Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Emu

    őstag

    Kicsit rendhagyó kérdéssel fordulok felétek, mert az én autóm csak 95%-ban VW :) Szóval egy 1998-as 1.9TDI Ford Galaxyról lenne szó, motorkód: AFN.
    Két éve vettem az autót, akkor egy ismerős szerelő átnézte volt rajta pár apróság, amit vétel után megcsináltattam, és azóta tette a dolgát, de 2 olajcsere után érdekes dolgokat produkál.
    Első és egyben idegesítő hiba: hirtelen engedem fel a kuplungot két váltás között, vagy nagyon alacsony fordulatról kezdek el kigyorsítani akkor ~1500-as fordulatig bedadog az autó(olyan mikor a tanulóvezető nem tudja, hogy nyomja-e a gázt vagy nem), utána megy rendesen.
    Második ami viszont aggasztó: nem szoktam száguldozni, autópályán is max. 120-as tempóra állok be vele, de az utolsó Mosonmagyaróvár-Győr etap után olyan hangja volt az autónak mintha valaki még kalapálná a motort. Azóta ha hazafele is előzés/sietés miatt kicsit jobban meghajtom ugyanezt a hangot adja. A fordulatszám emelésére változik a "kopogás" intenzitása. Hidegen indítva van egy kis szelephimba kopogás, de olajnyomás felépülése után elhallgat. Sajnos azt is nemrég vettem észre, hogyha melegen leállítom, akkor elég sokat kell önindítóznom (3-4mp) még újra elindul. Fogalmam sincs mennyi km. van az autóban, óra szerint 275e (és vezetett szervizkönyvvel vettem), de legutóbbi olajcserénél találtam rajta egy nem lekapart karbantartás matricát 2001-ből 198e km-rel.
    Kérésem az lenne, hogy tudnátok-e mondani nagyságrendileg hibákat, ami ezt okozhatja, illetve kb. mennyibe kerül a javítás, valamint ismertek-e valakit Győr környékén aki keni vágja a típust, és el tudnám hozzá vinni az autót.
    Előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák