ha hazafele is előzés/sietés miatt kicsit jobban meghajtom ugyanezt a hangot adja. A fordulatszám emelésére változik a "kopogás" intenzitása. Hidegen indítva van egy kis szelephimba kopogás, de olajnyomás felépülése után elhallgat. Sajnos azt is nemrég vettem észre, hogyha melegen leállítom, akkor elég sokat kell önindítóznom (3-4mp) még újra elindul. Fogalmam sincs mennyi km. van az autóban, óra szerint 275e (és vezetett szervizkönyvvel vettem), de legutóbbi olajcserénél találtam rajta egy nem lekapart karbantartás matricát 2001-ből 198e km-rel.
Kérésem az lenne, hogy tudnátok-e mondani nagyságrendileg hibákat, ami ezt okozhatja, illetve kb. mennyibe kerül a javítás, valamint ismertek-e valakit Győr környékén aki keni vágja a típust, és el tudnám hozzá vinni az autót.
Előre is köszönöm!