Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
-
senior tag
Helló!
Astra g bal 1 öve nem akar könnyen visszahúzódni a helyére, van erre valami házi praktika, vagy vigyem inkább autószerelőhöz?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
deicide
veterán
Igen, ez előfordul nálunk is. Úgymond az is az én kocsim, csak asszony használja többet, ezért nem zavar annyira, ha az Opel csinálná, biztos jobban idegesítene. Ha a küszöbnél szétszeded, esetleg ki tudod tisztítani a visszahúzó részét...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Én a mitsubishinél néztem, ott mivel csak kétajtós, ott a "hátsó" ülés melletti oldalsó műanyagot kell leszedni, hogy hozzáférjek, de mivel az astra 4 ajtós, ott a B oszlop alá tekeredik vissza, azt ahogy néztem a küszöb környékén kellene megbontani. Remélem meglesz a megoldás házilag, mert a szerviz biztosan többe kerül...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tomoty
aktív tag
Beléptem a klubba
Vettem egy ilyentet magamnak:1,8 Benzines
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
aktív tag
Hát ez GTC. Nekem ez volt az álmom
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
fero02
veterán
A Jó Isten húzza bele a ****át ebbe a redvadék esőbe.
Az egész udvar full fel van ázva, mint ha egy láp-os terület lenne. Tocsog minden.
Olyan szinten elakadtam, h az vmi félelmetes. Menet közben megállt alattam a kocsi.
-
fero02
veterán
Ott hát.
Két napja megállás nélkül esik éjjel-nappal. Ma is. De az még csak 1 dolog lenne, ha esne, de ugye még az esőzés előtt sem száradt fel rendesen a talaj.
Ha így fog esni, asszem csak tavasszal lehet majd kiszedni a kocsit..akkor is vmi traktorral.
Fű meg van, de semmit nem ér, ha maga a talaj meg egy pocsoja. Ez kb arra jó, h szvrrá ment az egész udvar...
-
_seth_
veterán
Több napos eső után én is felszántottam a földet mamám szomszédja előtt... a kerék az alufelni széléig merült azaz a 195/65-ös gumi teljesen elmerült a sárban... na de sebaj.. gáz és ki is jött (ASR ).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nekem ültetve is van, 6/4 centit... a lökös túrja a földet szinte vagyis a koptató alja. A kerék pörgött szépen de villogott és szerencsére dolgozott is a kipörgésgátló így ki is tudtam jönni a sárból pedig azt hittem, hogy ebből már vontatás lett főleg amikor az árok felé kezdett még csúszni is de kijöttem végül csak lövészárok maradt utánam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Van benne kipörgésgátló?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Pedig jó mindkettő ha van Megvolt a kadettel is nélkülük de ha már van... a kipörgésgátlót ki lehet kapcsolni ha állatkodni akarok de drága a gumi ezért ilyen nem lesz Télen jó volt mert jeges, csúszós úton is könnyebb volt fékezni/indulni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Ja fasza, már amikor! Pl rossz, görönygyös, hepehupás, útfelületen egyenesen életveszély! Szar dolog mikor tövig nyomod már a pedált, de csak KRRKRR és rohadtúl nem lassulsz. Viszont 2 dologra jó, egyik télen a jégeges úton, másik mikor nem tudsz megálni ott ahol kéne, de legalább bírsz kormányozni. Oszt ennyi! Ki is fújt amit tud az ABS! Főleg ezek a 90-es évek beli típusok. F Atra, Calibra, A Vectra, stb. Nekem tavasszal lesz gyorskapcsolóm, amivel le tudom gyorsban kapcsolni, ha eléggé észnél vagyok hozzá! Sokszor hozott már kellemetlen helyzetbe, mikor kínomban a kéziféket téptem majdnem ki, hogy legyen értelmes lassulásom.
-
fero02
veterán
válasz bambano #6534 üzenetére
Úgy érzem ez már csak terelés...
A régi gépekben az abs-nek szinte semmi köze nem volt a villanyhoz. Egy szál drót a jeladós részen, ill. egy relé, ami hidraulikus szelepet b@szogatja. Minimális a hiba lehetőség, ill a szgép részéről beavatkozás.
Az újaknak is ugyan az az elve, de fékkörönként, vagy akár kerekenként is be tud avatkozni. És gyorsabb reagálásúak, mint a régiek. Ennyi, nem több.És akkor h pontot tegyünk az i-re: én pl a menet stabilizátort és a hasonló sztem fölös dolgot nem szeretem.
Ha vmit rosszul írtam szóljatok, csöppnyi agyam szüleménye mindez.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
"én pl a menet stabilizátort és a hasonló sztem fölös dolgot nem szeretem.": ezen változtatna, ha látnál egy rendes autót egy rendes tesztpályán.
Úgy tűnik, olvasni mindketten tudunk, csak a véleményünk nem ugyanaz. Nincs ezzel semmi gond.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
veterán
válasz bambano #6536 üzenetére
Nincs persze.
Viszont én az autót nem teszt páylán szoktam használni.
Csak egy példa: mész...kanyar...előtte tábla, h ácsi 80! Nincs az az isten, h azt Te a kocsiddal ne tudd bevenni (hacsak nincs vmi szélsőséges körülmény), de egészen biztos vagyok abban is, h azt a 80-as kanyart még 100-al, vagy 120-al is be tudod venni. Ide minek elektronika? Ha mégis kicsit elindulna a kocsi segge, akkor reflexből ellenkormányoznál. Ez is tuti. Aztán ha rutinos vagy, akkor tolsz egy padlót és jóeséllyel a front hajtásnak köszönhetően a kocsi saját magát kihúzza és egyenesbe jön, vagy lelépsz a gázről és lassítasz.
De aki egy ilyen kanyarba belemegy 150-160-al, az meg úgy is b@szhatja, mert el fog szállni, mint a győzelmi zászló.Közúton ésszel kell közlekedni, nem bohóckodni. Aki meg azt akar, az építsen magának egy pálya gépet (szvsz azokban is ki van minden herélve) és menjen zárt helyre őrültködni. Ennyi, leültem.
-
bambano
titán
A tesztpálya lényege, hogy ugyanazt, amit közúton csak veszélyesen lehet reprodukálni, ott biztonságosan lehet ismételgetni és gyakorolni.
Pl. bemész egy 80-as kanyarba 90-nel és kapsz egy hátsó defektet. Mit csinálsz?
Nem nagyon tudok olyan opelről, aminek a feneke indul el...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
NA jó kis vitát indítottam!
A modern ABS együtt a menetsatbilizálóval igen is jó dolog!(bár én sem mindíg szeretem, mikor hamar reagál, pedig szándékosan bohóckodom) Én a régi ABS-eket fikáztam joggal, főleg saját tapasztalatból!!(nekem is ilyen van) Jól hangzik az, hogy a 80-as kanyart..., meg az ellenkormányzol... meg az ilyesmi.CSak mikor a kanyar után ott egy elütött állat amin átmész, vagy Józsibácsi 3 liter bor után eltaknyolt, télen felfagyás, stb Gondolom ezekben a váratlan helyzetekben mindenki úgy ül az ülésban, ahogy kell és úgy fogja a kormányt ahogy kell?! Erősen kétlem! Csak a megfelelő testhelyzetben fogod megérezni, ha valamerre csúszik az autód és 2 kezes kormányfogással tudsz leggyorsabban reagálni. A menetstabilizátlók ilyenkor azért nagyban segítenek a kerekek külömböző mértékű fékezésével. A sofőrök 90 %-a azt hiszi jól vezet! Aztán pár kör után a tesztpályán, már nem hiszik! Főleg, ha előtte esetleg volt egy egyhuzamban 300-km, majd utánna a próbapálya.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Nekem már volt olyan fékezésem amikor ha a kadettel fékeztem volna tuti csatt a vége, nem én bénáztam de bele kellett taposnom rendesen és én már láttam az utat az autó oldalába és folytatódott azon belül... de nem, megálltam kb 50 centivel korábban. Kadettben is már elég jól éreztem mi az a határ ahol még nem csúszik a kerék hanem forog de fékez de ehhez egyrészt idő kell másrészt ezzel sem kell foglalkoznom.
ESP-s kocsit már vezettem de nem tudom milyen működés közben, nem volt gond szerencsére
Mondjuk érdekelne mit csinál az ESP amikor előzök egy autót ami abban a pillanatban,h ogy mellé érek felém húzódik és még a felezőn is átjön én pedig a bal oldali két kerékkel már az út melletti kavicsos földes részen megyek mindezt 100-as tempóval... én megoldottam így is de azért nem örültem a szituációnak....
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Akkor egyszerűen a fékrendszer jobb ennyivel mint a kadettben még a + mázsák ellenére is..
Kadett: 236-os hűtött új tárcsák, hátul dobfék, új nyári hankook gumik, 185/60 r14 (gsi első futómű, 3 centi ültetés, toronymerevítő)
Vectra: 288-os hűtött tárcsák (betét és tárcsa sem lehet régi vastagságukból ítélve, hátul is ekkora tárcsa csak nem hűtőtt), 195/65 R15, új téli goodyear ug7+ (irmscher futómű 6/4 centi ültetés, toronymerevítő, abs, asr)És úgy érzem sokkal jobb a vectra, kanyarban is jobb és nem is dől a kaszni csak én az ülésben
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Van itt ez az Opel Vectra A
Ránézésre elég jó állapotúnak tűnik, jól felszerelt autó, talán az ára sem annyira rossz ...
A kerekeivel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Úgy tűnik a képen, hogy elég picik a kerekei, talán 14"-es lehet. Ha nagyobbat szeretnék rátenni azt megtehetem? Milyen felniket kellene keresnem? Mennyi az ET száma? Rámegy pl a 16"-os is?
Gondolom az osztókör az a klasszikus Opel méret 4x100, nem?
Press any key to continue ...
-
fero02
veterán
Morgen Opelesek!
-
dokar
addikt
na akkor irány a kert aztán tedd rendbe!
(#6538) bambano: enyém is csak az orrát tolja. gázelvétellel szoktam orvosolni. egyébként aki hozzászokik ahhoz, hogy érzi mikor mennyire akar csúszni/sodródni az autó, annak egy ESP balesetveszélyessé teszi a 7köznapi közlekedést egy darabig, ameddig meg nem szokja.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen