- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Philips LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz ArthurShelby #104448 üzenetére
Nekem is messzire elér a jele, ezért is állítottam be hogy 45 mp után zárjon vissza ha nincs ajtónyitás.
Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
Szelepfedél sztorikhoz csak annyit, hogy az új utángyáriakkal óvatosan. Látszólag az enyém is jó volt (Dr Motor, cromax), aztán 800km alatt eltűnt fél liter olaj és nagygázra köd lett mögöttem, rendellenesen alacsony volt a fogyasztás (6 liter, 1.8 B zafi) és néha nagyobb gázra becsörgött ami a szegény keverékre utal -> légtömegmérő után szivta a falsot a szelepfedél alól, de csak terhelés mellett.
Legtöbb hozzáértő szerint szelepfedélből csak gyárit.
Szóval padlózásnál nézzetek a tükörbe.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ArthurShelby
addikt
Ezt hol tudod beállítani?
Csak azért kérdezem, mert már volt olyan, hogy magától bezárt és benn volt a kulcs, és fogalmam sincs milyen szabály alapján csinálja (mikor zár be magától, és mikor nem).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
csoszogi
tag
válasz ArthurShelby #104455 üzenetére
Én ezért nem merem soha a kocsiban hagyni a kulcsot, egyből zsebre vágom, amint kiszállok. Van másik, de az a feleségemnél van a város túloldalán
-
bul07
nagyúr
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gban
Közösségépítő
válasz ArthurShelby #104455 üzenetére
Vehicle settings - Remote locking, unlocking, starting - Auto relock doors
Szerintem ez az. Mert van egy másik, a Power lock doors alatt, az Auto door lock, szerintem ez zár elindulás után.Postázást nem vállalok.
-
Ferrari fan
tag
válasz Ferrari fan #104459 üzenetére
Kovácsautónál a beszállítót jelölik ezzel, most válaszoltak az emailemre ..
-
addikt
válasz Ferrari fan #104460 üzenetére
Én is úgy tudom, h ugyanaz a termék csak más áron...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
szebe
őstag
válasz Dorian #104447 üzenetére
Csak esztétika, de szépen meg fogja enni így az idő a dobot is.
Ha majd úgy érzed a hangján, hogy nem tetszik (értsd, hangosabb), akkor lehet cserélni is."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
KisTücsök
addikt
2.2 16v Vectrahoz olaj cserére 30 000 km-ert ír a könyv. Eddig 10 000 km-enként volt cserélve. Tartsam ezt vagy mehet 30k körül?
-
JanR
addikt
válasz KisTücsök #104464 üzenetére
Nekem akármelyik márka írhatná a 30 ezer kilométert, akkor se várnám meg.
10-15e. között egészséges lecserélni. Szakik is azt mondják a 30 ezer akkor lenne reális, ha lecseréled az olajat és utána mész 30 ezer kilométert pályán, megállás nélkül 1 tempóban.Ha van rá lehetőséged, inkább tartsd meg a 10 ezer körüli olajcserét. Szerintem.
-
ncc1701
veterán
válasz KisTücsök #104464 üzenetére
Ez vicc, vagy komoly? Mert viccnek durva lenne.
Semmilyen autónál, semmilyen márkánál, sehol sem bír többet az olaj tartósan 10-15ekm-nél. Csak városban, rövid utakon használt autónál 7500km. Csak akkor érdemes a 30e periódust tartani, ha új az autó, és garisan, max 3 éves korában, 100ekm alatt el is adod. Szopjon vele a következő tulaj alapon.
Én még az automata váltó olaj felét is cserélem minden motorolaj cserénél. Ami az insigniámnál 5-6ekm körül van, mert nem fut többet egy évben. Pont nem az a 15eft fog a földhöz verni.
-
Tikakukac
titán
válasz KisTücsök #104468 üzenetére
Vannak még apróbetűs részek is szerintem a környéken.
A 30k km ha te 1500km-es etapokban nyomod még okés is lehet. Az 500m-es indulok és leállok vs pályán elugrok a németekhez 3 naponta nem ugyanaz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ncc1701
veterán
válasz KisTücsök #104468 üzenetére
Elhiszem, de azt a managerek írják azoknak, ahol számít az, h a flottában az új autóknál mennyibe lesz a tervezett karbantartása az első pár évben, míg lízingelik.
Van még pár ilyen alapvetés. Sok gyártó nem ír elő tervszerű váltó olaj cserét, mivel az "élettartamra" van tervezve. Kinek, mi az élettartam, ha megkérdezel egy váltó szerelőt erről, akkor simán mondja, h max 60ekm/4év.
Fagyálló plö max 10 év. Fékolaj sztem max 2 évente cserés.Vadi új swiftemen 40ekm a váltó olaj periódusa, és hát olyan olaj jön le belőle, amire már simán rámondja az ember, h ideje volt.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Tikakukac #104472 üzenetére
az, de eléggé elmentek az árak: 2007 körül B Zafirákat nézegettek kolléganőék és azt mondta, hogy most 1.5-2 körül voltak 1-2 hónapja ez meg azért újabb, állapota se akkora zsákbamacska a leírás alapján...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Erno1219
újonc
Sziasztok egy kis segítség kellene adott egy Opel vectra b 1.6 16v hol talalom a hűtőventilátor előtét ellenállását? (Mindent kicsereltem mar a kocsiba vezerles vizpumpa osszes jelado hogombak termostat mindent atmosattam a huto rendszert es meg mindig azt a jelenseget produkalja hogy a varosban vagy dugoban felmegy a viz 100 fole es a venti csak a pirosba kapcsol.) Valaki?!
-
Erno1219
újonc
Sziasztok van egy opel vectra 1.6 16v azt produkalja hogy a varosba erve vagy dugoba felmegy a vizhofok 100 fole es csak akkor kapcsol a venti kicsereltem mar (termostat,osszes hojelado,hogomba,uj vezerle vizpumpaval,huto atmosas minden megvolt)de a jelenseg meg mindig ugyan az gyanitom h a hutoventillator elotet ellenallasa kiment. Azt tudja e valaki hol talalom ?
-
tag
Sziasztok!
Az utóbbi néhány hétben a reggeli hidegindításnál egyre hosszabban kell gyújtást adni, hogy induljon a kocsi (Astra K 1.6 CDTI 110le - B16DTU).
Tegnap rátöltöttem az akksira (2 éves Rocket márkájú), kb. 20 perc alatt teljesen feltöltötte, minimálisat kellett csak rátölteni. Utána pöccre indult, ma reggelre ismét kb. 4-7s kellett neki.
Mindig csak hosszabb állás után(fél nap) van ez. Ingázok napi 2x65km-t így a generátornak elvileg van ideje tölteni.
Lehet valami az izzítógyertyákkal? vagy csak simán halódik az akksi? (az automata akksitöltő a töltéskor felment 13,2V-ig majd amikor végzett beállt 12,9V-on). Köszi a véleményeket.Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
addikt
Igen, a feszültség (V) az csak az egyik része a dolognak. Ha gyengül az akku akkor az áramerősségét (A) is veszti, így nem fog (megfelelően) indítani - holott még a feszültsége megvan. Úgynez volt nálam is. Koppra töltött akku ~1 hét múlva már nem nagyon akart indítani pedig a töltő szerint rendben volt - 5k-s gagyi lidl-is / parkszájdos / vagyhasonló márka
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ncc1701
veterán
válasz body007 #104487 üzenetére
Dízeleknél fontos az indítóáram, amit le tud adni. Eleve izzításra nagyon sok amper megy el, ha akkor beesik nagyon az akku feszültsége, az már gond lehet. Simán lehet, h egy akku volt mérővel még ok, de áramot nem tud eleget adni, ezért kell elvinni a kocsit akkus céghez, akik rámérnek, megmondják, h mennyi %-os az akku.
-
tag
Köszi a válaszokat. Akkor benézek egy akkushoz vele.
(igen, 5k-s lidl töltővel töltöttem, nincs rajta amper kijelzés )
Hány %-os akkunáll illik cserélni?Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
,
addikt
válasz Erno1219 #104490 üzenetére
Túl sok minden nem okozhatja, hogy x hőfok esetén nem kapcsol be a venti, mert annyi csak az egésznek a működése leegyszerűsítve, hogy x hőfok elérése esetén a hőgomba küldi a jelet a vezetékeken keresztül a ventinek, az meg bekapcsol. Ebből kifolyólag mindössze 3 dolog jöhet szóba:
- gomba
- vezeték
- venti (az előtétellenállás és a venti egy egység, külön nem megvásárolható, csak egyben)A gombákat már cserélted azt írtad, illetve egyébként is ellenőrizhető a gombák hibája, mert ha manuálisan (pl. egy csavarhúzóval) zárod rövidre azokat az érintkezőket, amikre a gomba küldené a jelet, akkor ugyanúgy be kéne kapcsolnia a ventinek. Ha így se kapcsol be, illetve eleve a gombákat is cserélted, ezt a hibát egyértelműen ki lehet zárni.
Marad a vezeték vagy a venti.Itt szintén tesztelhető/kimérhető a dolog pl. egy multiméterrel, hiszen amikor a gomba küldi a jelet (vagy te küldöd manuálisan rövidrezárva a megfelelő érintkezőket), akkor a túlvégen, tehát azon a csatlakozón, amit a ventire csatlakoztatnál, ott a "jelnek" szintén meg kéne jelennie. Ha ez nem történik meg, akkor nálad is vezetéksérülés lehet a hiba okozója, mint nálam. Ha nem akarsz méricskélni, vagy szerelőhöz vinni az autót, akkor marad a venticsere, és ha úgy sem jó, akkor kizárásos alapon már csak a vezetékekkel lehet a gond.
-
bexinho23
őstag
válasz bexinho23 #104429 üzenetére
Kiderült mi a zaj forrása. A kartergáz csőnél van egy elektromos alkatrész, "?szabályzó/szelep?", amit ha lehúzott, akkor megszűnt a kattogó hang, amint visszadugta, ismét hallható volt. Azt mondta, ha a hang nem zavar, akkor ne foglalkozzak vele, mert semmiféle problémát nem okoz.
Mivel nagyon sokan vártak rá, és én is munkába siettem, így nem nem volt időm kérdéseket feltenni. Tudnátok abban segíteni, hogy mi a neve annak az elektromos alkatrésznek? -
user2
csendes tag
Sziasztok!
A fentebb említett (sajnos a hozzászólást egy modi törölte, mivel hirdetni tilos.....*) Astra valóban a lambda-szonda hibája miatt "kapcsolta fel" a motorellenőrzős lámpát. Már úton a cseredarab. Hozzátartozik, hogy pár éve vissza-visszatérő jelzés érkezett a "lassú reakció idő"-ről, de gondot sosem okozott. Remélem, a csere után rendben lesz.
OFF:
Valamiféle fórumszabályzat hol érhető el? Kerestem, de csak topic összefoglalót és ÁSZF-t találtam, de ezekből nem tudtam kihámozni, hogy tilosban járok.... Mondjuk mindegy is, egyelőre úgyis marad a jószág, hogy lássam, tényleg rendben van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Philips LCD és LED TV-k
- Politika
- Apple asztali gépek
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest