Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz Hequila #98709 üzenetére

    Nem egészen értem amit írtál, ezért menjünk végig a folyamaton.

    Ez egy egybefüggő zárt csőrendszer. A levegő a vízhűtőnél beáramlik a levegőcsőbe, onnan tovább a légszűrőházba, a légszűrőn át a MAF ig. Ami biztos, hogy ezen a szakaszon a levegő hőmérsékletét semmi nem méri, ezért az ECU-nak sincs tudomása ezen a részen áramló beszívott levegő mőmérsékletéről. Akkor hogyan lehet ezt a "valós" értéket kiolvasni az ECU-ból? :F
    A beszívott levegő beáramlik a MAF-ba.

    Itt van a beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő.Tőle tudja az ECU valóságos beszívott levegő hőmérsékletét, amit ki lehet olvasni.

    A MAF működéséről összeállítottam egy "szösszenetet" :K

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák