- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
it Kínában a túlkészletek miatt számítanak fokozódó árháborúra az EV-piacon. Nem minden régióban száguldanak az EV-k eladásai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Ha van feles 20k-d, szerintem jó vétel. A használt, de eredeti cuccok pedig összehasonlíthatatlanul jobbak az utángyártott szemeteknél.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Petipapa17
csendes tag
válasz csabyka666 #601 üzenetére
Én Record félszintetikusat használok és teljesen meg vagyok vele elégedve. Nem füstöl nem olajos a kipufogó, a többi otthoni kétütemű is szereti és csak 1290Ft literje. Itt a webshop link: [link]
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz Petipapa17 #602 üzenetére
Én használtam félszintetikus Husqvarna olajat, hát eléggé füstölt vele... Igaz, a karbidugulás is közrejátszhatott ebben.
Igen, ez FC-s, hát határeset.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
Na vettem a gépezetbe egy Brisk N17C gyertyát.
A karbim épp néztem hogy jól lehet belőve,mert nekem is szép őzbarna a jelenlegi gyertya is,nem olajos,koszos..Apropó. valamiért az üresjelzőm nem világít. Már amikor hozzám került akkor is ilyen volt.
Csak akkor világít,ha a váltókart fölfelé húzom,és amikor már érezni hogy "kemény" akkor világít.a gyújtás felől ami van jelző,azon csavargattam kifelé/befelé de nem javult. Valahol a blokkközépben is lehet valami ahol a gubi lehet.?
BAZINGA!
-
teko99
tag
Hmm.
Zsír új gyertya,és párszát méter múlva elkezd dadogni,durrogni a motor. Itt nem gyertya baj lesz..
Valami ötlet esetleg? eléggé elszomorít hogy nemtudom mi lehet. Elektronikus gyújtás szóval az gondolom nem mászhat el. de ez miért lehet hogy elkezd dadogni olyan 70fölött ha megyek vele párszáz métert.. Utána ha megállok akkor is tartani kell a gázt mert lefulladna,kicsit járatom aztén eltudok vele indulni,de ahogy elérek 70fölé megint dadogni kezd.
BAZINGA!
-
Retro DJ
aktív tag
Ha genyó lennék, akkor azt mondanám neked, add el piri pénzért nekem a rossz gyújtásod és tegyél fel egy megszakítóst.
Pár napja írtunk egy cikket elektronikus gyújtással kapcsolatban. Remélem hamarosan kikerül majd, ha addig nem bírsz várni, emailban elküldhetem.
Abban benne van, ha más jó akkor a jeladó szokott meghibásodni.
Jut eszembe, nem lehet, hogy kevés az úszóházban a benzin (eldugult a benyacsap), nem szelel a tanksapka, vagy pedig össze van csípve a karbi túlfolyójának csövecskéje?
Retro
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #610 üzenetére
épp most puceráltam ki a csapot,mert még ahogy felkerült a gyárban az lenemvolt véve. a fémszűrő apró cafatokra szétmálva,stb. épp nézegettem hogy hazaértem vele és a + szűrőn látszódott hogy a benya folyik. mondom mi a fene. szétszedtem és eléggé szutykos volt. most megyek próbaútra,meglássuk mi lesz belőle.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #610 üzenetére
Hmm. na most messzebbre eljutottam vele, kb egy 5km,de megint elkezdett rángatni viszont most nem durrogott. a végén leis állt ahogy behúztam a cuplungot. na mondom otthagy,tolhatom. Ahogy megállt ránéztem a csapra,és ahogy hajtanám tartalékra,és ahogy kinyitva áll a csap lefelé,na tartalék és kinyitva között kezdett el jönni felfelé a légbuborék a csövön. Natehát akkor ahogy elnézem csak a naftával lehet valami. a karbit kipuceráltam még amikor a csapot is,szóval ott nincs gubi. Holnap veszek rá egy új csapot,mert ez lehet hogy vagy megint eltömődhetett,vagy nem tud annyit átereszteni nagyobb fordulaton mint amennyi lötyi kellene neki. A Városban mikor megyek melóba nincs ilyen gond,dehát ugye nincs akkora fordulat/sebesség,és így ha lassan is de utána tud folyni a benya a karbiba. Ja a benzinszint pont a jelzőnél áll.
És amikor leállt a moci,utána ahogy a légbubi feljött egyből elindult,szóval szerintem benyagond lehet,legalábbis nagyon remélem hogy csap baja van.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #613 üzenetére
a tanksapka szelel,belefújtam és szépen nyomta kifelé a lyukon a levegőt.
Szerintem dugulás lehet megint vagy valami,mert a mocim a legelső tulaj idős embernél évekig állt,mert a tankom még most is láthatóan rozsdás eléggé. A csapon ugye nincs felül szűrő,így gondolom amikor leszívtam a benyát akkor a tank falán lerakódott azért a roszdadarabka. Így hiába puceráltam ki,szűrő nélkül megint eldugulhatott a csap. Hát nemtudom csapokkal még nemvolt gondom az utángyártottal sem,lecserélem egy újra és lesz ami lesz,rossz esetben az újból átteszem a szűrőket a jelenlegi gyárira.Egyébként nem vagyok szerintem vak,de nem találom a túlfolyót a karbin. Simsonnál oké volt mert folyt kifelé ha oldalradöntöttem a mocit,de az etz-t akárhogy oldalra döntöm ezen seholse folyik,de még túlfolyót se találok
BAZINGA!
-
Maxell014
senior tag
Üdv !
Az lenne a kérdésem, hogy valaki tud kapcsolási rajzot tirisztoros gyújtáshoz ? Nem kell bele irányjelző ilyesmi csak induljon meg világítás legyen mert stunt gép lesz.Előre is köszi !
-
csabyka666
addikt
Az alján van a túlfolyó. Egy cső van felvezetve az úszóházba.
Visszatérve a benzin-problémára, próbáld meg, hogy lehúzod a karbiról a benzincsövet, és kinyitod a benzincsapot, aztán valami flakonba folyatod a benzint - csak lásd, hogy mennyire folyik. Nem fog ömleni rajta, de ha láthatóan csak csöpög, az édes kevés, akkor nagy fordulaton kirántja az úszóházból a naftát a moci, és persze, hogy rángat szegény...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
Hmmm navégre megjavult a kicsike. Biza a benyacsap dugulás volt a gond. Új benzincsap,már nincs is gond(legalábbis remélem nem azért mert hűvösebb az idő és nem melegszik fel annyira a gyújtás... de leis kopogom)
Egyébként a gyújtás az normális ha sütős? Gondolom átveszi a hőt..?
őőőm egyébként milyen olajat ajánlotok váltóba? Utólag én Hicomol-t tettem bele, 80w90 de eléggé fekete valamiért..
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Akkor jó volt az elképzelés. Örülök, hogy sikerült rájönni a hibára! Ha van a közeledben egy kis emelkedő, akkor húzd neki nyélen harmadikban, ha nem szaggat akkor sem, a probléma garantáltan megoldva!
Én ilyen olajat vettem a váltóba. Természetesen fullszintetikus olaj ez is. Egyesek szerint őrültség egy MZ-be ilyen tenni, de ezen a párezer forinton nem vacakolok, váltóolajjal nem érdemes játszani, mellesleg azt nem cseréli az ember 100 kilométerenként.
MOD: a blokk nálam is elég rendesen át tud melegedni, főleg ha amúgyis meleg van.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
Gyári csapot fel lehet újítani teljes körűen. Igaz annyiba kerül mint egy utángyártott, de az enyémen utángyártott volt (a gazdi ideadta a gyári csapot is). Szétszereltem, kívül úgy néz ki mint a gyári de belül... hitvány valami. Ami érhet valamit az az olasz csap, abban nem megy tönkre a tömítés. De az mégsem gyári!
A gyújtás melyik része melegedik át? Nyilván ami a blokkban van az evidens.
A trafó is melegszik, de csak moderáltan, nem lehet rajta tojás sütni.
Én a váltóba 10W-40es motorolajat raktam.
Retro
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #618 üzenetére
az lesz,decsak autópálya felüljárót tudok ami megfelel.. erre felénk Délen semmi emelkedő sincs..
BAZINGA!
-
-
teko99
tag
Apropó a borongós idővel kapcsolatban eszembe jutott még valami.
A gumim mintázata,vagy az etz tervezésének köszönhető hogy esős időben mindkét lábam térdig vizes? Az első villákon folyik lefelé a víz,és a menetszél meg terít engem..
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Tudom, hogy ez nem nyugtat meg, de én is így vagyok vele. Ha az eső már nem esik, de az aszfalt még vizes, pár kilométer után akkor is tocsog a cipőmben a víz.
Simsonon már megszoktam.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #625 üzenetére
Hmm hát nemigen nyugodtam meg,sőt mostmár jobban félek az esőtől mint ahogyan eddíg régebben simsonnal. ott nemvolt ilyen gond
BAZINGA!
-
sdavic01
tag
Generátor még mindig rossz, vezetékek jók, biztik is, piros lámpa folyton világít, beindítva leveszem a sarut az aksiról azonnal leáll a gép.
Szakember lesz a végén ??
-
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #631 üzenetére
Ha az akksiról leveszed a sarut, akkor az normális, hogy megáll, mert akksiról gyújt a moci.
Mondjuk ezzel nem lettél közelebb a megoldáshoz.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #632 üzenetére
Régebben a generatoron toltott annyitt hogy ne olje meg a gepet hanem jart tovabb..(lasd aksi nelkuli simsonok)
-
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #633 üzenetére
Hm, én úgy tudom, hogy a Simsonokban az akksi csak az index és a duda miatt kellett, a gyújtás amúgy nem arról ment. Nekem egy S51B-m volt (van), az gyárilag akksis volt, de én leszereltem róla az indexet és a dudát, aztán akksi nélkül használtam.
Az ETZ-k - tudtommal - mind akksis gyújtásúak, a korábbi MZ típusokat (TS, ETS, Trophy...) nem ismerem, azok lehet, hogy működtek anélkül is.
Na, de lehet, hogy rosszul tudom, szóval ne bántsatok emiatt.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #634 üzenetére
Teljesen igazad van, a Simsonoknak más az akku nélküli gyújtása. Az ETZ esetén is "elmegy" akku nélkül, de az biztos, hogy alapjáraton nem fog járni, csak kb 2500-tól.
Retro
-
teko99
tag
Na halisztok.
megjött a futár,hozta a jókis cuccokat.
légszűrő,alapjárati fufu,kipuffancs,index-ek stb..
beszerelve minden,faján klappol a gép,olyan 95-100-at viszi (bár a hangja nemigen tetszik,nagyon halk egy etz-hez képest.) hallani ahogy a légszűrő "duruzsol" gázfröccsnél annyira halk a kipu,bár remélem majd kissé hangosul ahogy járkálok vele.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Ez mégiscsak egy "kis" motor, akkora és olyan hangot azért ne várj tőle, mint pl. egy sorkettes 500-astól. (Szerintem azoknak van a legjobb hangjuk, a sornégyes nekem már túlságosan visít.)
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #638 üzenetére
Persze akkor hangot azért nem vártam,de szerintem csak a rezó utánn halk nekem,mert az olyan volt hogy mire beértem szeged-re(35km) akkorra csengett a fülem
Ámbár most ezzel a kipuval hogy jobban megy,és kapott új légszűrőt is,és a jelenlegi 115ös fő/45ös alapjárati fufukkal szeged-re oda-vissza 70Km és benyalt olyan 5-6 littyót. pedíg 90km/h-nál nemmentem jobban
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Fogyasztás nélkül nincs teljesítmény.
A 251-es is - nálam - 5-5,5 liter körül eszik, 90-100 körül megyek vele én is, annál jobban nem nyúzom, szóval szerintem teljesen normális ez a fogyasztási adat a kisebb köbcentinél - mert ugyanakkora teljesítményhez ugye jobban kell húzni neki.
Ha már itt tartunk, 90km/h-nál mennyit pörög a tiéd (125-ös, igaz?)? A 251-es olyan 4000 körül megy 90-et, 4500-nál van 100km/h környékén. Ha jól tudom, 5500-nál van a teljesítménymaximum, szóval van még benne tartalék, de akkor már nagyon megugrana a fogyasztás.Egyébként, az alapjárati fúvóka egy bizonyos fordulat felett - úgy tudom - már nem is dolgozik, szóval ha például teljesen eltömődött, a motor viselkedése akkor sem változik meg magas fordulaton, viszont nem lesz alapjárat.
---
Tegnap mentünk 2 személlyel 80 kilométert, szépen dolgozott, bár érezhetően kevés már a lóerő 2 × 65kg alá...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #640 üzenetére
Akkor en mit mondjak, en egyedul vagyok majdnem 2x65
A fogyasztast meg mar be se irom...
Dreamer
Retro
-
teko99
tag
-
csabyka666
addikt
Ja igen, kb én is ilyesmi fordulatszámra tippeltem. A 125-ösnek úgy emlékszem, valamivel magasabban van a teljesítménymaximuma (talán 6000 körül), szóval tényleg jobban kell húzni neki a nagyobb sebességhez. Ettől még persze ugyanúgy jó, csak arányaiban többet eszik.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
tag
válasz csabyka666 #644 üzenetére
Nekem 150-em van, és 5000-es fordulatnál vagyok 90-nél. A max fordulat 6500. Gondoltam megosztom
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #646 üzenetére
150-es az azért érezhetően erősebb mint a 125-ös,asszem azokon 24es karbi van, gondolom az is dob rajta
BAZINGA!
-
-
csabyka666
addikt
Egy szakmai jellegű kérdésem lenne.
Az első telókban az olajat csak új lehet utánatölteni, hogy kiveszem a villát, vagy van valami trükkösebb, időkímélő megoldás is?
MOD: Valami olyasmire gondolok, hogy csak van valami szellőzője, ahol be lehetne tölteni egy kis utánpótlást...
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #649 üzenetére
választ nem tudok adni,de ez engem is érdekelne,ugyanis tegnap szépen lekoppantam egy hatalmas buckán és kimentek a szimeringek szerintem,mert eléggé "hányják" az olajat..
BAZINGA!