- Milyen monitort vegyek?
- GoPro Topic
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hequila
őstag
válasz mohabá 007 #98711 üzenetére
A MAF-ban lévő szenzorra gondolok, az mér fölé. Egész pontosan 15°C-kal.
Pl.
Hideg autó, egész éjszaka le volt állítva, garázsban, nap nem érte.
Beülök, gyújtás, ki is írja a fedélzeti hőmérő, hogy külső hőmérséklet 10°C. Ez a valós.
Op-com rádug, (továbbra sincs beindítva a motor), adatok közt intake air temperature: 25°C.
Azóta kimértem a MAF-ban lévő NTC-t, az jónak tűnik (gyári adat szerint 2340Ohm 18°C-on, kb ennyit is mérek).
Arra tudok még gondolni, hogy Wheatstone-hídban valami elment pihenni.
Esetleg máshol lehet a hiba?''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen