- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz bambano #6250 üzenetére
Az, B vectra... ránézni is rossz... mennyivel mentek vajon? Előzőtt akkor tuti 90+ 110-120 körül talán, a skoda is lehet jött 110-120-as tempóval mert ez így elég brutál... azért a b vectra sem papírból van és mégis szétment teljesen... Ott lehetett a gond, hogy nem szemből (az sem jó persze) hanem az első ajtó és a sárvédő kapta az ütést...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Még én is meg akartam venni anno ebből is látszik milyen régóta hirdette
Nekem a következő változás ez lesz: 137LE/188NM => 152LE/208NM Utána: 4-2-1 leömlő + sportlégszűrő betét csak, hogy szívó és kipuff oldal is igazodjon egy kicsit
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
Van ott "műjég szimulátor", ami úgy csúszik, mint a jég. Van még ott rántópad, ami hátsó durrdefektet szimulál. Na a rántópadon bekapcsolt elektronikával úgy ment át a veki, mint a villamos. Rántogathattak, amerre akartak, a kocsi egyenesbe tette magát. A kanyarokban meg nem hagyta kipördülni az autót, ha nagyon nem fért el, akkor inkább tolta az elejét, de nem farolt meg.
Nagyon durva érzés volt jégen betekerni a kormányt 40-nél és érezni, hogy dolgoznak a fékek, a kocsi meg nem pörög meg... Igaz, az ívről lecsúszott, rettenetesen túrta az orrát, de az sokkal kisebb baj, mint tolni egy triplát
Itt meg lehet nézni közvetlenül a pályát, a fehér részek speciális műgyantával vannak bevonva, amik vízzel locsolva pont úgy csúsznak, mint a jég. A baloldalibb egyenes alján van egy kis barna foltocska, az a rántópad.
A tanpálya dolgairól van fent film is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz bambano #6255 üzenetére
Mi is kipróbáltuk az Astrát hogy mi tud egy ilyen pályán.
Minden feladatot 4-szer hajtottunk végre (párom-én), először bekapcsolt, majd utána kikapcsolt elektronikával. Második esetben azért már bűvészkedni kellett kormánnyal
Az elektronika nálunk is szépen tette a dolgát
Az Astra is szerette túrni az elejét.....Én kötelezővé tenném a sofőröknek hogy egy ilyen pályát meglátogasson, hogy ismerje meg hogy mire képes ő+az autója jégen. Mert ugye azt hogy mit kell tenni ilyen eseteben a KRESZ tanfolyamon max csak szóban említik.
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #6250 üzenetére
? Én ezt sem jelenteném így ki. Ez is teljesen helyzet függő. Én mikor egy bazi nagy őzet ütöttem el, akkor csak a lököst+ lámpákat+hűtőmaszkot kellett cserélni. Aztán mikor eladtam, kollegám meg lebontotta egy kombi Octavia hátulját vele, szintén csak lökös+1DB lámpa, a Sokodán meg fél hátulja csere. Arról nem is beszélve, hogy legtöbbször a sok gyűrődés árán maradsz életben, mert azok nyelik el az energiát. Az persze megint már, ha az utastér is ronygyá gyűrődik.
-
bambano
titán
Azt én is tudom, hogy azért törik, mert energiaelnyelő, viszont az utastere nem fog összetörni, az rettenetesen merev.
Viszont már a harmadik astra elejét nyúzzuk és egyik se volt nagy kocc. Amikor én zúztam le, elémfordult egy teherautó, akkor olyan 8-10 centi hiányzott, hogy ne legyen kár, mégis cserélték a kasztnit az elején, a hűtőt, a gépháztetőt, a lámpákat meg még nem tudom, mit, és mivel a gyűrött gépháztető ráfeszült a szélvédőre, másnapra eltört az is.
#6258: azért a modernebb autókban sokkal jobb az oldalütközésvédelem... ahogy ezek találkoztak, az, szerintem benne van az euroncap-ben, legfeljebb alacsonyabb sebességgel.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Legegyszerűbb beavatkozás: chiptuning.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #6262 üzenetére
Olyan nem lesz soha Már van alatta kifejezetten vectra b-hez gyártott saválló dupla végű sportdob aminek szinte hangja sincs de ez így tökéletes... nem véletlenül raktam majd 200e forintért JBL hifit az autóba
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
akoska07
nagyúr
azt hallottam a chiptuning nem sokat ér az általad felsorolt plusz cuccok nélkül.
vagyis az az érték majd akkor lesz teljes,ha belekerültek a kiegészitők.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
_seth_
veterán
válasz akoska07 #6266 üzenetére
Padon kiderül hamar mi mennyit ér. Ha megcsináltatom le is méretem valahol.
+ Nem szabad elfelejteni, hogy ez a 2.0i 16V motor(X20XEV) eredetileg is 150LE (C20XE) volt csak ugye rákerült az ecotec computer és AGR/EGR szelep és visszavették 137-re.
A tervezett cuccokkal sem várok sokat csak találni kell egy jó helyet ahol leömlőt csináltatok árban az sem gyenge ahogy néztem... ahol profin megcsinálják és még számolnak is ott 100e.... a sportlégszűrő betét is majdnem 20e.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
akoska07
nagyúr
válasz bambano #6267 üzenetére
akkor most magyarul ...
#6268 _seth_ : akkor még a chiptuning lesz a legolcsóbb a komplett tuningból.
megkérik az árát mindennek,nekik is élni kell vmiből.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
_seth_
veterán
válasz akoska07 #6269 üzenetére
Na igen... és ez alapvetően a legolcsóbb és még leömlővel együtt is legegyszerűbben kivitelezhető tuning és olyan rengeteget nem is dob de ez még belefér
Chip 45-65+fa 1,8 feletti szívóra... mondjuk az sem olcsó és ha jól értem csak egy új szoftvert dobnak a computerbe... és nem is nagy meló mert minden egyes chiptuningos cégnél ebből a motorból ugyanazt tudják kihozni csak az ár változó de jók ezek az egyedileg az autó és a vásárló igényéhez szövegek Persze bele tudnak nyúlni ha akarom de jobb lesz a sima "gyári chiptuning"
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
akoska07
nagyúr
én azt hittem olcsóbb a chiptuning.(lehet hogy a diesel-el keverem)
hol csináltatod ?egyébként a leömlőnek miben kell másnak lennie?
mitől lesz jobb ?[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
_seth_
veterán
válasz akoska07 #6271 üzenetére
A hol még kérdéses... mindenesetre van közel debrecenben is de lehet, hogy ha úgyis dolgom lesz felmegyek pestre vele ugyanakkor debrecenben is az OCT féle chippelést csinálják.
Dinamit kipuff oldaláról:
"Sport kipufogórendszerrel nyitjuk kifelé a motor öblítését, ezáltal növeljük a kiáramló gázok mennyiségét, sportlégszûrõvel növeljük a befeléáramló levegõ mennyiségét. Ezekhez a megváltozott öblítési viszonyokhoz hozzá hangoljuk a gyújtást és az üzemanyag-szabályzást. Ezt injektoros autóknál chip-tuning teszi lehetõvé. Így akár 20-25% teljesítménynövekedés érhetõ el."
Amitől jobb lesz ha jól csinálják tudtommal: minden egyes hengerből kivezető cső hossza megegyező lesz ami a gyári rendszerekről nem mindig mondható el és talán még hosszabb is az a csőrész ahol még csak egy-egy hengerből jön ki a kipufogó gáz de én nem értek hozzá ezért csináltatom majd mással Ami még jót tenne ilyen tuningnál: sport vezérműtengely de akkor már motort kell bontani ha pedig megbontanám akkor mást is cserélnék benne de az szintén nem kevés pénz ugyanakkor a motornak semmi baja, jól húz, szép a hangja ezért nem szívesen bontom meg...
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Ohh apukám, te aztán jól rá akarod borítani erre az autóra azt a pénzt, amiből símán kijött volna egy eleve erősebb és újabb. Beajánlok neked 1-2 embert, beszélj velük. (már, ha elfogadsz tőlem ilyet ) Hatalmas Opel guruk és építő, tuningoló bajnokok. Nem ilyen kókler buherátorok, értenek is hozzá. Szerintem lesz ott CHIP-is töredék áron ;) esetleg még válogathatsz is, melyik tetszik. Nagyon nem adnék 80 ezret egy chip tuningért. Főleg mivel köze nem lesz a +25%-hoz. Az XE, meg az XEV csak alapjaiban hasonlítanak, d majd az igazi szakik megmondják. A többit küldöm priviben!
Nézz be ide is, utolsó 150 hszt elég, ha átbújod.
Emberünk az XE leömlőjét rakta az XEV-re
Egy kis XEV tuningRemélem tudok segíteni abban, hogy meglegyen a kívánt +erő töredék áron, mint amiket felsoroltál
Ja és majd el felejtettem, a tengely cseréhez nem kell nagyon bontani, csak szelepfedelet, az meg nem vészes
"Üdv mindenkinek! Kipufogó témához szeretnék hozzászólni! Én X20XEV (A Vectra) tettem 4-2-1 leömlőt + gázgyorsítót a középdob helyére, fogyasztás csökkent viszont cserébe igen dinamikus lett a gép! (EGR szelep, szekunderlevegő szivattyú kiiktatva)"
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
800-ért vettem ezt a vectrát mondhati szuperakciós áron ennyiért nem lehetett kihagyni és nem is bántam meg. Erősnek erős csak ha már van alatta egy nagyon jó futómű mert olyat, hogy billenne az autó az elmúlt 7000 kilométer alatt még nem tapasztaltam semmilyen sebesség mellett sem max nekem kell kapaszkodni kormányba-váltóba amibe csak tudok mert nekem gyári a futóművem Jól is néz ki, jól fel is van szerelve, hifi is rendben van igazán akkor már csak egy kis motortuning kell de inkább csak ilyen "külsőleg" alkalmazható kellene 2.5V6 van valóban de amiket találtam novemberben vagy a világ másik felén volt vagy automata vagy le volt lakva de inkább ez utóbbi...
Néhány hozzáértővel szívesen beszélnék de majd csak ha már aktuális lesz ;) Elsőnek az elejét kell megcsináltatni... (részeg ladás ugyebár...) + megvárom, hogy vége legyen a kadett bírósági tárgyalásának és végre le tudjam adni azt az autót és utána jöhet a vectra ismét + addigra lesz kész teljesen, még van pár apróság amit meg kell csinálni rajta de főleg elektromos dolgok, kijelző csere és ilyesmik szerencsére semmi vészes
Majd beleolvasok este Ha olcsóbban kijön az sem baj ha jól értem van egy szoftver az van meg mindenkinek és azt töltik fel különböző árakon 0 ft önköltséggel
%-okban már nem hiszek, Az a 150-160LE ha meglesz akkor rendben is vagyunk, többet ezekkel a módosításokkal nem lehet kihozni úgysem.
Gázgyorsítót néztem, olcsó cucc aránylag láttam a linkelt fórumban is, lehet még az is belefér, leömlő-gázgyorsító-sportdob akkor a kipuff oldalt le is tudtam, átmérőbeli cserét nem szeretnék mert ez a dob teljesen jó nekem, hangra, külsőre tetszik
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
"X20XEV - 2,0i 16V EcoTec: - 1994 év végén nyugdíjazták a 150LE-es C20XE motort, helyébe a gyengébb (136LE), de nyomatékosabb változat került. Átlag fogyasztásban mindössze 0.1 literrel fogyaszt kevesebbet elődjénél. Az Eco szócska a csökkentett CO kibocsátásra utal, melyet az AGR szelep beszerelésével értek el. A félreértések elkerülése végett, a két motor teljesen különbözik, ez egy új konstrukció. Az elv hasonló. Felül vezérelt 1998cc-is 16 szelepes motor. Sajnálatos tény, hogy gyengébb és kevésbé vethető alá tuning beavatkozásoknak mint a C20XE. Inkább a kultúrált autózást mint a sportosság megtestesítője."
-
_seth_
veterán
Fogyasztása valóban rendben van, erő is van benne csak amikor odalépek kicsit lomhának tűnik de csak C20NE kadett után... Más autóhoz képest nincs vele gond csak hát én már hozzászoktam a jóhoz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
A 150 szerintem símán kihozható. Nem ígérem, hogy a tiédhez is lesz CHIP, de NE-hez meg XE.hez van egy pár az emberünknek és egyik fórumtárs még próbálgatta is őket. Árat nem mondok, de töredék. Azt nem tudom az a gázgyorsító ér-e akár 5 forintot is, d a hengerenkénti cucc az biztos. Azt meg 7-10 ezerig tudsz szerezni.(már mint XE-t)
-
TasiA
senior tag
Nem lomha az, szerintem csak a köcsög hosszú váltóját kell szokni. Én is úgy éreztem, hogy gyenge a C20NE, de főleg a váltó miatt. Az előző vasam sokkal fürgébbnek tűnt, aztán mikor körbe-körbe autóztam többször is, akkor jöttem rá, hogy csalóka ám rendesen a hangos kipuff, meg a rövid váltó. A lóerőt+nyomatékot hangal helyettesíteni nem lehet Azér a Veki minden téren ég és föld a Kadetthoz képest. Sokkal csendesebb, komfortosabb, lágyabb. Az is tud csalóka lenni. Mikor elég sokat vezettem egy 2,9 Cosworth Skorpiót, sz olyan volt mint egy hajó mégis mindenki lemaradt. (nem igaz, hazudok, mert a Lanca Kappa az nem, amivel végig kergetőztünk a Balatonparton)
Én B Vecit csak 1.6-1.8-al vezettem, viszont B Omega kombit XEV-vel már igen. Haladós az is, ha már legalább 80-köröl mész, csak forgatni kell, mint állat
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
[link]
Igaz nem olcsó mulatság.
Egy márkatársam (H Astra) ilyen termékkel csinált a kis 1,4 (90LE) mociába 120 LE-t. -
TasiA
senior tag
-
Kolléga, ezt a minap találtam a TC-n, te jutottál eszembe a korábbi Kadettes projekted kapcsán. No offense, és boldog új évet.
"Az elvakult
Pénz nem számít alapon dolgozik. Megveszi háromszázezerért a közepesen ótvar hulladékot, és vérmérséklet, baráti kör, illetve érdeklődés függvényében modern, extrás autót, avagy szalonállapotú öreg gépet próbál építeni belőle.
Előbbi megülteti, ráteszi a legmodernebb felniket, lesötétíti, bexenonozza, akkora hifivel tömi meg, amivel ki lehetne hangosítani az AC/DC-t a Szigeten. Szerez egy garnitúra ülést a kettővel későbbi szériából, felugrik rá a nagy kipufogó, esetleg a motortérbe is bekerül valami okosságos lóerőgyár. Új autót ugyan nem kap, sőt, a tesztkilométerek millióinak hiányában kiforratlan, avagy egyenesen használhatatlan alkatrészhalommá válik szerencsétlen verda. De a végeredmény csaknem annyiba kerül, mint az új (ha nem többe), és másnak nincs ilyenje. Van, akit ez kimondhatatlanul nagy örömmel tölt el."
Öreggel kihúzni a nehéz időket - 2. oldal
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
_seth_
veterán
válasz parandroid #6282 üzenetére
Hááát.... végülis... került bele hifi ez igaz, került bele xenon is pár napra ez is igaz, nagyobb motor is (csak hozzá kell tenni, hogy az 1.3 mai napig megvan belőle de nem azért lett cserélve mert ez volt a terv hanem mert meghalt az 1.3-as motor belőle... átlátni a blokkon sajnos...). Egyébként meg kasznis meló volt rajta és ennyi... Amit sokan 2-es golfokkal csinálnak na inkább rájuk igaz ez amikor megveszi a 60 lovas verziót a végén pedig már kamion porlasztócsúcsok vannak benne 300e a 4 felni és másik 300 a gyöngyházmetál És még füstgép sem kell bele mert olyat kormol előttem mintha KITT rejtőzködő módja lenne mert nem is látom sem az autót sem az utat csak a koromfelhőt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
Olyan embert is tudsz, aki tisztességes belső munkát végez egy autón? Munkaügyi okokból be szeretnék szerelni egy monitort a kocsiba, fixen, stabilan, nem látható módon...
Az ilyen napellenző meg tető meg fejtámla monitorok nem érdekelnek. A rádió helyére szeretném, de rendesen.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz bambano #6285 üzenetére
Olyasmire gondolsz ami motorosan kijön a "rádióból" majd 90 fokban felfelé döntve egy nagy kijelzőt kapsz? Azokon szokott lenni mindenféle bemenet akár infrakamerának tolatáshoz vagy tv-hez vagy bármilyen külső eszközhöz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #6282 üzenetére
Én is magamra ismertem De a jó értelemben szerencsére, nem megyek el a divat irányába
-
Apropó, fejegység, ilyesmivel van valakinek tapasztalata: [link]? Jelenleg is Blaupunkt fejem van az Astrában, nagyon meg vagyok vele elégedve, de a CD-ket utálom, egy 8GB-os SD kártya meg szinte már filléres dolog. A leírás alapján egyébként jól értem, ez egyben BT kihangosító is bármilyen BT telefonhoz? Csak azért fura, mert a BT kihangosítók általában magukban is ennyibe (de legalábbis ennek az árnak a felébe) kerülnek.
Krenatesz: Igen, rád is gondoltam, de aztán a motorcsere miatt címeztem végülis Sethnek a posztot.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
_seth_
veterán
Divat:
-3M öntapadós légbeömlők (akár 5 is egy autón)
-Pörgős dísztárcsa (matizon huuu de jó )
-Műanyag "króm"csík méteres kiszerelésben az autón bárhova ahova csak fel lehet rakni (a rekorder az ajtók éleig körbe megcsinálta mindet, a csomagtartót, a hűtőmaszkot és ez csak ami nekem feltűnt...)
-Kék ledes rendszámtábla világítás és helyzetjelző persze ha kék led a helyzetjelző akkor tompítottat nem kapcsolunk csak ködlámpát... ez egyértelmű... még jól mutat a kék-fehér ledes ablaktörlő fúvóka is és ha már itt tartunk jól néz ki pl teljesen fekete autón ami sötétítve van a Racsing feliratos ezüst színű "ablaktörlő lapát szárny" (hivatalosan hatásfokozó )
-Tanknyílásra is kell a szokásos matrica
-Motorháztetőre bőr kell...
-Kristálylámpába és fehér indexbe fehér izzó... igaz, hogy nem látszik de nem baj...
-Neon az autóba és alá minden mennyiségben
-Sportkipufogó csak az lehet ami olyan hangos, hogy az 1.4-es autó messziről V12-esnek hat és 10 perc után halláskárosodást okoz persze meglenne nélküle is mert sokaknak a hifi az 3 dologból áll: fej+erősítő+mély az, hogy más tartomány szól-e a mélyen kívül nem számít... az úgysem fontosÉs akkor még sorolhatnám sokáig de úgyis látja/hallja/tudja mindenki A legjobb az amikor mindez egy autóban egyesül! Vannak ilyenek és valóban feltűnőek, és nem semmik...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Maximálisan egyetértek, de ez általában egy bizonyos korosztály. (illetve akik későbbiekben is agyilag azon a szinten maradtak) Nekem is volt hangos kipufogó, sport kormány, csak a sok basszus, és akkoriban kék helyett zőőőd helyzetjelzők. Kinőttem gyorsan, hál istennek.
"Műanyag "króm"csík" ami nem más, mint a "kredenc króm csík". Ha bútorra kéred fillérek, ugyan ez tuNNing bótba extra áron van.
Az bőr a mocitető végén, na az egy hányás, olyan ocsmány.
A kristálylámpákból még találni értelmeset, de ezek a "LEXUS OPTIKÁSAK". Legszebb a Fabia, meg a Calibra hátsó lámpa. -
_seth_
veterán
válasz parandroid #6288 üzenetére
Nekem Sony usb/bt/aux fejem van és szintén 8 gigára pakolom a zenét (micro sd hc ugyan és egy kb 2x akkora olvasóban van mint a kártya így nem lóg ki nagyon és nem néz ki idétlenül) és valóban jobb mint cdzni...
BT kihangosítás ha jól látom ezen valami külső egységgel van megoldva ezt a részét nem ismerem. Nekem a fejen van egy mikrofon a hangszórók adottak és csak csatlakoztatni kell a telefont már át is veszi a fej az irányítást, ha hívnak elhalkul és elég a fejen megnyomni egy gombot a felvesz-lerak műveletekhez és a hangerő is állítható természetesen.
Nekem ilyen van: ezt tudom ajánlani: [link]
Távirányító, 3 pár rca kimenet, rengeteg beállítás, BT gain control, mappák-fájlok tallózása, kellemes hangzás... és a coraban ha még tart az akció akkor csak 40e...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #6288 üzenetére
Hát nem biztos, hogy sokáig 1.3 marad Lehet benéz majd egy 1.8
-
_seth_
veterán
-
_seth_
veterán
1.8? C20NE akkor már... Minden szempontból jobb
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Akkor ezek szerint tényleg működik a koncepció.
Sonyt semmiképpen nem szeretnék, volt már ilyen fejem, utáltam, egyik kollégával nagy egyetértésben, akinek az Octaviájában szintén hasonló volt. Nemcsak csúnyán szóltak, de hangosítás helyett állandóan leugrasztottam az előlapot, mert annyira miniatűr, vacak gombok voltak egymás hegyén-hátán, ha kikapcsoltam, akkor is futott az elején valami csiricsáré szöveg, amitől éjszaka megőrültem, a csatornaváltó gombok pedig 12 egyforma gomb közé voltak alul elrejtve, ráadásul egymástól nem különült el a 12 gomb, úgyhogy mindig csak érzésre próbáltam megtippelni, hogy melyiket nyomom. Pedig anno a maga idejében valami drága szar volt, de soha többet Sony. Ezzel együtt örülök, ha neked bejön, sőt, az sem kizárt, hogy manapság jó cuccaik vannak.
Ami miatt kérdeztem az egészet, az az ára, szinte már gyanúsan olcsó a Pixmanianál ez a Blaupunkt fej, és ehhez képest meglepően sok mindent tud, úgyhogy ennyiért valószínű beleugrok, aztán majd megláltjuk, milyen lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
_seth_
veterán
válasz parandroid #6298 üzenetére
Nekem beváltak Mindenkinek más tetszik
Véletlenül nekem nem szokott lejönni ellenben két kikapcsolt állapotuk van:
Megnyomom OFF akkor vagy kiírja az órát vagy ha be van kapcsolva villog meg szöveget ír DEMO módban de ha nyomva tartom az OFF gombot akkor teljesen kikapcsol (ezt 1,5 évig én sem tudtam, hogy van ilyen más pedig úgy mutatta mintha természetes lenne )
Jah most olvastam tovább amit írtál Ha régen volt akkor passz... nekem 2006-tól van sony fejem így nem tudom milyenek voltak a régebbiek
Blaupunkt egyébként rossz biztos nem lesz... elég nagy és régi gyártó már
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
2004-es volt asszem, de lehet, hogy 2003-as. Mp3-at még nem tudott. A kikapcsolás elképzelhető, hogy úgy lett volna, ahogy te mondod, ez lehetett RTFM faktor, de a többi hülyesége is épp elég volt ahhoz, hogy megszabaduljak tőle.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen