Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz diablo1984 #30729 üzenetére

    Hát, nem tudom; 900 ezerért vettem a kombi 1.7 CDTI H-mat, kiskutyaf@sza és nagyharang felszereltségi fokkal. Írja valaki, hogy kamion mögött szélárnyékban 5.8-as fogyasztást ki lehet hozni az 1.4 XEP-ből. Hát nem tudom; én biztosan a kardomba dőlnék 5.8-tól még a városban is, nemhogy távolsági menetben.
    Ha ki tudsz fogni egy jó dízelt; mert azért lehet látni hogy hogyan bánt a gazdája a kocsival, mennyire kopottak a kezelőszervek benne, stb szerintem ugorj bele. Nekem kellett költeni a vasra, mert két hónap után PD elemeket cseréltettem és egy szusszal megcsináltattam a 180 ezres nagy szervizt is így könyékig kellett zsebbe nyúlnom (illetve a hitelkeretbe) , de azóta rendeben megy a szörnyű hangú varrógép...
    A G-k dízelei valamivel egyszerűbbek, ezért olcsóbb is a fenntartásuk (pl. lehet bennük külön csúcsot is cserélni, nem kell az egész befecskendezést megvenned), igaz kicsit nyersebb és gyengébb motorok, de annyival könnyebb is kasznijuk így van olyan dinamikus és takarékos mint a H.

    Nekem anno 1.4-es G-m volt. Ha ment a klíma akkor külön művészet volt vele elindulni, míg "meg nem szokta a lábad", hogy taposni kell neki, mielőtt a kuplungot ráengeded. Lehet, hogy többet fogyaszt az 1.6-os, de ha nekem választanom kellene, akkor azt vennék; ott még van benne tartalék az autópályára is és használt autónál (mivel ismeretlen az előélet) az sem hátrány, ha nehezebben lehet kitaposni a lelkét :D :K

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák