- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1101 üzenetére
Mekkora ingadozást bír a készülék? Nem lesz baj a 11V - 14,5V tartományból? Bár, gondolom valamennyire csak stabilizálja!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1103 üzenetére
Hat, az 5Vos resz az 5V se tobb se kevesebb. A 12 voltos resz meg mindegy, mert minden bedughato cuccnak sajat tapja van altalaban 9-28vig elmennek
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Akkusaga:
Simsonban tönkrement az akkum. Gondoltam egy kicsit ráteszem a okos töltőmre.
Tapasztalatok. Első két töltéskor gyorsan "feltöltött" utána 0,3 terhelőárammal pár száz mAh-t lehetett kiszedni belőle. Ja, egyébként a töltő 14.7V-nál "kiakadt" és 0.1 - 0.2A töltött. Szóval nem jelezte, hogy fel van töltve, én lőttem le. Akkor is 1000 mAh alatt maradt a kapacitás, akkor is ha egy napot volt rajta.
Eddig 0.3 A volt a töltőáram. Aztán megemeltem a töltőáramot 0,6A-re, a terhelő áramot pedig 1A-re.
Egy napos töltés után (itt sem fejeződött be ) kisütéskor már picivel többet tudott az akku (mérve) mint a kapacitásának a fele (olyan 2800 mAh). Most mást kell töltenem, de még majd szórakozok vele.
Retro
-
csabyka666
addikt
ETZ fékbetétekről mik a tapasztalatok? Tudtok javasolni egy típust, ami bevált? Nem érdekel, ha utángyártott, csak fogjon rendesen, és ne csikorogjon.
Most már elértem addig a Brembo nyereggel, hogy félelmetes az első fékem, tényleg szuper, nagyon jól fog, viszont egy picit hozzáér a tárcsa a betéthez, és ilyenkor fülsiketítően csikorog. Illetve fékezésnél is visít. Felnéztem netre, és ezeket találtam. Egyik sem annyira drága, hogy ne adnék ki pénzt rá, viszont érzésem szerint nekem az első, legolcsóbb betétem van (nekem is ilyen fehér "vackok" vannak benne).
Ezek közül jó lenne valamelyik szerintetek?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1107 üzenetére
az enyémbe a 2.341Ft-ost vettem,szárazon fütyül mint az ikarusz
BAZINGA!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1107 üzenetére
Nekem meg valami 1500 Ftos van, szarazon jol fog, nedvesen eleg szar. Cserebe semmi hangja nincs.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
csabyka666
addikt
Hát köszi a válaszokat, egyik sem túl jó hír. Nekem fog mindig, a fékhatásra sincs panasz, de a hangja...az valami borzalmas.
A Zsigulin megszoktam, hogy csikorog a betét, de az ETZ-n nem szokott. Egyszer elkezdte, azóta zenél nekem folyamatosan. A tárcsám is aláfut egy szabályzásnak, mert már elég sokat szarakodtam vele, de képtelen vagyok úgy beállítani a féket, hogy ne karistoljon. Ma is órákat reszelgettem a betétet a tárcsa válla miatt, hát nem tudom, lesz-e eredménye.
Lehet kérdeztem már, de szerintetek egy főfékhenger megér 5000 forintot? Ennyi lenne postával együtt. Használt, eredeti DDR-es, fékkar nélkül. A srác elmondása alapján nem ereszt sehol, viszont az enyém már nemcsak a fékkarnál, hanem a tartály oldalán is könnyezik...cserés lesz valószínűleg.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1110 üzenetére
Tartaly alatt van egy o gyuru az adta meg magat. Tobb bosszusag a csereje mint az alkatresz ara.
Szabalyoztatast gondold at! Tobbszor jatszik a jobb volt mint lett ... Ha egyszer szabalyoztattad, utana mar csak egy masik megoldas.
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1111 üzenetére
Na várj, most nem értem, hogy mire írtad. A tartály alatti O-gyűrű cseréje macerásabb, mint egy új (vagyis használt, de nem folyató) tartály vétele és beszerelése?
Azt nem tudom, megér-e nekem (és egyáltalán) 5000 forintot egy fékkar nélküli főfékhenger...
A szabályoztatással kapcsolatban, nem tudom, enyém volt-e valaha szabályozva, nálam biztosan nem, előtte meg jó kérdés. Eléggé hullámos, barázdált a felülete, és üt is kicsit, de nem tudom, ezt ki tudják-e venni belőle.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1112 üzenetére
Az O gyűrű cseréje miatt le kell ereszteni az olajat, ettől levegős lesz a rendszer, letekerni a tartályt és cserélni az gyűrűt. A gyűrű 50 Ft, a szerelés szívás erre értettem
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1113 üzenetére
Ja vagy úgy. Na nekem valószínűleg a karmantyú is ereszt, szóval cserés lesz a főhenger. Annál is inkább, mert 2000 forintért találtam egyet, remélem működik...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1114 üzenetére
Várod a csodát, de ingyen kenyér nincs.
Jó sokat nem mentem még a csináltatott tömítésekkel (3000 km) de meg se pisszen. A két tömítés együtt egy ezres volt.
Néha nem értelek, de ahány ember, annyi szokás.
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1115 üzenetére
Az is jól hangzik, igaz. Végülis nem baj, ha van tartalék tartály.
Hadd kérdezzem meg, hol csináltattad a tömítéseket? Mert a motoros boltba inkább be se megyek, a karmantyús sztori után.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Huhú, ma sikerült vennem 90 centis fékcsövet! Igaz, majdnem 3000 forint volt, de sokkal rugalmasabb, mint az előző.
Ez talán elér majd a Brembo-ig.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Üdv!
Megérkezett a főfékhenger, ránézésre eléggé egyben van, a festék is épnek tűnik, szóval szerintem nem folyatott korábban. Persze egy alapos pucolás kijár neki, amihez én a jól bevált Brigéciol + víz kombóra gondoltam.
Persze nem akarom, hogy a tömítéseket megegye a tisztítás, így szét kell előtte szednem. Kérdésem: hogyan kell kijönnie ennek a rudazatnak, amit a fékkarral nyomkodok?Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1118 üzenetére
Ha gyárias és még senki nem szedte szét, akkor a nyomórúd körül lenni kell szivacsnak, ezt ki kell venni, aztán a tömítés előtt van egy biztosító gyűrű, ezt ki kell piszkálni. Ha kivetted a gyűrűt akkor szinte magától ki kell csúsznia (rugó nyomja ki).
Figyelem a rúd végén NEM SZABAD MEGFOGNI FOGÓVAL és úgy ráncigálni ki, mert a felület vége megsérülhet és nem tömít tovább!
(ha szétszedet cserélni illene a tömítéseket, hiszen szétszedéskor sérül a legtöbbet egy tömítés, magyarán, biztos szét akarod szedni?)
Tisztítás, semmiképpen nem engednék vizet a közelébe (korrózióveszély)! Kizárólag féktisztítóval tisztítanám kívül, belül!
Ui: A régi féknyerget, és főfékhengert nem akarod eladni?
[ Szerkesztve ]
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1119 üzenetére
Na igen, utólag gondolkodtam én is (persze nem szedtem még szét), hogy először inkább megpróbálom így működtetni, mert ha folyat, így is úgy is szét kell szednem. Aztán meg ugye honnan szerzek normális tömítést, illetve karmantyút? A nyereggel is csak a szívás volt...
Hm, féktisztító? Nem tudom, azzal nem csinálom ki a gumi részeket?Ha összejön a projekt, akkor természetesen eladó lesz a főhenger, féknyereg, két darab fékcső, csavarok, karmantyúk (a használt eredeti és a hulladék új), szóval minden, ami nem kell nekem. Természetesen elővásárlási jogod van, ha érdekel.
MOD: A főhengerhez 14-es és a 15-ös alkatrészeket nem tudom adni, mert azt nem kaptam az "újhoz".
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1120 üzenetére
Miért csinálnád ki? A gyártó gondol arra, hogy azzal fogod tisztítani.
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1121 üzenetére
Gondolod? Bár, szétszedés nélkül máshogy nehezen menne. Befújom hát azzal, aztán meglátjuk, megtisztul-e. Próbáltam kézzel benyomni a dugattyút, de meg se mozdult, remélem ez normális.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1122 üzenetére
Ha nincs nyomás a rendszerben elméletben rugó ellenében be lehetne nyomni, de mindegy, az a lényeg, hogy karral be tudd nyomni
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1123 üzenetére
Hát bízom benne, hogy menni fog.
A héten tervezem, hogy összerakom, de ha már úgyis le kell vennem a fékkart, akkor lefestem, mert eléggé ramaty állapotban van.[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1124 üzenetére
Festeni felesleges, nem tartós. Porszóratni kellene (nekem a Simsonnál pl ingyen csinálták ).
Retro
-
Acef
addikt
válasz csabyka666 #1122 üzenetére
Hi!
Szárazon, erőkar (fékkar) nélkül
Szerintem tedd fel a fékkart, és oljozd be, ha mozgatni szeretnéd[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1125 üzenetére
Na arra nincs lehetőségem. Egy próbát megér az akril festék, aztán max leveszem újra, és keresek majd valakit, aki ért az ilyesmihez.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
-
csabyka666
addikt
Szerintetek tölthetem úgy az ETZ akksiját, hogy nem veszem ki a motorból (tehát nem veszem le egyik sarut sem)? Van két kivezetés a deklinél, valószínűleg az oldalkocsi miatt, és azt használnám töltésre (banándugóval), mert attól tartok, abban vásik el a motor, hogy mindig kiveszegetem az akksit...
Szerintem nem károsodna sem az akksi sem a motor, de azért érdekelne a véleményetek, szerintetek is járható út lenne úgy tölteni?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1129 üzenetére
Én sosem vettem ki, csak a deknit vettem le Töltés előtt ellenőrizd a folyadék szintet!
Azért az a csatlakozót vizsgáld meg, hogy közvetlen megy-e az akkuhoz!
[ Szerkesztve ]
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1130 üzenetére
A biztosítéktábláról jön le, pontosan ugyanannyit mérek rajta, mint az akksin, gondolom onnan jöhet. De oké, megnézem. Kényelmesebb lenne, mert elég zsúfolt az enyém, főleg hogy 8Ah-s akksim van, még kevesebb a hely.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
Sziasztok.
Na kicsit simson-os kérdésem lenne.
Naszóval fateromnak vettem egy B51S szimót. Index van rajta,6V-os a rendszer. Akkut nem kaptam vele,de tesztelve lett,tehát villognak az indexek. viszont a dekninél látom hogy csak indexrelé van,fesszabályzó az nincs. Szinte haveri körbe senkinek nincs 6V-os indexes mocija ezért nem tudom megnézni senkiét se,hogy hogy van a bekötése. Ezekben nem volt gyárilag sem fesszabályzó? 6V-os rendszer annyira nem tölthet menet közben? tehát nem lesz baja az akksinak ha veszek bele és így bedobom szabályzó nélkül?BAZINGA!
-
Retro DJ
aktív tag
-
teko99
tag
hmm. na tettem bele 6V-os égőt,mert 12-esek voltak benne. 6V-os rendszer.
De a 6V-os égőkkel is halványan világít elől/hátul. ha a hátsót kivettem,akkor az első izzó erősebben világított.
Mi veheti le ennyire az áramot szerintetek?BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
A 6V az ennyit tud sajnos. Nekem S51B-m volt (van), és a világítása tényleg botrányos. Az akksinak nincs köze hozzá, ezek a motorok - úgy tudom - nem akksiról világítanak, az csak az index meg a duda miatt kell bele.
A hátsót kivéve az első erősebben világít? Úgy tudom, külön körön vannak, nem értem, hogy világíthat erősebben, hacsak nem azért, mert kevesebb terheléssel kevésbé fogja a motort.
Ennek a megoldásnak nagy hátránya, hogy ha nincs fordulat, akkor nincs világítás se, épp hogy csak pislákol. Nem véletlenül tértek át akksis világításra, és persze 12V-on.
MOD: 6V-os rendszerbe 6V-os izzó kell, a 12-eseket kivágja. Én is próbáltam, tettem 12V-osat az első lámpába, olyan erős fénye volt, hogy felszárította az aszfaltot, de kb 4. fokozatig se kapcsoltam fel, és kivágta.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1138 üzenetére
Igen ezeket amiket leírtál tudom. de itt tényleg csak parázslik a 6V-os égő elől/hátul is.
Ha a hátsót leveszem,akkor az első erősebb,de ez világításra sötétben még nem lenne alkalmas annyira gyenge.
Átnéztem a vezetékeket,nincs velük gond,így mostmár csak a tekercsre tudok gondolni,de ezt haverral műszerrel kiméretem.Az akksi tudom hogy csak az indexekhez való,de így hogy nincs benne fesszabályzó így még nem vettem bele. Bár ahogy néztem az alaplapról amik feljönnek vezetékek,csak egy vezetéken jön áram,és az van szétosztva a két égőre.
BAZINGA!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1138 üzenetére
"Nem véletlenül tértek át akksis világításra, és persze 12V-on."
12V-on sem akkus a világítás, nem is tudom, honnan gondolod.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Mester, a hátsó lámpa (és a féklámpa) a töltő és világítótekercs 59B pontjáról működik. Féklámpa direktbe kötve, a hátsólámpa pedig a töltőberendezés fojtótekercsén keresztül.
Ha nincs fojtótekercs, akkor a megfelelő teljesítményű izzót nagyon hamar tönkreteszi a felfutó feszültség (pláne, ha nincs töltés).
A 12V-os változatnál kapható 42W-os tekercs, amiről megy az első izzó (35W), a hátsó izzó (5W), és a két műszerfal világítás (1+1W). Így névleges terhelés esetén nem tud felszökni az égbe a "termelt" feszültség. Abban az esetben, ha kiég a pl. hátsó izzó, akkor van a motorban egy EWR nevű szerkezet ami megvédi az izzókat, hogy túl nagy feszültség jusson rájuk, kapcsolástól függően max.14.4V, de ennél még nem mennek tönkre az izzók.
A Yamaha (vagy Honda?) 3KJ jelű szabályzója ugyanezt valósítja meg olcsóbban. És 12V rendszer esetén töltőelektronika is.
Retro
-
csabyka666
addikt
Na, RetroDJ válaszát olvasva eszembe jutott, mi volt az enyémmel!
teko99 kolléga írta, hogy nincs töltőberendezés a mociban. A fojtótekercs viszont a töltőberendezés része, 4 kábel jön ki belőle, ebből 2 kábel a fojtó, 2 pedig a töltő résznek kell. Szóval ha van akksi, ha nincs, ez mindenképp kelleni fog - a hátsó lámpa miatt.
Nekem anno sorra vágta ki a Simson a hátsó izzókat, mert tönkrement a fojtótekercsem, és felszökött a feszültség a hátsó izzón. Mivel nem volt másik ilyen töltőberendezésem, simán csak átkötöttem a töltő részt (sorba a hátsó izzóval), és úgy már nyélgázon sem engedte 7V fölé a feszt. Azóta nem volt panaszom a hátsó izzóra.
Az, hogy miért halvány az első világításod, jó kérdés, de így első körben arra gondolok, hogy a tekercs teljesítménye nem elég neki. Enyémbe pl. 6V 35/35W-os izzó van elöl, és a tekercsem is ehhez való (az értékét most nem tudom), de ha neked a gyengébb fajta tekercsed van, akkor kisebb "wattú" izzó kell az optimális működéshez, mondjuk 25/25-ös. (Úgy tudom, 15-25-35 (később talán 45?) wattos izzókkal szerelték ezeket a Simokat.)
A trükk az, hogy a világítás ezeken a Simsonokon terheléses szabályzású, tehát úgy kalibrálták gyárilag a tekercset, hogy egy adott(!) teljesítményű izzó pont annyira terhelje le, hogy az üzemszerűen működjön. Egyszerű, buta megoldás, de legalább működik. Ha egy kis teljesítményű tekercsre teszel nagy teljesítményű izzót, akkor csak pislákol (vagy talán még a tekercs is leég), ha viszont egy nagy teljesítményűre teszel kis teljesítményű izzót, akkor erősen világít, de kivágja hamar (ez volt nálam). A féklámpa azért más téma, mert bár direktben kapja a teljes feszt, de - szerintem - beleszámolták a mérnökök, hogy egyrészt fékezésnél úgysem húzod a gázt, másrészt pedig jóval ritkábban nyomja az ember a hátsó féket mondjuk az első izzó használatához képest.
Hú, de sokat írtam. Remélem nem tévedtem, de ha mégis, javítsatok ki.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1143 üzenetére
Elől 6v15W,hátul 6v5V van,és tényleg csak izzik,teljes gázadáson is. Tehát biztos a tekercsel lesz a gond,nade ezt meghagyom havernak,majd kitapogatja műszerrel pontosan hogy mi is a helyzet. Na majd ha lesz fejlemény válaszolok.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1145 üzenetére
Olvasólámpa.... egyébként nem csak a tekerccsel lehet baj sajnos.
Mára a Simók lendkerekei eléggé hektikus állapotban vannak. Először a világításon látszik meg, később a gyújtáson is. Gyengül az állandómágnes és hiába jó a tekercs csak pislákol az izzó.
Meg lehet próbálni megdelejeztetni a lendkereket (Budapesten a Borsmagnet csinál ilyet).
A műszeres vizsgálat felesleges mert terhelten majd felszalad, terheléssel meg nincs elég fesz, ezt pontosan mutatja majd az izzó is.
Retro
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #1146 üzenetére
na igen,de ez tényleg szó szerint nem világítás se elől/se hátul,csak alig látni hogy az izzószál izzik.
Viszont csak egy vezetéken jön fel áram a gyújtástól,és arra a vezetékre van rákötve(blankolva) a hátsó égő is. B51S mociknál nem külön jön az áram előre/hátra égőkhöz.? Lehet hogy ez lenne a baj. Mert ha csak egy égőt,mondjuk az elsőt rakom be akkor az viszonylag világításnak mondható,de ahogy rádugom a hátsót is,onnantól kezdve csak halványan izzik a szál,teljes fordulaton is.
ja és szerintem a töltéstekercs vagy rossz,vagy nincs ráforrasztva a tekercsre,mert ott nem jön fel áram.
BAZINGA!
-
sdavic01
tag
Üdv. Jeladós gyújtásom van és ha túlmelegszik akkor 3500-as fordulat után leáll a gép. Mit kéne szereznem h pontosan visszaállítsam a gyárit?
-
teko99
tag
HelloBello.
Na kiderült hogy a simónál a töltőtekercs halott,a világító pedíg eléggé gyenge,így cserélve lesznek de 6V hejett 12V-ra.
Ő szerintetek ha az etz-be teszek előre kék halogénégőt,azért szólnak a zsernyákok?
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest