- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tamagocsi123 #101293 üzenetére
Azt az olvasnivalót én írtam neked a jól működő fűtött termosztátról. Köszönöm szépen, hogy megtiszteltél azzal, hogy elolvastad.
Valszeg azért indul el a ventillátor,, mert nem kap áramot a fűtőbetét. Ha nem fűt, a termosztátba hideg marad a víz, nem nyit a hűtő felé. Így csak a kis hűtőkör működik, ami hamar túlmelegszik, a jeladó adja a hőfokot az Ecu-nak az meg kapcsolja a ventit.
Nem mindenhez kell műszer. Ha nincs műszered, csak annyit kell csinálnod, hogy lehúzott csatival, figyelve teszel egy kört. Ha a szitu ua mint rádugott csatival, meg lesz a hiba helye.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )