- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz KisTücsök #104468 üzenetére
Vannak még apróbetűs részek is szerintem a környéken.
A 30k km ha te 1500km-es etapokban nyomod még okés is lehet. Az 500m-es indulok és leállok vs pályán elugrok a németekhez 3 naponta nem ugyanaz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ncc1701
veterán
válasz KisTücsök #104468 üzenetére
Elhiszem, de azt a managerek írják azoknak, ahol számít az, h a flottában az új autóknál mennyibe lesz a tervezett karbantartása az első pár évben, míg lízingelik.
Van még pár ilyen alapvetés. Sok gyártó nem ír elő tervszerű váltó olaj cserét, mivel az "élettartamra" van tervezve. Kinek, mi az élettartam, ha megkérdezel egy váltó szerelőt erről, akkor simán mondja, h max 60ekm/4év.
Fagyálló plö max 10 év. Fékolaj sztem max 2 évente cserés.Vadi új swiftemen 40ekm a váltó olaj periódusa, és hát olyan olaj jön le belőle, amire már simán rámondja az ember, h ideje volt.
[ Szerkesztve ]