Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoltanz

    nagyúr

    válasz zoltanz #3933 üzenetére

    Hozzá tartozik Xbox -on kötelező a minimum 2x AA tudtommal.
    PS -en pedig néhol van:

    Az eljárás mondjuk nem olyan új, és a hivatalos neve Morphological Antialiasing. Ez nagy vonalakban annyit tesz, hogy az egyes pixelek analizálásával, azok eltérő világosság értéke alapján bázisvonalakat képeznek (Z, U és L idomok), majd ezeket az éleket köztes színek rászámolásával vagy elmosással tüntetnek el. A módszer annyiban érdekes most, hogy erre a Cell processzor egyetlen SPU-ját használták fel.
    Teljesen különállóan futó post-processingről van szó. Optimális körülmények között a végeredmény pedig megfelel egy 16x multi-sampling anti-aliasingnak, ami még a mai átlagos gamer PC-s videokarikat is megfekteti egy 720-as natív felbontás esetén.
    A két, még finomításra szoruló dolog az, hogy az edge detect beleharapdál például a feliratokba és egyéb, kisméretű de kontrasztos alakzatok széleibe, valamint az azonos világosság értékű, de más színű pixelek között nehezen tesz különbséget.

    Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

Új hozzászólás Aktív témák