- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz soo277 #31299 üzenetére
Tenyleg gyüjtö vagy
Milyen amugy a J astra ezzel az 1.4T motorral? Mondjuk a 2.0 dizelhez viszonyitva? Egyik baratom kapott csereautonak egy J astrat es ö mondjuk nagyon nem volt elajulva töle. Azt mondta finoman szolva sem voltak jo menettulajdonsagai (jo mondjuk egy mazda mx5 höz hasonlit ), meg hogy a klimat egyaltalan nem tudta beallitani....vagy szetfagyasztotta vagy izzadt a kocsiban Anyaghasznalat azt mondta az viszont rendben volt.
Mondjuk a klimaautomatikan es az esöerzekelön meg csiszolgathattak volna a mernökök a H astraban is.
-
INMOTEP
őstag
Üdv Mindenki ,tegnap végre sikerült kicseréltettem a G Astran a 15 "gyári alufelniket a nemrégen vásárolt 16" szintén gyári Opel alufelnikre .Több oka is volt a cserének ,éreztük hogy visszafogja az autót kissé a 15 ös felnin lévő gumi .Mert az előző tulajdonosnagy bunkó ballonos gumikat rakott rá .... 205/65 R15 Indulásnál mindig több gázzal kellett elindulni hogy ne fulladjon le az autó ,és az alufelni sem tetszett igazán kinézetre .Nagy nehezen szereztem a 16" felnikre 195/55 R16 os gumikat ,csere óta 1 esbe nem nagyon kell 1000 fordulat felé pörgetni a motort hogy elbírjon indulni ....Az autót mintha kicserélték volna jobban megy jobban lehet vele fordulni is ,igaz eddig sem fogyasztott sokat az autó 6 --6.5 liter átlagban .De zekután amit tapasztaltam megmerném kockáztatni hogy egy picivel csökkenni fog a fogyasztás is .Sokan ellenkeznek a 16" felniktől ,de szerintem még ez a határ G Astra-n .Nem nagy és nemis kicsi .Főleg ilyen méretű gumikkal .A Váltóméreten lehet vitatkozni ,tisztában vagyok vele . De nem akartam 205 széles gumikat alá semmikép .Még használni kell ahoz hogy több tapasztalatom legyen vele ,de eddig még nem bántam meg .
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Findzs #31297 üzenetére
Lényeg a szinhitelesség (jellemző gyári szin)
-(„mert már ahogy írtam is nem gyári állapotú mert pl. újrafényezett a karosszéria”)
Csak hogy ne off-oljuk a topikot.Maradjunk az opelnél,melynek tipusbetegsége a hátsó sárvédőív rohadása.Úgy döntöttem lecserélem.Hol fogok venni eredeti gyári szinrefújt hátsó sárvédőt,hogyan lehet nyomtalanul,festés nélkül a csere nyomait eltüntetni?
A cserével, a festéssel a gyári eredeti állapot nem változik,mert eredeti tipusú sárvédő,és a festék is (gyári) azonos szinű (jellemző gyári szinű),azaz szinhitelesMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Findzs
addikt
válasz mohabá 007 #31304 üzenetére
itt nemcsak egy elemet cseréltek fújtak le hanem egy komplett kocsit
persze, hogy nem tudják a gyári technika szerint lefesteni mert nem hiszem, hogy lepucolnák fémig aztán alapozó merítőbe raknák a kasztnit majd ráégetnének egy porfesték réteget a kemencébe stb. stb.
de csak, hogy a ladánál maradjunk
mint ahogy fentebb írtam az egész kocsit lefesteni egészen más
persze egy ladát anno nem hiszem, hogy merítettek volna, vagy égettek volna rá alapozót stb. de nem tudhatjuk, hogy:-le volt pucolva fémig a kasztni?
-aládolgoztak rendesen? amivel aládolgoztak az gyári minőségű volt? egyáltalán a gyárban kellett a csupasz fém kasztnit javítgatni? nem hiszem de a 40 éves kasztnit biztos kellett
-fullba lecsupaszították? beleértve a kárpitokat, üléseket, műszerfalat, motort, alvázelemeket, stb.
-biztos, hogy gyári minőségű festéket használtak?
-biztos ugyanolyan rétegrendet?nekem már volt olyan kocsim amit fullba festettek más szín miatt és persze a motortér meg a gumikéderek alatt nem fújták le
szóval az én szemembe egy újrafújt kocsi sosem lesz gyári állapotúegyszer egy korábbi g astrámba hátulról belém jött egy hülye több mint 500 ezer volt a javítási költség szakműhelyben (a megye legjobb karosszéria műhelye volt egyébként)
mondanom se kell utána már nem volt ugyanaz az autó egyszerűen látszott rajta a gyáritól eltérő állapot"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Calogero
addikt
válasz Findzs #31305 üzenetére
LADA sztorihoz csak annyit fűznék.
Hogy a 2 millás Lada ahogy láttam OT-s rendszámot megkapta amit nem osztogatnak csak úgy.
A vizsgán alaposan átnézik az autót főalkatrészek eredetiek, fényezést, az autót eredetét gyártástól a leendő tulajdonosig igazolni kell.Az adott autó annyit ér amennyit megadnak érte. Az én eladott autóm se ért 2,3 millát mégis elvitték.
Sőt új korába se ért 4,2 millát, de ennyi volt az ár és kész.
Az Insignia se ér 8 millát se a J Astra 5-6 millát. -
Findzs
addikt
most jöttem meg a szerelőtől mert húzott a kocsi egy kicsit balra
gondoltam futóművet kell állíttatni de kiderült, hogy kotyog a jobboldali valami (nem jut eszembe a neve)
9500 -ból megúsztam a cserét futóműállítással együttde kiderült, hogy a két első lengéscsillapítóm is haldoklik a toronycsapágyakkal együtt
a toronycsapágyak nem olyan drágák a sok az az első lengéscsillapító ugyanis darabja 25-30 ezer az olajsból ami most is fent van és még gyária kérdésem az lenne szerintetek lehet az olajos helyett gázosat rakni mert árban kb. a fele lenne
van esetleg valakinek tapasztalta erről a dologról?
miért ennyivel olcsóbb a gázos?[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Findzs #31310 üzenetére
közben találtam egy jó leírást a lengéscsillapítókról és tulajdonképpen már inkább csak a régebbi kocsiknak olajos az újaknak mindnek már gázos [link]
majd ha sor kerül rá akkor én is egyértelműen az olcsóbb gázosat fogom választani (ha összejön a pénz)
BaKeSZ87:
azaz kormányösszekötő gömbfej
kár hogy nem g hez való és már nincs meg
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gban
Közösségépítő
válasz Findzs #31311 üzenetére
Tudom, neked nem F van hanem G, de meg lehet úszni "olcsóbban" is.
pl.:
Opel Astra (F) első pár lengéscsillapítókFelújítva, szerelve, 1év garanciával: 14 000 Ft/pár.
Új "AL-KO" olajos lengéscsillapítókkal, 2 év garanciával, szerelve: 20 000 ft/pár.
( Az olcsó lengéscsillapító is jó megoldás lehet.)
Toronycsapágy: 2 000 Ft/db, toronyszilent 4 000 Ft/db
Szerelési idő: 50 percOpel Astra (F) hátsó pár lengéscsillapítók "AL-KO" új olajos lengéscsillapítókkal
Szerelve, 2év garanciával: 15 000 Ft/pár, Ha karaván: 16 000 Ft/pár
Szerelési idő: 30 percAnno a Kadetton szintén felújítottra cseréltem, 4 év múlva is simán átment a vizsgán.
Valahol Újpesten volt, azonnal cserélték, futómű lebontás nélkül (gondolom itt is hasonlóan csinálják, különben tovább tartana), valahol nem sokkal az Árpád út után kifelé a Váci út mellett ha jól emlékszem, de nem találom őket így hirtelen.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz soo277 #31314 üzenetére
Jaaa de most néztem, hogy az a 2.0 dízel az nem turbós...így már oké mert hirtelen, mondom egy 2.0 turbó dízelhez viszonyítva, hogy lehetne az 1.4 t azzal a nehéz kasztnival rakéta
Jó kis autó lehet és akkor ezek szerint az üléssel is kezdtek valamit a H hoz képest
Mondjuk a fogyasztás azt sokallom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31309 üzenetére
Jók az opelek általánosságban szerintem. A problémát én inkább ott látom, hogy kicsit identitászavarossá vált a márka. Régebben azért egyértelműen a vw-k alatt voltak árban/minőségben. Mostanában viszont az Insigniával meg a J astrával egy magasabb szegmensbe léptek. Szerintem ezért is hajlamosak az újságírók jobban lehúzni őket. Árban kb egy golf szintjén van az astra, technikában és minőségben viszont nem gondolom. Nyilván a fenntartása, szerviz, alkatrész olcsóbb, ezért fogynak jobban....de akkor is. Azért ha 6 millióért akarnék új astra mértű kocsit venni, valószínűleg nem a J astrát választanám
Ami még érdekes, hogy ha megnézem otthon a használt J astrákat akkor van egy csomó szívó benzines, ami ugye egy érv lehet a golffal szemben (mert ott ha jól láttam már nincs szívó benzin). Itt Németországban viszont szinte egyáltalán nincs szívó benzin....csak tsi vagy tdi.
Írom viszont mindezt úgy, hogy sose ültem a J astrába se a 7 es golfba, csak olvastam amiket írtak, vagy ismerőseimtől hallottam akik használnak ilyen autót.
Mod:
Amit kérdezni akartam még, hogy a 180 ezers szervíznél, van valami amire érdemes ránézetni/kicseréltetni az 1.7cdti nél? Olaj, olajszűrő, benzinszűrő, vezérlés és vízpumpa lesz cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
INMOTEP
őstag
Kérdésem volna a klíma szakértőkhöz .2 Napja használtam utoljára a klímát tökéletesen müködött ,tegnap lekellett vennem a lökháritót mert 2 oldalt csehül állt és sikerült szépen megis igazitanom...Most kapcsolom a klimát a kompresszor bekapcsol megy ,a fordulatszám mérőn is látom .Viszont a klímahűtő ventilátor nem kapcsol ! Ugye amint bekapcsolom a klímát annak is bekellene kapcsolnia ? És most nem hűt semmit sem ,gáz tuti nem ment el mert a klimakompresszor besem kapcsolna .Illetve amit észrevettem hogy kicsit megforgatva kézzel a klimaventilátor kattogó hangot ad ki ,mintha lenne benne valami ? Vagy széthullott benne a csapágy eddig bírta ? Egyébként Astra G 1.6
-
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31327 üzenetére
Hát de attól még van a golf, meg van az astra ha egy ekkora autót akarok venni újonnan, akkor ezeket tudom megvenni ergo vetélytársak. De persze ok, a golf7 frissebb konstrukció.
Ettől még elfogadnám az astra J gtct mert jó kis autó és jól is néz ki
(#31328) diablo1984: Ezt nem igazán értem? Ezen kívül nekem azt írta valaki youtubeon a huhogó hangos videómhoz (amit a kocsi ad ki nem én ), hogy az üzemanyag szűrő cseréjével megoldódott ez a probléma.
Most megnéztem, hogy a német használtautó oldalon mi újság az "arányokkal" elég meglepő
Na nem mintha ebből bármi nagyon mélyenszántó gondolatot lehetne levonni, de érdekes:
Opel astra GTC + xenon VS VW Scirocco+Xenon 225 VS 1249 db találat
Opel astra 2010 től (minden féle kiadás, kivéve a kombikat) VS VW Golf 2010 től (ugyan úgy minden, kivéve a kombikat) 7 807 VS 46 552 db találat
Azért ez elég durva plusz a VW javára......ha lehet ilyet mondani ez alapján, hogy javára
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
Van valakinek tapasztalata F astra szervósra alakításában? Milyen átalakítás kell hozzá?
Az világos, hogy kell szervós kormánymű, szivattyú, csövek és tartály. Na meg bele olaj.
De a kérdés, kell-e valami átalakítás a kormány oszlopon? simán rá lehet tenni a főtengelyre a generátor tárcsa mellé a szivattyúét? Ilyen részletek érdekelnének.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz Markizmark #31333 üzenetére
Nézz utána, mert úgy tudom, hogy a G Astra kormányműve bele applikálható és azon meg villanyszervó van, tehát nem kell vacakolnod a szivattyúval és a csövekkel.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
stefi76
tag
válasz Markizmark #31333 üzenetére
Egy éve nézegettem már, itt van egy fórum, amit eltettem kedvencekbe:
szivattyú+olajtartály, csövek - abból az egyik alapban a hűtő is - kormánymű, illetve 5-ös vagy hatos bordás-szíjú tárcsa a főtengelyre és a generátorra az alapján, hogy milyen van a szivattyún.
GSI-ről való sima ékszíjas a buktató, mert olyan dupla-ékszíjas főtengelytárcsa némely blokkokra nincs - a nincs azt jelenti, hogy nem kompatibilis a tengelyvéggel - ami általában az F-astrákban vannak, viszont a sima-és az 5-ös-6-os bordás ékszíjtárcsa meg variálható és cserélhető ugyan azon a blokkon.
Nagyjából ez a helyzet, de ott a linken a részletes cucc.
Kormányoszlop meg marad, ott nincs buhera.szerk. hehe, a link lemaradt:
[link][ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #31338 üzenetére
Igen, abbol volt valami 6x LE, the real tetü. Mint az Astra 1.4: egyik se megy, csak a VW nem eszik.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31332 üzenetére
jaaaaaaaaaaajajaj nekem minden benzin amivel megy egy autó de igen, gázolaj szűrő van a traki motorban
(#31337) zolikaDB : Hát igen, csak nekem ez így első blikkre nagyon furcsa volt....nekem a 2ezres dízel az egy vagon nyomatékot és 140-180 lóerőt jelent
-
Declare
őstag
válasz KillHates #31343 üzenetére
Ez a kérdés nagyon tetszett Csak érdekes, hogy nem egy kisállattartó topicban beszélgetünk
Lekopogva apróságok. Ez az EGR koszolódás, ami ugyan itt az elmúlt pár ezer km autópályázás alatt eltűnt,és július óta nem is jelentkezett, de azért azt a szelepet kipucoltatom.
A másik az elektromos rendszerben valami szerintem nem 100%. Azt néztem múltkor, hogy kb egy 10 perccel azután hogy nincs piszkálva (akár bezárva, akár nyitva hagyva), szépen megszűnik minden fogyasztás teljesen. De pl az első középső térképolvasó világítás addig folyamatosan fogyaszt egy picit (ezt amióta kicseréltem az izzókat LED re, azóta lehet látni, hogy egész halványan de világít).
Szóval ezt az elektromos rendszert majd jó lenne valakivel megnézetni, de akkuval, meg indítással nincs bajom az új akku óta.
Fogyiban 5,8 az átlag, amióta nálam van, teljesen jó.
Most majd kap jó kis prémium Liquy Moly dexos 2 es olajat, meg egy olajcsere előtti belső motortisztító adalékot, illetve egy üzemanyaghoz tölthető ilyen fúvóka/befecskendező tisztító lötyit is ugyan csak a Liquy Molytól. Aztán szűrő cserék és kíváncsian várom lesz e valami észrevehető kis különbség akármiben is
Neked sincs más olyan ötleted, amit most 180 ezres szerviznél érdemes lehet megnézetni/ cserélni a kis Singeren?
-
őstag
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #31347 üzenetére
Akkor újabb hülyeség az opel átvizsgálási tervében.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen